Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 puhub ainult sooja
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
mure siis selline, et puhub salongi vaid sooja. tegu tavalise kahe ketta ja EC nupuga versiooniga. Autoks E290 aastast 1997

Lauri
keera ketast sinine pääle ja hakkabki tulema külma...ja vajuta EC nupp sisse nii et see ei põleks...
labe Kirjutas:mure siis selline, et puhub salongi vaid sooja. tegu tavalise kahe ketta ja EC nupuga versiooniga. Autoks E290 aastast 1997

Lauri

Nii ma teinud olengi, kuid kasu midagi, kõrvalistuja poolt nagu tuleks jahedat, kuid juhile vaid kuuma. Kas need klapid asuvad muidu paremalpool kapoti all salongipoolses nurgas? Ja annab nendega midagi ette võtta või päästab vaid vahetus?
keerad rullid sinise peale ja siis veel keerad käib klõks ja siis muutub ka puhuri hääl veits lärmakamaks siis peaks ec töötama
Mul oli ka sama jama,et oma poolele puhus külma,kõrvalistuja aga higistas.Nendele klappidele jookseb läbi reostaadi vool peale,nii et kui on külma vaja,siis peab olema 12v, ja kui kuuma,siis null volti.Seal klappide juures on kolme otsaga pistik.Keskmine on miinus ja äärmised plussid,kummagile siis eraldi.Kuna mul üks reostaat (rullik) jamas,siis ühendasin pistikust kaks äärmist klemmi kokku ja nüüd siis juhib mõlemat klappide tööd üks rullik.Muidugi ei saa enam paremat ja vasakut poolt eraldi timmida,aga ei näe ka selleks vajadust.
Tänud kõigile vastajatele, õhtul mõõdan pinged ära sealt klappide juurest, siis peaks selge olema, kus viga peitub.
hmm, mõõtsin pinged ära seal pistikus, keskel sinine juhe tuli 12 V ja servmistel pruunidel pinge 0, krt nii loll ka et ei katsetand neid rullikuid keerata, eks õhtul vaatab jälle.

Edit: proovisin neid nuppe ka kruttida, kuid tulemused ei muutunud. Huvitav kas tõesti mõlemal rullikul need reostaadid läbi!? Siit ka küsimus: kes ja kus oleks piisavalt pädev neid rulliku reostaade vahetama?

Lauri
Rullikute teema on siit foorumist juba kuskilt läbi käinud.Või on vooluringiga sh.kaitsmetega mingi jama.
Proovisin otsida nii uuest kui ka vanast foorumist seda rullikute teemat, kuid midagi asjalikku küll ei leidnud, ehk keegi viitsiks siis lollile uuest seletada, et kus ja kes on pädev vea diagnoosima ja selle ka ära parandama. Kuumas autos suht vastik sõita :tongue:

nordrainbow Kirjutas:Rullikute teema on siit foorumist juba kuskilt läbi käinud.Või on vooluringiga sh.kaitsmetega mingi jama.
kui voolu peale ei tule, siis peab sooja tulema, et sa rikke korral talvel ära ei kylmuks. sama asi võib juhtuda ka siis, kui kraan kinni kiilub. keskmiselt peakski vool tulema, äärmised juhtmed on kummagi kraani juhtimiseks, kui ma õieti mäletan nyyd. nii et kui sa mõõtsid et midagi peale tuleb, siis proovi kraani pihta koputada esialgu millegagi, äkki hakkab liikuma, sel juhul on võimalus, et saad kergelt veale jälile.
http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=735
Jooksis ka see teema läbi.Lase mõlemale klapile eraldi juhtmega vool peale.Kui mootori soojaks ajad,peaksid tagumised lõdvikud (mis lähevad salongiradikasse) külmad olema.Siis ühekaupa juhtmed maha ja saadki tuletada,milles viga.