Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: mootori temperatuur 2,2cdi 2000a
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
autoks w210k 2,2 cdi 105kw 2000a .oskab keegi öelda kas on normaalne et jahutusvedeliku temperatuur ei tõuse kõrgemale kui 75 kraadi(alla 80 natuke)
Tervist tervist.omal sama mure.siiamaani pole eriti tähelepanu pööranud.peaasi et ikka alla saja oleks Big Grin
aga jh omal täpselt 75 kraadi.
2001 E 3.2 cdi
Proovi tuhatoosi kõrval olev nupp teise asendisse lülitada ja sõida siis. Mina isegi maanteel sõites kasutasin pappi radika ees.
Oma autol sama mure. Veel eelmine talv oli seier üle 80.kraadi. Eks termostaat hakkab vaikselt kustuma.
Papi radika mehed vaadake ette, olen ise näinud autot millel unustati papp ette ja seierit ei jälgitud. Tegemist oli küll 124 mersuga, selle mootor jooksis kokku Tallinn-Pärnu trassil.
vaheta termostaadi
Minul oli kindlasti talvine termostaat ja see ehk tõstab temperatuuri mõne kraadi. papp ka veel mõne kraadi. Ülekuumenemise ohust polnud juttugi. Toona kui asja uurisin süviti, siis jäi mulje, et see ongi CDI kütusesäästlikusega kaasnev nähtus. Samas on nagu loogika vastane, et kui mootor isegi normaalset töötemperatuuri ei saavuta, siis pole ju säästlikusest ka juttu...
Termostaat ja veelkord termostaat. Kogemuslikult väidan, et juba paari kolme aasta järel termostaat lihtsalt väsib ja temperatuur seetõttu ka alaneb. Kõik muud variandid nagu papid ja kiled jäägu ajaloohõlma.
taadu Kirjutas:Termostaat ja veelkord termostaat. Kogemuslikult väidan, et juba paari kolme aasta järel termostaat lihtsalt väsib ja temperatuur seetõttu ka alaneb. Kõik muud variandid nagu papid ja kiled jäägu ajaloohõlma.

Täpselt samad sõnad. Kogemuslikult väidan, et termostaadi vahetusest pole abi. Aga ehk sõltub termostaadi firmast/müüjast. Minul igatahes polnud abi ja imelik, et just CDI mehed selle mure küüsis vaevlevad...Icon_question
termostaat ja veelkord termostaat!!! auto mul 320 CDI ja järgi proovitud asi Wink

T
Termostaadil ja termostaadil on vahet küll.
Sama jama peale termostaadi vahetust temp. ikka madal.
Ostsin kallimma ja parema, nüüd hoiab ilusti 90 peal, kuid mitte cdi, tava diislil.
Autoks e220 cdi, 2000 aasta ja 105 (vms) kw. Mootori temp oli kogu aeg normis, kuni külmadeni. Nüüd tõuseb väga vähe ja norm töötemperatuurini ei jõuagi linnas sõites , sõidud ei ole aind mõni km, vaid ikka pikemad. Jahutusvedelik normi piires ja termostaat on vahetatud (tõenäoliselt mitte originaali vastu), kas viga võib olla ka milleski muus peale termostaadi või on ainus lahendus uus ja originaal termostaat?