Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: KOLMAS KÄIK
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mis võib viga olla, kui kolmas käik läheb sisse raksuga. Kui pöördeid kiirendamisel üle 2,5 ei lase siis on ok, aga kui üle selle siis läheb jubeda raginaga sisse.
sünkronisaatorid on jõudnud oma maise teekonna lõpule... Kui pikalt "ragistad" kuulub ka lülitusmuhv väljavahetamisele. Kui rahulikult sõita ja topeltsidurit kasutada (nagu vanadel sünkroonimata kastidel), polegi asjast erilist probleemi.
Andres65 Kirjutas:sünkronisaatorid on jõudnud oma maise teekonna lõpule... Kui pikalt "ragistad" kuulub ka lülitusmuhv väljavahetamisele. Kui rahulikult sõita ja topeltsidurit kasutada (nagu vanadel sünkroonimata kastidel), polegi asjast erilist probleemi.

Vahegaasi ikka vist,mitte topeltsidurit........mäletamist mööda käis see nii Vene krusadel.
See sõltub, kas alla või üles vahetada.

Alla käib vahegaasi ja -siduriga.
Üles ainult vahesiduriga.
Karl Kirjutas:
Andres65 Kirjutas:sünkronisaatorid on jõudnud oma maise teekonna lõpule... Kui pikalt "ragistad" kuulub ka lülitusmuhv väljavahetamisele. Kui rahulikult sõita ja topeltsidurit kasutada (nagu vanadel sünkroonimata kastidel), polegi asjast erilist probleemi.

Vahegaasi ikka vist,mitte topeltsidurit........mäletamist mööda käis see nii Vene krusadel.

Kuna sünkronisaatorid on vajalikud käigukasti võllide pöörlemiskiiruste ühtlustamiseks siis ülesvahetamisel vaja võll lihtsalt maha pidurdada ja selleks piisab, kui neutraalasendis korra sidur üles lasta (nn. topeltsidur). Allavahetusel aga vaja võlli pöörlemiskiirust tõsta ja selleks siis vajalik vahegaas. Sai kunagi sõidetud vennalikus Tsehhoslovakkias toodetud veoautoga LIAZ, millel oli sünkroonimata kast. Kui asja käppa sai, ei kostunud sealt ühtegi raginat aga alguses võttis pea märjaks küll.
Mis paneb teid arvama, et tegu manuaalkastiga?
Rolz Kirjutas:Mis paneb teid arvama, et tegu manuaalkastiga?

Hmmm,hea küsimus! :bigsmile:

Pole küll ühtegi auomaatkasti näinud kus käik lausa raginaga sisse läheb,kuid mine tea......
Tjah...Confusedilly:Confusedilly:

Minagi ei kujuta ette, mis võiks automaatkastis ragiseda, kuid mitte sõitmist takistada kolmandal käigul.

Ehk teema algataja poetab natuke täpsustavat infot oma mure ja murelapse kohta...
Võib ja kuidas veel...seal nimelt selline asi isegi, mis kannab nimetust - leevendi, kui sellel on probleeme, siis paugub, nii et vähe ei ole ja ikka väga tuntavalt..
Rolz Kirjutas:Võib ja kuidas veel...seal nimelt selline asi isegi, mis kannab nimetust - leevendi, kui sellel on probleeme, siis paugub, nii et vähe ei ole ja ikka väga tuntavalt..

Paukumist olen kuulnud päris tugevat,kuid raginat......
lugesin kuskilt.. kellelgi oli selline probleem. mingi hammasratas murdus?
Tegemist jah manuaaliga, ega automaadil eriti vist valida nagu ei saa kuhu maale pöörded kiirendades lasen. või?