Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB ostmise plaan
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

(Loodan, et see postitus on õiges alafoorumis).

Hakkan endale autot ostma ning üheks valikuks oleks MB.

Palun teie abi sobiva lahenduse valikul. Kirjeldan natuke millised on minu ootused ning võimalused (vabas järjekorras).

Ma ei ole väga tehnikainimene - tulev masin peaks olema võimalikult lihtsasti üleval peetav (arvetades, et korralised hooldused tehakse korraliselt ning masinat hoitakse viisakalt).

Kuna veedan suure osa päevast ringi sõites (nii linnas kui maanteel), siis on oluline mugavus - automaatkast, nahksisu, püsikiiruse hoidja, mugavad istmed, mõistlik müratase.

Võimu peaks olema masinal piisavalt, et ka sõites 4-kesi + pagas saaks edukalt manööverdada ning ohutult möödasõite sooritada. Samuti on aeg-ajalt tore, kui tugevama pedaalivajutusega saab lihtsalt head minekut nautida.

Masin peaks olema ökonoomne (sõltub muidugi vajutamisest, aga mõtlen siin mõistliku sõidustiili korral).

Eelistan sedaani, diisel vs bensiin vahet ei ole.

Hinnalimiit on 280 000 krooni (neto), masin läheb liisingusse.

Tänan ette.
Mõistlik valik oleks ilmselt 04-06a E-Klass, C-Klass jääb neljale täiskasvanule kitsaks, kui nad kõik just 50kg naisterahvad pole või pooled neist koolieelikud. Smile E-Klass suudab ka väga tehnikakaugele inimesele ära seleta mida ta tahab või mis tal mureks. Näiteks ütleb mitme päeva või km pärast hooldust tahab, mis pirn on läbipõlend, milline ustest on irvakile jäänud, kas aku on nõrk jne jne. Nõutud lisad on kõigil standardvarustuses.

Kui tahad nahksisu siis vali kindlasti istmejahutuse ja soojendusega mudel. Mul on olnud mitu nahaga autot, enam ei taha tõesti... Talvel jääkülm, suvel tulikuum ja soojendused/jahutused nõuavad oma 10 min enne kui olemine mõnusaks läheb.

Head väänet ja ökonoomsust suudab pakkuda 320CDI. Nelja inimest (kui need pole just sumomaadlejad) suudavad muidugi kõik mootorid vedada ja ka ohutult mööda sõita. Kuigi viimane rohkem rooli ja tooli vahelisest tihendist kinni, sest ohtlikke möödasõite saab iga auto ja mootoriga teha.

Aga see oli kõigest minu arvamus, et leida endale paremini sobiv, mine külasta autoplatse ja tee proovisõite. Hea kui need 4 inimest ka peale tuleks, või siis vähemalt samas suuruses, et pärast ei peaks põlevad vastu rooli/armatuuri sõitma. Smile
Soovitaks ka E klassi W211 keremudelit 3.2 CDI diisliga ja mugavusastmelt "Elegance". See peaks vastama kõikidele Su nõudmistele. Hoopis iseküsimus on leida hästi hooldatud ja väikese läbisõiduga masin. Soovitan lugeda "Ostuabi" alt selle mudeli head ja vead läbi ja peaksid saama päris hea ülevaate millise autoga kokku puutud.

EDU!
Aitäh vastuste eest, asun täpsemalt uurima - nüüd on juhtnöörid alustamiseks olemas.
Lugedes teemaalgataja postitust, siis tema kriteeriumitele peaks tõepoolest vastama vaid Mareki pakutu.  CDi mootor on ökonoomne ja korraliku hoolduse korral ka vastupidav.

Kust aga leida korralik eksemplar?Icon_idea

Kui varem pole MB-ga kokkupuudet olnud, siis soovitan soojalt mõne klubilise-huvilise autoga enne tutvuda. MB pole igaühe jaoks. Ma ei mõtle siin mitte ainult jalaga seisupidurit või vedruistmeid (nojah, mugavatest vedruistmetest on sellel masinal vaid mälestus, kuid siiski on need mugavamad ja pehmemad, kui lugupeetud Premiumklassi konkurentidel). Kellele meeldib, kellele mitte...

Neid MBlikke kiikse on veelgi. Asjast aimu saamiseks soovitan võimalusel vähe pikem prooviring teha. Kui finants kannatab, siis ehk laenata mõneks päevaks kusagilt ja katsetada reaalelus.

Selle soovituse taga on korduvalt nähtud situatsioon, kus inimene ostab MB märki, aga talle ei meeldi selle märgi all olev auto mitte. Ja ongi üks MB-s pettunud inimene juures...Icon_rolleyes
Lisaks, et võib ka väheke nõrgema mootoriga olla. Kas siis 270cdi või 280cdi. Minekut piisavalt aga ökomad kui 320cdi.
Nõus, aga siis kaob ära see osa esimesest postitusest, kus oli kirjas see vahetevahel lihtsalt vajutamise soov...
Kui täna peaks valima, siis minu valik oleks E 220 CDI väljalaskega alates mai/2006 (facelift) varustusega kas Avantgarde või Elegance kus on tehtud juba hulga uuendusi nii seest kui väljast. 220 CDI sikutab E täitsa rahuldavalt edasi.
320CDI on kahtlemta hea valik,aga selle eelarve sisse 320CDI väljalaskega alates mai/2006 (facelift) ei mahu. Eestist on ka head 220 CDI raske leida, pigem peaks kaugemalt vaatama, aga raskel ajal võib vahel trehvata. Hinnad on mujal tublisti alla tulnud tänu uue E välja tulekule.

Minu vaatenurk oleks sellise eelarve juures pigem väiksem mootor, aga kindlalt facelift, kas siis bensiin või diisel.
Ka minu soovitus oleks uuem, ehk siis faceliftiga E-klass. Olen omanud eelmises postis soovitatut ehk 220CDI. Peab ütlema, et väga hea auto! Minek piisav (125Kw) kordagi kusagil hätta ei jäänud. Keskmine kütuse kulu oli 7,3 , maanteel 4,5 (õde sõitis isegi 4,1!), linnas 8. Minu soovitus oleks Avantgarde pakett või Sportpakett- seest ja väljast mõlemad ilusamad, hiljem kergem realiseerida ka. Minu käes sõitis auto 68000km, kuni ta lõpuks maha kanti, sõideti tagant sisse. Nüüd on auto taastatud ja vurab jälle linnas ringi Big Grin, vahepeal isegi müüdi 422000.-. Selle aja sees mis minu käes oli vahetati autol ära üks xenoni plokk (7000.- läks garantii alla) ja tagumises sillas midagi (läks ka garantii alla), klõbin mida algul ei leitud (käis 4 korda Silberis).
Kui Avantgarde paketti ei vali, siis vaata kindlasti, et peal oleksid xenon tuled- öö ja päev võrreldes tavlistega.
Kui vaatad enne facelifti autosid, siis jah 320CDI (algul 150Kw, hiljem 165Kw), alla selle on kotletid- uimased. Ja nagu Marek juba mainis, siis alla 2004 ei tasu võtta, peale seda nn lapsehaigused eemaldatud ning ka tosool ei jookse enam õliga kokku. 100% vaata TAVALISE VEDRUSTUSEGA auto, AIRMATIC (õhkvedrustus) UNUSTA parem ära.
P.S. Ennem ikka näita foorumi rahvale ka, mida vaatama või valima lähed, hoiad palju aega ja vb ka raha kokku, samuti on oht takso otsa sattuda palju väiksem.
ville Kirjutas:Keskmine kütuse kulu oli 7,3 , maanteel 4,5 (õde sõitis isegi 4,1!), linnas 8.
Selliseid maanteekulu numbreid mina enne ei usu kui olen ise proovind. Tehas annab mnt kuluks min 5,4, ehk siis 4,1 kõlab ulme müstiliselt a'la öösel liinibussi tuules max 70km/h 200km järjest ilma ühegi kiirenduseta, all on kitsamd rehvid kui tehases ettenähtud, paagis kütust max veerand paaki, õde on väga väikest kasvu ja ei kaalu mitte midagi Smile. Teine variant on see, et kompuuter pani segast... kuigi mul pole õnnestund avastada suuremat kõikumist kui 0,2l/100km paagi peale.

Kui ma ausalt ütlen, siis mul pole õnnestunud ühegi omatud autoga saada kütusekulus samad numbreid mis annab tehas, pigem ikka +1l ja rohkem.

Seda ma räägin selleks, et tehnikakaugel teemaalgatajalt liiga "helesinine" pilt ei kujuneks. Badgrin

Eelnevatele postitustele lisaks veel juurde, et KINDLASTI kontrolli läbisõitu esinduses, alla 200000km diislit on väga raske leida! Masuudikas ostetakse ikka selleks, et soodsalt VÄGA PALJU sõita, mis on ka õige, sest väikese läbisõidu juures on diislit oluliselt kallim pidada kui bensukat.
Tõsi, seda 4,1 nägin isegi ja imestasin, olin kõrval istmel, haige ja magasin. Teekond oli 140 km Tln-Ida-Virumaa, suvi 2008. Aga piloodiga sama teed sõites 4,5-4,8 oli iga kord. Vanemal, ehk siis w210 220CDI-l oli kõige väiksem näit selle tee peal 5,1 tavaliselt 5,5. Täpselt mõõtnud ei ole, lihtsalt räägin nendest numbritest, mida kompuuter näitas.
Minul 1999 a. 220 CDI keskmine küttekulu pole seitsme liitrini jõudnud (arvestades reaalset kulu sõidetud kilomeetrite kohta, mõõdetuna tankimisest tankimiseni) Vähim 5.7; suurim 6.8. sajale. Selle numbri võid küll võtta tõesena oma arvestuste aluseks. 320 CDI-l usutavasti liiter rohkem.

Andres