Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 230E 1987 steve6
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai siis ajutiseks autoks soetatud selline masin nagu W124 2,3 97 KW bensiini mootoriga.

Auto on ikka päris ära räsitud , esialgu üritan tehnika peal korda saada ,et saaks autoga üldse liigelda. Eks tulevikus näeb kas jääb tööautoks või kui peaks jääma raha ja aega üle siis äkki natukene rohkem korda teha.

Probleemid mis olid autol.
1. E.P rattalaager täiesti kutu
2. Tosooli voolas veepumba vahelt välja.
3. Mootori töö ebaühtlane, minekut pole ja käima läheb vaevaliselt
4. Tugev bensiini hais salongis.
5. Sumbutaja löriseb
6. Käigud lähevad raskelt sisse
7. E.V tuli puru, E.V suunatuli puudu.
8. Suur bensiini kulu.
9. Amordid läbi
10. Tosooli temp liiga madal.
11. Rehvid ei kannata mitte mingit kriitikat
12. Kerel mõni detail teist värvi ja keegi on ka oma spray värvimis tehnoloogiat proovinud selle auto peal.

Sai siis kuidagi selle autoga tallinna tuldud ja järmisel päeval kohe remontima.
Korda tehtud siis :
1. Veepump ära vahetatud , tosooli enam ei leki
2. Rattalaager ära vahetatud, karjumist enam ei ole.
3. Termostaat ära vahetatud , tosooli temp ühtlane.
4. Kasutautd E.V tuli ja suunatuli soetatud
5. Küünlad vahetatud.
6. Mootori ajju minev kaitse ära parandatud
7. Andureid puhastatud , bensiini kulu ära regullitud
8. Sumubtaja keevitatud.
9. Bensiini paak ajutiselt ära parandatud.

Bensiini haisu salongis põhjustas väga lihtne asi. Nimelt tegin pagasniku lahti, tõmbasin bensiini paagi polstri eest ära ja imestasin ,et bensiini paak on kolmest kohast maalri teibiga ära parandatud.
Helistasin siis eelmisele omanikule ,et äkki ta oskaks seda täpsustada, muidugi alguses ütles ,et tema ei tea midagi, kuid lõpuks tunnistas ülesse ,et ta lasi oma " Kõlarid " sinna bensiini paagi külge kinni kruvidega.


Aga hetkel saab autoga täiesti liigelda, mootor töötab ühtlaselt ja bensiini võtab vähem .

Tööd mida vaja veel teostada:
1. Lambda andur
2. Väljalaske kollektor uus osta
3. Sumbutaja täis pikkuses uus osta.

Muidu olen autoga rahul
steve6 Kirjutas:Helistasin siis eelmisele omanikule ,et äkki ta oskaks seda täpsustada, muidugi alguses ütles ,et tema ei tea midagi, kuid lõpuks tunnistas ülesse ,et ta lasi oma " Kõlarid " sinna bensiini paagi külge kinni kruvidega.
Muidu olen autoga rahul

Järjekordne naljateema? Icon_eek Kui aga tõsi on siis seda eelmist omanikku oleks kohe täitsa huvitav elusast peast kaeda Unibrow
Homme valgem ja saan ka autot pildistada, ehk siis homme pildid.

Uskuge ma oleks ise ka tahtnud ,et see bensiini paagi värk oleks nali.

Mõned asjad on veel millele ma loogilist seletust ei ole välja mõelnud
Näiteks: Miks on taga kõlarikatete külge lastud Logitechi arvutikõlarid ?

Teen siis homme ka pildi ajutiselt parandatud bensiini paagist.

Järgmine nädal hakkan siis bensiini paaki otsima ja muid jubinaid.

Täna sain ka talverehvid alla.

Mõned vead mis mind veel segavad ja on ilmsiks tulnud:
1. Vajutasin kilometraazi lugeja nulli ja peale seda kadus kogu valgustus armatuurist ehk siis kellad, nupud jms kus valgus ennem taga oli.
2. Kojamehe puhastamis ala on muutunud, tundub nagu oleks viltu peale pandud.
Kilometraasi nupust saab taustavaguse heledust reguleerida.
Jah sealt saab seda reguleerida aga kui panna kõige madalama peale siis nuppude taga peaks mingi here valgus ikka olema
Aga mul täiesti kott pime seest.
Vajuta ja logista seda nuppu korduvalt, ühenduse viga tundub olema.
steve6 Kirjutas:Probleemid mis olid autol.
...tugev bensiini hais salongis.
...et ta lasi oma " Kõlarid " sinna bensiini paagi külge kinni kruvidega.
...miks on taga kõlarikatete külge lastud Logitechi arvutikõlarid ?
V@hh Kirjutas:Järjekordne naljateema? Icon_eek

Eusa_think  Eusa_clap  Smoke
Eeelmine omanik oli RAUDSELT venelane Big Grin
aga ma usun,et sa said selle liikuri ikka VÄGA hea hinnaga.
ja loodame,et saab korda. ja jätkub mõneks ajaks sulle seda. ehk teenib niiöelda raha tagasi... Ja lisa pilti ka Wink