Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w202 kelladeploki küsimus.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist!

Nimelt hetkel minul siis 2 mure, autoks 1995a w202 C220, algselt omas 110kw bensumootorit aga kuna see lahkus minu juurest siis vahele lendas naftapress. Siit ka 2 küsimust:

1) Oskab keegi öelda/suunata, kust võiks leida skeemi, et mis iga pin kelladeploki taga midagi tähendab, oleks vaja lisada armatuurile eelsüüte küünalde märguande tuli, tean et ta peaks olema sama pirni all, kus bensukal on "check engine", kuid euro variantidel seda vist pole? Mis pin-i alla siis peaks selle voolu vedama küünalde releest?

2) Äkki on juhuslikult kellelgi skeemi vana (om601/602/603) diisli pöörete lugemis relee kohta? probleem sama, vaja teada mis jalg mida tähendab (kuhu anduri otsad, kuhu +12 ja kus mass ja milline väljund jne) ploki peal kiri KARA.

Kõiksugu viited ja nõuanded teretulnud.

Ette tänades.
Kas lihtsam poleks kui muretsed diisli kellade ploki. Leiutada on siis ka vaja, aga vähemalt õiged tulukesed olemas ja väiksemate pööretega taho taus.
Väga sprtsiifilised küsimused. Ma arvan, et sellele ei oska 100% peast meist mitte keegi vastata ilma ,et eelnevalt systeemi oleks uurinud.
Selleks , et sellega tegeleda on vaja lähteandmeid.... VIN kood mõlema masina kohta. Nii selle kust on mootor ja muud asjad pärit, kui ka selle , kus asub Kombi-Instrument.
Seal on neid varjanti nii palju erinevaid ja peast öelda pole lihtsalt võimalik. Näiteks osad vanemad diislid said oma tahoka ültse kliima juhtplokilt, see omakorda sai kompressori kiirusanduri käest. Sul on aga tegemist tunduvalt uuema generatsiooni masinaga ja seal võis tahokas liikuda üle can-i juba (pead ei anna praegu) kuid kui oligi veel analoog signaal, siis RAUDSELT ei pruugi signaali sagedused kiiruse ja tahomeetri skaalaga kokku minna. Üldiselt päris suur ettevõtmine see tahoka paika ajamine .Sama probleem ka kiirussignaalidega. vaja hakata vahele ehitama signaali generaatorit(kas siis kordistit või hakata hambaid vähemaks korjama signaalist)
Minu viga, oleks pidanud VIN koodist alustama auto kuhu kogu kama peale läks ja mille kombi-instrument: WDB2020221F107623
Selle tahhokaga on nüüd 2 inimlikku varianti: 1) Võtta näiteks w124 diisli kellade plokk (vedeleb üleliigne garages), lõhkuda laiali ja võtta sealt tahhoka asendi mootor/jms vajalikud asjad ja installida oma kelladeplokki. - vaatasin, peaks olema teostattav. Väiksema jaotusega (diisli) rpm taust kah tegelikult juba olemas.
2) variant leida diisel 202 kelladeplokk, see variant muidugi keerulisem, teadagi kuna palju neid pole, ma mõtlen analoog baasil, vaja siis ju pmst om601 mootoriga w202 leida... minu masinal CAN-i vist veel pole, niipalju kui mootori jms skeeme olen uurinud. Can vist tuli 1995 lõpp/96 ja edasi?

teise variandiga oleks jääks ilmselt sama jama, ikka oleks tarvis teada, mis pin-i alla eelsoendus releepealt tulev +12 ning tahho signaal lasta, kuna autopoolne juhtmestik ju jääb vana.

Ärge küsige miks ma sellise asjaga jamada viitsin...lihtsal, põnev ka natuke jubaIcon_smile
Nii, asjad siis sealmaal et kõik vajalik justkui olemas: andur mootori pöörete lugemiseks,dislale sobiv kelladeplokk ja relee/juhtplokk mis peaks anduri loetud signaali kombile söödavaks tegema (KARA on nimi peal).
Ainus mida ma kusagilt ei leia on skeem, et teaks mis relee jala-alt kuhugi miski läheb.

Tähistused on seal sellised: 31 - ilmselt mass?  15 -ilmselt süütega +12 ?
GM+ ja GM - anduri otsad äkki?  TD - see siis äkki kelladplokile peaks jooksma?  AR+ ei tea mis see olla võib?  DI - samuti ei tea mis see olla võiks?

Antud plokk(relee) on siis 1994a w202 200d pealt (om601). Sama masinapealt on ka kelladeplokk ja andur. Ainus mida tarvis oleks on nüüd see skeem.

Ette tänades.
Nii...asi töötab, selle teema võib lõppenuks lugeda ja lukustada.