Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: võib-olla nali võib-olla mitte???????
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tartus lõunaka juurdeehituses ka ju oomipood?

Külmkäivituspihustisse tuleb toide läbi bensiinipumba relee, mitte otse ajust. Kontakte saad relee juures sillata, kui tahad kontrollida külmkäivituspihustile tulevat voolu.
see oli päris hea, järelikult võib järeldada et jukerdab pumba relee. tänud. varsti saab asja ka vast sellest autost
maisalup Kirjutas:ajude möll proovitud ja saab igasuguseid panna, aga ei tööta. kala sees selline, et külmkäivitus pihustid ei avane, kas siis tõesti kõik ajud läbi põletatud või on viga kuskil mujal? mu mõistus otsas ja rahakott tyhi, ei saa aru mis tal häda on.
kas valga-võru kandis on kedagi kellel on 1987 2.0l 87kw ke-jettronic sõitev, et kontrollida kas tõesti aju viga?  ja oleks tänulik ka info eest kust saab 0,52 oomist takistit, prooviksin parandada vana aju, sai välja selgitatud, et see on kurjajuur mis läbi põles. tallinnas on oomi poes aga kas lõuna-eestis ka selliseid poode on?

Külmkäivituspihustiga on tihtipeale see jama, et juhtmed, mis temani jõuavad on lühises, kuna rüüz on aja ja temperatuuri koosmõjul kõvaks läinud ja murdunud. Murdunud kohast lihtne lühiühendus tekkima.

Aku juures on punase peaga relee, mille peal kaitse, vist 10A - seda peaks "läbi peksma", kui nii on lood.
see kaitse on seal terve. seda kontrollisin kohe algul foorumist saadud info põhjal. ajust ei tule ikkagi signaali ja elektrooniline rõhureguleerimis klapp ei tööta, mootor on uimane ning külmkäivitusse ka ei jõua signaal. vahepeal oli üks aju millega töötas ideaalselt, aga selle juhtmete jama pärast põles läbi. nüüd üritan saada kuskilt tallinnast testitud kontrollitud ja garantiiga aju, maksab küll rohkem aga peaks vähemalt toimima. odavalt head kraami vist eriti ei saa
Lehti: 1 2