Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 mootor ja aut kast küsimus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Paigaldasin G -le 6 sil W124 300D mootori koos 4 käigulise aut kastiga. Kuna aga G -l diffrite ülekanded aeglasemad on mootori pöörded ikka liiga suured ka 4 käiguga. Küsimus siis järgmine, kas mb -l on mõnd 5 käigulist ilma elektroonikata automaatkasti mis kuidagi W124 300D mooroti otsa istuks?

Raimo
Minuteada mitte, 5 kast elektrooniline juba.
G350 ülekanded? Ilmselt raske leida. 5 manual? Smile
On küll 722.5
R129 Kirjutas:On küll 722.5

Mille peal sellist kasti leida võib?
Laur Kirjutas:Minuteada mitte, 5 kast elektrooniline juba.
G350 ülekanded? Ilmselt raske leida. 5 manual? Smile

Manuali ei taha ja G -l diffrite vahetus sama kallis kui g Big Grin
Selge siis sauna jutud ei vasta tõele Sad
My bad
karuanton Kirjutas:
Laur Kirjutas:Minuteada mitte, 5 kast elektrooniline juba.
G350 ülekanded? Ilmselt raske leida. 5 manual? Smile

Manuali ei taha ja G -l diffrite vahetus sama kallis kui g Big Grin

Just, rõhk sõna mitmusvormilIcon_biggrin
Ei oska öelda kas kasti kinnitus on sama. Igatahes originaalis on need 104 mootori otsas (R6 24 klappi).
129 mudelid
300SL-24
SL280
SL320

124 mudelid
300CE-24
300E-24
300TE-24
320CE
320E
320TE
E320
280E
280TE

140 mudelid
300SE 3.2/S320
300SEL 3.2/S320
300SE 2.8/S280

210 mudelid
E320
E280
ja nendel 5 kastidel pole mingit elektroonikat, mis lülitaksid 5 käikku?
Juba kangilt valimine 4 ja 5 vahel käib ju paremale vasakulr lükates? Nagu oleks lüliti või saan ma ikkagi millestki valesti aru?
R129 Kirjutas:Ei oska öelda kas kasti kinnitus on sama. Igatahes originaalis on need 104 mootori otsas (R6 24 klappi).
129 mudelid
300SL-24
SL280
SL320

124 mudelid
300CE-24
300E-24
300TE-24
320CE
320E
320TE
E320
280E
280TE

140 mudelid
300SE 3.2/S320
300SEL 3.2/S320
300SE 2.8/S280

210 mudelid
E320
E280
Tundub, et need kõik bensukad mille ülekanne jällegi liiga kiire ehk olematu kiirendus, vaja oleks diisli 5 käigulist, või ma eksin?
See kõlab küll kui pühaduse teotus Icon_biggrin aga huvitav kas bmw -l pole mõnd sellist 5 aut kasti diislile mis mootori külge kardaaniga käib?
Laur Kirjutas:ja nendel 5 kastidel pole mingit elektroonikat, mis lülitaksid 5 käikku?
Juba kangilt valimine 4 ja 5 vahel käib ju paremale vasakulr lükates? Nagu oleks lüliti või saan ma ikkagi millestki valesti aru?

Jah Laur sul on õigus, viies käik pannakse tõesti elektrilise signaaliga (avatakse solenoid) aga mina ei nimetaks seda elektroonikaks - igal pool mujal on ka öeldud, et see on automaatkäigukast hüdraulilise juhtimisega ning 722.6 on elektroonse juhtimisega. Tõsi, iga mees seda V käiku ilusti tööle ei saa ilmselt. Arvestades veel seda, et ta võiks ka suht erinevatel kiirustel ikka sisse minna - ehk vaja mingi loogika elementi mis õige koormuse/kiiruse juures V käiku sisse paneb Smile Noh saab ka muidugi prostamalt - rubilnikuga.


Kasti ülekannete kohta oskan öelda, et
300SL-24  -  I. 3,87; II. 2,25; III. 1,44; IV. 1,0; V. 0,75; R. 5,59
SL280       -  I. 3,87; II. 2,25; III. 1,44; IV. 1,0; V. 0,75; R. 5,59
SL320       -  I. 3,87; II. 2,25; III. 1,44; IV. 1,0; V. 0,75; R. 5,59


140 kere   -   I. 3,87; II. 2,25; III. 1,44; IV. 1,0; V. 0,75; R. 5,59

124 kohta ei viitsi otsida - aga arvan et suht samad ülekanded.
Et siis selle kasti 5 käik lülitatakse sisse alles teatud kiirusel, aga siiski mehaaniliselt.
Lülitamine umbes nii nagu kickdown? Kusagil mingi karp mis mõõdab kiirust ja teatud kiiruse saavutamisel teeb kastile lülitamise võimalikuks?
Lihtsalt tahaks asja omale selgeks teha.
Seisab üks 300 24V mootor koos 4 kastiga, võimaluse korral paneks sinna kunagi 5 automaadi kui see mingit keerulist elektroonikat juurde ei vaja.
Sellise lihtsa asja peaks saama ühelt autolt teisele tõstetud küll.
Kui juba teemaks läks kas leiaksid siia võrdluseks kõrvale w124 723.*** kasti ülekanded?
Jah nii see süsteem peaks tõesti toimima nagu sa kirjeldasid.

Ülekannetest: ma arvan, et sa mõtlesid 722.3 - suurema kinnituskorpusega ning 722.4 väiksema kinnituskorpusega. Siin peaks nüüd õiged ülekanded olema MB kastidel. Peaülekandega saab rohkem mängida ja nii seda ka tehakse (taksod, erisõidukid jne).
722.3
I 3.68 3.87 (alates 09/88)
II 2,41 2,24 (alates 09/88)
III 1,44
IV 1
R 5,14 5,58 (alates 09/88)

722.4
I 4,25
II 2,40
III 1,48
IV 1
R 5,14

722.5
I 3.87
II 2,24
III 1,44
IV 1
V 0,75
R 5,58