Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mootor vibreerib tühikäigul liialt palju...
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Üks selline mure on ka tulnud, et kui auto käib kohal ja gaasi ei vajuta, siis tekib mootoris selline vibra, et võib hambad suust ära raputada kui autos istud, ennem kui see probleem tuli töötas auto nii, et ei saanud aru kas on ikka diisel.Pöörded on kuidagi liiga madalad ka nüüd, aga muidu minek normaalne ja kütust ei võta ka rohkem kui ennem, mis võis juhtuda?:bash:

Ps. palju õlirõhk peaks olema kui auto töötab tühipööretel lihtsalt?Praegu nii, et kui mootor läheb kuumaks, siis täitsa 0 kisub, aga nagu sõitma hakkan nii 3 (max).
1,5 peaks ikka õlirõhk sooja mootoriga olema või nii..
minul ntx on 1 mootoripadi mineku peal ja sealt ka kerge vibra. pole odavate asjade killast jubinad Tongue
et siis mis mootoriga on tegemist?
uih, polegi bens. teisest teemast leidsin : "124 E 2,0 ja diisel"
kas tegemist on hüdrotõukuritega või mitte - kui õlisurve nii madal, siis võib viga seal olla.
Andres65 Kirjutas:kas tegemist on hüdrotõukuritega või mitte - kui õlisurve nii madal, siis võib viga seal olla.

Sorry ei tea mis need hüdrotõukurid on aga see õlisurve läks ka vist, siis madalaks kui mootor hakkas niimodi jamama.
Muidu pöörded nagu olid ennem ka sellised madalad, aga nüüd nagu põrin sees ja tohutu vibra ja kusjuures see muutb ka, mõni päev on täitsa talutav, aga vahest tõriseb ja vibreerib nii mis kole:thumbdown:
Oskamatu kõrva jaoks võib ka saale kolks põrinana tunduda. Otsi kähku mõni pädevam mootorispetsialist ja ära enam niimoodi sõida. Muidu võib mõnedele detailidele pöördumatuid kahjustusi tekkida. Madal õlisurve viitab küll mingitele saalekolinatele, aga kirja teel asjale diagnoosi panna on suht võimatu.
Saalede ja õlisurve kohta ei oska midagitarka öelda aga kas mootoripadjad korras kõik? Ducatol oli kunagi sama jama ja peale ühe padja vahetust kadus vibra.
Ei soovita kunagi vahetada aint ühte patja. Kuna teised padjad on juba väsind vibreerib mootor ikkagi ja koormab seda üht uut patja ning selle eluiga väheneb.
Mootori patju vahetades ei tohiks unustadaka ka käigukasti patja(patju).  
Mitu patja muidu mootoril on?Ja kas on tõsi, et ainult üks padi maksab 900?
jep... tonn tükist ümmarguselt.... Sad
Andres Kirjutas:jep... tonn tükist ümmarguselt.... Sad

Aga 2 patja on?
tundus küll nii
Ja veel käigukasti padi kuskil 500 EEK-i kandis.
Nüüd korras, läbi oli mootoripadi (juhipoolne)