Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W126 diiseldamine, mis mootori ülekanne sobivaim 300D 80kW mootoriga??
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Peab mõtlema igasuguseid asju praegu, seetõttu ka selline küsimus siia sai üles pandud.

260SE ja 300SE - mine ku kohapealt oleks vast ok, aga 100km/h vist laulab suht suure häälega juba see 3.0D siis...

Kas 420SE juba mõistlikum? Üks teada-tuntud auto ju ka 560SEL ist tehtud ja vist ka täitsa ok sõidetav... Peaks minema ja proovima.

Igal juhul - nõuanded teretulnud!
Mul oli I-gen. 280 SE R5 diisel mootoriga. Enam ei taha.
Ülekanne oli liiga kiire- 4. käik juba 40km/h ! Kütet võttis maanteel 10 sajale ja välja läks 120, sest ülekanne ei võimaldanud enam.
Kuskilt on meelde jäänud et 420-l ja 560-l on sama ülekanne ja 500 on veits kiirem.
Mul oli 500 I-gen varuosadeks ja mõtlesin et äkki differ sobib sellele 280 diislile aga ei.
Kalev Kirjutas:Üks teada-tuntud auto ju ka 560SEL ist tehtud ja vist ka täitsa ok sõidetav... Peaks minema ja proovima.
Kui ok sõidetav = 1min sajani ja mööda pole vaja sõita siis küll. Aga kiirteele differ sobib, pool tundi kogudes juhtub nii:

[Pilt: 518996b38d66.jpg]
Ei saa mitte kunagi ühestki bensu S-klassist korralikku diisel S-klassi.
Isegi Mareki pildil oleval ei tööta tahhokas-iseenesest pisiviga, aga mind häirib küll. Kui tahhokat tööle ei saa, pange kasvõi kell.
Muudest asjadest rääkimata-väljalase jääbki jamama-keegi ei viitsi sukka vahele panna.
Ainuke VÄGA HEA S klass(see tumehall, eks 560 vist, paksult lisasid täis-isegi rool liikus el. ülesse/alla) oli kadaka imrel-liikus väga hästi edasi ja tobedat kapotivärinat tühikäigul polnud.
Olen proovinud nii ja naamoodi, nii I kui II gen. Varem või hiljem loobunud ja originaalasjad tagasi ostnud.
Dislat vaja siis W124 ja mugavust vaja siis W126. Parim kombo ilmselt IIgen 300 bens-teha siis dislaks.
Olen aegade jooksul aru saanud, et KÕIGE PAREMINI TÖÖTAB MB ORIGINAAL TEHASE SEADES.
Olen ise viimasel ajal ka sama mõtet veeretanud. Sõidan iga päev stock dislaga ja aeg ajalt stock bensukaga. Mõtlesin ka kokku tõsta-NO EI SUUDA. ORIGINAALMERSU ON KÕIGE PAREM, TEE MIS TAHAD.
Been there, done that. Liiga mitu korda. Parem oman kahte erinevat stock autot.
Loe ja mõtle järele. Sa ka ju vana, vana mersupidaja. Tead küll, millest räägin.
Tervitustega, parimat sulle Kalev.
tank Kirjutas:Ei saa mitte kunagi ühestki bensu S-klassist korralikku diisel S-klassi.
Isegi Mareki pildil oleval ei tööta tahhokas-iseenesest pisiviga, aga mind häirib küll. Kui tahhokat tööle ei saa, pange kasvõi kell.
Muudest asjadest rääkimata-väljalase jääbki jamama-keegi ei viitsi sukka vahele panna.
Ainuke VÄGA HEA S klass(see tumehall, eks 560 vist, paksult lisasid täis-isegi rool liikus el. ülesse/alla) oli kadaka imrel-liikus väga hästi edasi ja tobedat kapotivärinat tühikäigul polnud.
Olen proovinud nii ja naamoodi, nii I kui II gen. Varem või hiljem loobunud ja originaalasjad tagasi ostnud.
Dislat vaja siis W124 ja mugavust vaja siis W126. Parim kombo ilmselt IIgen 300 bens-teha siis dislaks.
Olen aegade jooksul aru saanud, et KÕIGE PAREMINI TÖÖTAB MB ORIGINAAL TEHASE SEADES.
Olen ise viimasel ajal ka sama mõtet veeretanud. Sõidan iga päev stock dislaga ja aeg ajalt stock bensukaga. Mõtlesin ka kokku tõsta-NO EI SUUDA. ORIGINAALMERSU ON KÕIGE PAREM, TEE MIS TAHAD.
Been there, done that. Liiga mitu korda. Parem oman kahte erinevat stock autot.
Loe ja mõtle järele. Sa ka ju vana, vana mersupidaja. Tead küll, millest räägin.
Tervitustega, parimat sulle Kalev.
laita oskame kõik. kui kellelegi meeldib garaažis toimetada ja on tahtmist siis võiks ju abistada. selline jutt: tahhokas enam ei tööta jne-no mis siis, kelle asi see on. ühtegi diiseldamis projekti heaks ei kiideta. nii kui midagi ümber tahad vähe ehitada saad kohe vastu päid ja jalgu. samas selliseid http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=15891 pille kõik imetlevad-on ju see ka ümberehitus??? ja jutt, et "hea" auto lõhutakse ära-naguinii on enamik nendest 20-30 aastat vanadel bensakatel mootorid läbi ja õgivad bena. ja kui keegi tuleb ja plaanib selle raiskus mootori asendada korraliku "tööloomaga" siis laidetakse maha. samas on siit foorumist läbi käinud küll ja küll teemasid, kus nende bensukate eest ei saada nii palju raha kui tarvis ja siis müüaks korraliku kerega kuid raiskusmootoriga(raiskus pritsungiga) auto varuosadeks ja kõik on " nii õnnelikud" kui jälle üks auto varuosadeks on müüdud ja viimased detailid koskisse viidud....:S
tank Kirjutas:Ainuke VÄGA HEA S klass(see tumehall, eks 560 vist, paksult lisasid täis-isegi rool liikus el. ülesse/alla) oli kadaka imrel-liikus väga hästi edasi ja tobedat kapotivärinat tühikäigul polnud.
Üles/alla liikuva rooliga w126?? Lähemale/kaugemale ikka. Pole seda tumehalli lähedalt kunagi näind, aga kas see on/oli ka ikka 4 kohaline alcantaraga kaetud sec'i istmetega? Teist nii hea varustusega 560SEL Eestis ei teagi... Aga no mis tast enam... õnneks oli mul eelmise saj. lõpus võimalus sellega päris palju sõita.

[Pilt: grau_alcantara2.jpg]
Minu 124 on all vist 3,27 kui õieti mäletan, sellega liigub küll, neljase automaadiga.
Tahoka tööle saamine pole kuigi suur probleem.
Raskem on leida korralikku 80 kW mootorit, enamik neist lonkavad ühe jalaga.
Kui millegi sellise ehitamiseks läheb saan nõu ja võibolla ka jõuga abiks olla.
Ma selle 'diiseldamise' projekti ka läbi teinud, esialgselt G230 manual bensukal on nüüd vahel W124 pealt 3.0D R6 automaat. Ega jah midagi ideaalset pole, mootori peab korralikult käima saama siis ei värista tühikäigul nii hirmsasti. Ülekanne ka liiga aeglane, kiirendus küll hea selle kuudi kohta aga juba kiirusel 90 km/h on müra ja vibra nii suur, et selline lennuki tunne tuleb. Tehasest tulnud diislil müra ikka palju väikesem, mürasummutus matid arvan, et neil teistsugused paksemad.
Mida tahtsin öelda, et kütuse kulu poolest võitsin ca 30%, jõudu sain ca 20kw juurde aga selle nn müra hinnaga kõik, eks jah tehase poolt pandud mootor on ikka parem.
124 kõige lärmakam diisel mootor on 2,5 R5. 2,0 ja 3,0 käivad vaiksemalt.
Kui sul 3,0 R6 vibrab siis midagi mäda.
3.0 kuuene rida on üldse kõige parem disla. Käib hästi vaikselt ja pehmelt. Nii praegusel autol kui ka eelmisel töötas(id) äärmiselt pehmelt ja mõnusalt. Tühikäigul mootorit vaadates polnud mingit vibrat näha.
Ma ei ole veel jõudnud uurida mis ülekanne on hiljuti soetatud kuuel, kuid 5 käigu (manu kast) saab sisse panna alles 90 km/h ja ülespoole Icon_surprised 90 sõites näitab tahhokas ca 1200-1300 pööret. Uimasevõitu on jah kuid sai mõne pikema maantesõiduga (üle 200km) täispaagi meetodiga kütusekulu katsetatud ja tuli kusagil 6,6- 7 liitri vahel, mis võib tunduda päris müstiline.
Eks kevadel kui auto ehitamiseks läheb vaja alla ronida uurima mis imeülekandega differ seal on. Praegu läks massin talveunne Icon_lol
Kui oli veel 124 kolmesajane automaat, see võttis ikka maanteel pea 8 liitrit ära ja linnas vahest isegi üle 9.
Päris imestamapanev et kuus võib võtta vähem kütet kui neli, vast põhjus automaadis.
V@hh Kirjutas:Päris imestamapanev et kuus võib võtta vähem kütet kui neli, vast põhjus automaadis.

Võib ka aerodünaamikaga seotud olla.
Laur Kirjutas:124 kõige lärmakam diisel mootor on 2,5 R5. 2,0 ja 3,0 käivad vaiksemalt.
Kui sul 3,0 R6 vibrab siis  midagi mäda.
Seda minagi, et mäda, kas süüde vale või pihustiotsad läbi.
Uku Kirjutas:
V@hh Kirjutas:Päris imestamapanev et kuus võib võtta vähem kütet kui neli, vast põhjus automaadis.

Võib ka aerodünaamikaga seotud olla.

Kütusekulu on kõigega seotud, 124 millelt oma mootori G -le panin võttis maanteel 6,5 ja linnas 9, G peal aga 11 maanteel ja 14 linnas Icon_twisted