Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Anomaalia W124   230E mootoriga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Auto aastast 1987, kere  w124, peal on seal 2,3 97 kw karpaga bensiini mootor.
1. Auto käivitub jube kehvasti, külma mootoriga  tuleb hästi vähe gaasi anda ,et ta käima jääks ..Kui liiga palju gaasi anda siis sureb välja , auto saab tööle ca 10 sekundiga, problemaatiliselt kuid siiski.
Sama mure on ka sooja mootoriga, mitu korda tahab alguses välja surra.
2. Tühikäigul töötab mootor ebaühtlaselt, pöörded kõiguvad ja selline tunne nagu vahepeal ei saaks bensiini peale või kaob üks silinder üldse tagant ära.
Kui gaasi anda ca 2000rpm siis töötab mootor täiesti ilusti, võibolla korra 20 sekundi jooksul jätab korraks vahele.
3. Linnas sõites esimesele ja teisele käigule vahetades ja siduri lahti lastes jõnksutab ja jätab vahele , probleem laheneb kui pöörded on ca üle 2000rpm.
Vahepeal ühtlaselt sõites tuleb autole järsk tõmme taha, mootor töötab ilusti aga selline tunne nagu lisa silinder tuleks kuskilt taha ja autol tuleb äkitselt ja korraks "tõmme"
4. Suur bensiinikulu , ekolt sõites maanteel 10 l sajal , linnas üle 12 kindlasti.
5. Bensiini hais salongis, täna vist avastasin ühe vea , nimelt pagasnikus võtsin tagumise seina polstri eest ära ja nägin ,et bensiinipaak oli 3 kohast maalri teibiga parandatud, helistasin eelmisele omanikule ja uurisin milles asi ütles ,et lasi sinna kunagi mingid kõlarid kruvidega kinni ja arvas ,et teibiga saab selle probleemi pärast lahendatud Icon_eekIcon_eekEusa_dance

Auto ostule järgneval päeval vahetasin ära siis veepumba ja rattalaagrid, palusin ka uurida, et millest sellised probleemid mootoriga. Vahetati ära küünlad ja kinnitati uuesti kollektor, siis nagu läks natukene paremaks kuid mitte heaks.


Ehk oskate soovitada mis võib sellised probleemid tekitada ?
On tallinnas tõesti PÄDEV remondimees kes oskab, tahab ja tegeleb mersudega ?


Tänud vastuste eest !
230E ei saa kohe mitte karpaga olla. Midagi on siin valesti. Ega need tähed niisama lihtsalt numbri taga ei seisa.
Hmm, võibolla tõesti.

Remondi töökojast öeldi mulle küll ,et see on karpaga mootor
steve6 Kirjutas:Hmm, võibolla tõesti.

Remondi töökojast öeldi mulle küll ,et see on karpaga mootor

Vähe maksid neile siis kui ei viitsitud isegi 6hupuhastaja alla vaadataBig Grin
230TE (124.083) mootoriga M102.982. karburaatorit sel masinal olla ei tohiks.
teisel välja suremise ja jõnksutamise probleemiga masinal aitas penapumba ja filtri vahetus, sest ei saanud kütet piisavalt.
Kerekood????? Alati kui on probleem , siis kerekood kirja!!! Need KW, Hp ei aita küll väga. Muidugi niivanal masinal võib olla tehtud juba mootori vahetust , kuid kui tõesti pandi sinna KE asemele ECOTEC karburaator ?????? siis pole ime, et see ei toimi korralikult. Selle karpaga käib teadus kaasas ja vaja on ka terve mootori juhtmekimp ümber tõsta. Reeglina sellised masinad on päris keerulised remontida. Diagnostikale nad ei allu ja kõik tuleb eraldi üle mõõta ja üle kontrollida. Toitesüsteem, syytesüsteem, elektriosa toitel ja süütel, kui ka sisselaske ja väljalaskesüsteem. Kindlasti tuleks ka karpa ise lahti võtta ja veenduda, kas tasapind ok ja erinevad tööreziimid saavad vabalt toimida. Kes karpasid teab ,siis teab millest jutt. Kõik selle kontrollimine ja veaotsing võtab aega teinekord, aga aeg on see mis maksab. Puhas käsitöö. Ei maksa käia ja proovida ühte ja teist varuosa vahetada, et äkki mõjub. Tuleb systeemist aru saada, tervikpilt omale ette manada ja siis näedki viga iseenesest, mis takistad süsteemil toimimast.
killer666 Kirjutas:
steve6 Kirjutas:Hmm, võibolla tõesti.

Remondi töökojast öeldi mulle küll ,et see on karpaga mootor

Vähe maksid neile siis kui ei viitsitud isegi 6hupuhastaja alla vaadataBig Grin

Voolik laseb õhku....
Kapotti all ke-jetronik!!!

meister Tallinnas kes või aidata Hanes 56565458 asub ARK küljes firmanimi "speedster"
Viga leitud !

Bensiini kulu kohta ei oska veel öelda aga mootor töötab peaaegu täiesti ilusti, ei jäta vahele enam.

Viga oli siis selles ,et mootori aju ei saanud voolu peale , akust läheb + kaitsmesse ja sealt edasi ajju, see kaitse oli siis läbi.
mis nime all see kaitse oli , mul on ka see jama et auto ei taha käija hästiSmile
ei oska öelda mis nime all see on , käisin remondi töökojas.

Asub ta aku taga ja on selline väike kandiline karp mille sees see kaitse on
ahahh, selge , uurin asja!
Anomaalia jätkub.

Bensiini kulu suurem kui ennem , kuigi mootor töötab paremini.

Eile sai eko sõitu maanteel tehtud ja 10 l sain sõita 70 km.

12 liitriga sain sõita viimsist harku ca 35 km

Üks huvitav asi on veel see ,et kui ohutuled panen tööle siis auto mootor sureb välja, käivitada ka ei saa kui ohutuled peal
Pakun et käi mõne asjaliku elektriku juures ära muidu järgmine teema on see kus auto lihtsalt maha põleb ja siis käid jala.[/align]
panin diagnostikasse aja kirja , ise pole mõtet oma lamba ajuga mootori kallale minnaBig Grin
mismoodi kustutada saab , läks nats valesse kohta see kiri , sryBig Grin
Eile sai siis Hannese juures spitsteris käidud.

Tuli välja ,et üks küünlajuhe oli läbi ja kütusekulu oli rikkaliku peale keeratud, keerati asjad paika ja ka tühikäigul töötab auto paremini.
Eks näha ole mis saab, sõidan natukene aega ja vaatan kui suur kütusekulu on

Lamda vajab ka vahetust.