Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: kutsikale(W201) 3,2 162KW mootor peale???
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
mul on endal olemas matsu pannud e320

kui ma ehitaks 3,2-se mootori sinna vahele
mis ma tagasillaga pean tegema...kutsikal differ ja poolteljed nõrgad ju
kas esiots liiga raskeks ei muutu
kas ARK-is arvele saab võtta?
jne

mis on sellise ettevtmise juures suurimad problemid ja mured???
ma usun et seda asja on nii mõnigi ette võtnud

ei taha väga jalgratast leiutama hakataBig Grin
Tere! Miks sa arvad, et differ ja poolteljed nõrgad on? On see külajutt või kogemus?
Minu kogemus on 221hp ja 330Nm`i tagaratastest, 1.8 difri + pooltelgedega.
Materjalid on samad, jupid tulevad ühe liini pealt, mis vahet seal on, kas on tegemist 1.8 või 2.6 mootoriga varustatud kerega.

M103 2.6 mootor on peaaegu sama raske, kui M104 3.2 - vaja lihtsalt 2.6 esivedrusid + stabikat, pidurid saaksid ka 2.6 ventileeritavad panna.

ARK`s on reaalne arvele saada, iseasi, kui palju närvirakke sa viitsid asjaajamise peale kulutada, mina hindasin oma tervist rohkem.

Asi on väga lihtne, eriti lihtne on siis, kui sul on doonorauto ja see on sul olemas.
Kõik on bolt-on.

Ahjaa, radikat oleks ka suuremat vaja, kui R4 W201'l.


rayner001 Kirjutas:mul on endal olemas matsu pannud e320

kui ma ehitaks 3,2-se mootori sinna vahele
mis ma tagasillaga pean tegema...kutsikal differ ja poolteljed nõrgad ju
kas esiots liiga raskeks ei muutu
kas ARK-is arvele saab võtta?
jne

mis on sellise ettevtmise juures suurimad problemid ja mured???
ma usun et seda asja on nii mõnigi ette võtnud

ei taha väga jalgratast leiutama hakataBig Grin
suur tänu info eest
plaanis osta uuel aastal korraliku kerega 190

olen omanud 190-st mersut 2,3 100kw
ajasin ühe difri kokku ja teine hakkas kah lõpus lõtkuma


mulle meelib rehvi kõrvetada hirmsasti
selleks mõtlesin teha õige auto
aa....ja LSD oleks suht hädavajalik
rayner001 Kirjutas:aa....ja LSD oleks suht hädavajalik

Minult saad!

Soovitan kutsikale see swap teha, tasub ära ja kuhjaga.
masuudipress Kirjutas:Ei usu,et see päris bolt-on on.
Sest mootorijuhtimise juhtmestik tuleb kõik ju uus vedada ja see on ikka üks kõige nussim töö üldse.

Kas sinu arust saab juhtmeid poltida ? Kamoon, adminnid, pange mingi IP plokk vms. Las otsib mõne muu foorumi, mida risustada. MaSu aeg annab tõesti tunda, inimestel on nii palju vaba aega, et peavad teisi häirima, et sisustada oma tulutut aega.


Rayner, ma võin nõu ja jõuga aidata, kuis asjast asja saab.
hents99 Kirjutas:
masuudipress Kirjutas:Ei usu,et see päris bolt-on on.
Sest mootorijuhtimise juhtmestik tuleb kõik ju uus vedada ja see on ikka üks kõige nussim töö üldse.

Kas sinu arust saab juhtmeid poltida ? Kamoon, adminnid, pange mingi IP plokk vms. Las otsib mõne muu foorumi, mida risustada. MaSu aeg annab tõesti tunda, inimestel on nii palju vaba aega, et peavad teisi häirima, et sisustada oma tulutut aega.


Rayner, ma võin nõu ja jõuga aidata, kuis asjast asja saab.

ma usun, et esialgu võtan lihtsalt mootori vahetuse ette

aga igati tore ja vahva kui kutid nõus aitama nõu ja jõua(Y)

kõigepealt otsin ma mõistliku hinnaga 190 doonori, sest e320 on mul omast võtta


Ma arvan, et saan hakkama, kuna ise tegin kevadel e320-automaadist manuaaliks
ning mu vanem vend on bemmidel mootoreid koos juhtmestikega vahetanud jne
hents99
järsku on sul videosid või midagi sellist youtubes või kusagil
oma kutsikast ehk siis "hundist lambanahas"
Jälle sina, väsimatu hing.
Kui pole proovind siis võib iga asja kohta mõtetu öelda. Mina olen lahjema variandiga 190e 3,0 132kw sõitnud ja ei ütleks sellekohta küll mõtetu. Mõtetu on igat asja maha teha!!
Topo Kirjutas:Üks mõttetumaid tegemisi ju mis hunt lambanahast see ikka on.w124 võrreldes w201 kaalu selle mootoriga on peaegu olematu mingi 50-70kg vaid vahet vaid.Kergem kohe osta w124 320e

Ja muideks bolt on öeldakse asjade kohta mis sobib 1:1 ,et ei pea midagi ümber tegema.
Mitte vaid polti ja raua osa.



nojah kust otsast see 50-70kg on ?
minu kutsikas kaalus kaalukojas 1180kg ja e320 1710kg


ja kui 3-seeria bemmi ja 5-seeriat sama mootoriga võrrelda siis on öö ja päev minekul
Kui võta samad kaalud nagu sa välja tõid ja samad hobujõud mis on 3,2 mootoril siis tuleb 320e 0,12hp kg kohta ja 190e 0,18hp kg kohta vahe on tuntav ma arvan igatahes.
rayner001 Kirjutas:nojah kust otsast see 50-70kg on ?
minu kutsikas kaalus kaalukojas 1180kg ja e320 1710kg
Toorik lastekas ja enamuste lisadega 124?

Auto1'l (Topo'l) hästi meeles mu postitus:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...#pid107379
marek Kirjutas:
rayner001 Kirjutas:nojah kust otsast see 50-70kg on ?
minu kutsikas kaalus kaalukojas 1180kg ja e320 1710kg
Toorik lastekas ja enamuste lisadega 124?

Auto1'l (Topo'l) hästi meeles mu postitus:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...#pid107379

no 124 oli maksimaalselt lisasid täis ja kutsikas tõesti toorik aga mulle just pakubki huvi võimalikult hea hinnaga, tagasihoidliku välimuse ning väga hea kaalu ja hobujõudude suhtega aparaat
Minu kutsikas oli ca 1100kg - suht plank 1.8 kere, lisasid polnudki, va rohekas päiksekaitse toonklaas.

Soovitaks ka mingit tsingitud kerega 1.8 mootoriga varustatud masinat toorikuks, kui tahad KERGET ja võimalikult äkilist autot.

Teine variant oleks võtta samuti tsingitud kerega 2.6 kutsikas, võimalikult rohkete lisadega, et ka peale dünaamika midagi oleks.

Aga see juba teine teema, mugavuse jaoks võtaks SEL/SEC/SL`i ette.


Ülekandeks on sobilik 3.27 LSD koos tavalise 5-se anaalkastiga.
717.450 kastil võivad ülekanded väheke varieeruda ja nõuab vb kiiremat ülekannet nagu 717.404 kast.
hents99 Kirjutas:Minu kutsikas oli ca 1100kg - suht plank 1.8 kere, lisasid polnudki, va rohekas päiksekaitse toonklaas.

Soovitaks ka mingit tsingitud kerega 1.8 mootoriga varustatud masinat toorikuks, kui tahad KERGET ja võimalikult äkilist autot.

Teine variant oleks võtta samuti tsingitud kerega 2.6 kutsikas, võimalikult rohkete lisadega, et ka peale dünaamika midagi oleks.

Aga see juba teine teema, mugavuse jaoks võtaks SEL/SEC/SL`i ette.


Ülekandeks on sobilik 3.27 LSD koos tavalise 5-se anaalkastiga.
717.450 kastil võivad ülekanded väheke varieeruda ja nõuab vb kiiremat ülekannet nagu 717.404 kast.

vot seda ma ei teadnudki, et 190-st tsingitud kerega on
millised variandid tsingiga on
kuidas ma ära tunnen
rohkem huvitab toorikum variant muidugi aga noh eks hind ja olukord panevad kah asjad paika
Aga paraku on tõsi, et alates 91. a. hakati tootma neid, millel kasutati tsink kerepaneele. Ja kui mälu ei peta, siis eriti just 1.8 variante.
Topo Kirjutas:Peaks vale jutt olema. Isegi W124 ja W126 pole tsingitud.

W201-st alates hakatigi osasid Mercedes-Benz keresid tsinkima.
EDIT: jõuti ette juba.
Ise vaatasin et ebayst müüakse ka 3,6 AMG mootorit suht OK hinnaga. Sellel vist originaalis ca <300hj - krt peaks teise projekti ligi võtma millalgi.
Lehti: 1 2