Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Ära karda KE-jetronikut
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
kulla kutid.olen pikemat aega lugenud seda foorumit külalisena,lõpuks nüüd liikmena. Kuna olin pikemat aega oma w124 3,0 pritsega hädas,siis siinseid postitusi sel teemal lugedes julgen täna öelda,et olge head mehed ja ärge võtke sõna teemal mis pole endalgi selge. Mina nägin vaeva ja tegin endale asja nii teoreetiliselt kui ka praktikas selgeks ja tänase seisuga asi töötab ja töötab mitte halvasti.kuidas asi tegelikkuses käib on juba pikem teema.aga kellel huvi,saab kontakti kas maili või tel.teel.Tel.nr.oleks siis 56672271.Kuna aega on,siis olen nõus aitama nii nõu kui jõuga.
Mis seadmeid kasutasid paika panekuks? Selle järgi saab remondimehe kompetentsi kohta juba ühtteist öelda. Ma tean ka mehi kes nina ja joppamise järgi asja vägagi Ok paika ajanud - kuid see aeg mis selleks kulub on juba teine teema.
vabandan ,aga ma pean silmas mootori normaalset töötamist,seadmetega tegeleb diagnoostik,kelle kooliraha kulutamise hindamine seisab alles ees.Ma tahan öelda seda,et asi mille on teinud inimene,on teise inimese poolt täiesti remonditav.Aga kogu häda seisneb selles,et keegi tarkur kasutab ära selle,et hädaline ei jaga asjast suht palju ning kannatab hädalise ajusid .......
Saan aru,et Sind huvitab seadmepark,aga mind huvitas see,et see kuradi pritse lõpuks tööle hakkab.Ja selle ma saavutasin,on põhjust uhke olla,sest neidnutulaule lugedes on tunne,et peaks hakkama tootma hoopis pikasäärega kummikuid.sest nutuvett on liiga palju,aga jalad võivad külmetuda.Ole hea,helista,ma pole koll.
Täiesti õige jutt. Teemasid selle kohta, kui kapriisne ke-jetronic võib olla, on siin enam kui küll.

Kuid ikkagi- kui küsida tohib, siis milles enda autoga probleem oli muidu ja millega lahendus saabus?
Väga tore, eks aeg ajalt leiab selliseid teemasid siitsamast foorumist, mille loo moraal on järgmine: "Kõik on lollid peale minu."

Eks jääme ootama, tõesti, paljudel on probleeme KE-jet`iga, loodetavasti saavad mootorid nüüd normaalselt töökorda.

Kus kandis tegutsed muidu?
Tegutsen nn.tuumajäätmete matmispaigas-Järvamaa-Kesk-eesti.Aga minu häda oli järgmine:käima sai ainult suure ja pikaajalise töö tulemusel,kütust läks ämbrite viisi ,seisma jäi omal tahtel kõige piinlikumas kohas,trassil sõites oli väike vibra sees,algul arvasin,et naine kurinahk,vibraatori autosse unustanud.Praegune seis selline,et pole nii hea kunagi olnudki.Eks peab ju enda saba kergitama,kes siis veel.Aga mina jäin igatahes rahule,kuigi ka mina olin algul hirmul.kole ju mõelda,et mis juhtuda võib kui need kolm polti lahti keerad.Juhtub tõesti kole asi.hakkab tööle.Kunagi lugesin siit,et uus pritespea maksab 30 kilo,mul on teada koht,kus uus maksab 675 ameerika raha.
Mis imelik k6vatamise teema.

Ma tean ka kuidas asja korda saab.
1) tellid uue paagi
2) uus pump ,
3) uus torustik
4) uus pritsepea
5) pihustid
6) muu nänn kah

Ja kui k6ik on uus , siis hakkab ilusti tööle kah. lihtne
Jätaks kõvatamise teema hiljemaks,tavateema lahendamiseks piisab punkt 6.
Jah, uued jupid osta pole lahendus. Või õigemini, lahendatud saad, aga mitte vana korda vms. Sisuliselt ostad uued jupid ja ei teagi, miks vanade juppidega ei töötand.
Ostame uued jupid ei ole asja tundmine ega parandamine, eeldatavasti ei tee teemaalgataja niiviisi, vaid "ravib olemasoleva"

$675 on väga soodne tõesti, esindus annab hinnaks alates ca 40k R4 puhul, kunagi sai vaadatud huvi pärast.
Arvan,et on mõtekas lisada,et oma tegutsemise algatuseks töötasin läbi vajalikud peatükkid MB servise manualist.Paraku pean ka teatama,et suurem osa detaile(kummist)tuleb siiski asendada uutega,midagi pole teha.Isegi ei tulnud akgul selle peale,et kurjajuur on peidus niivõrd lihtsa asja juures.
Tore kui mootor käib - tegelikult pole KE midagi koledat. Vaja on mõnda seadet (nagu näiteks milliampermeeter jt) ja teadmisi. Olen siin mõelnud, et võiks foorumlastele eestikeelse koolituspäev mingi odava raha eest korraldada. Ei tea kas oleks huvilisi?
Aga noh tegelt enda SLi KE jäigi veidi puterdama, aga noh BOSCH käsib pihustid ka iga 100K km tagant ära vahetada. Mul oli juba 200k ees. Lahendasin mootori vahetusega Big Grin
Seda teemat võiks arutada küll, kui garaaz valmis saab, siis seal annaks korraldada
Mina isiklikult jään siiski oma liistude juurde. See pole mingi kadeduse jutt, et näe keegi avastas KE valemi ja mul nüüd tööd vähem. Ei hakka ma 100 m2 põrandat valama garaazi, kui mul seda elus ühe korra vaja teha. Kutsun ikka mehe, kes teab täpselt , kui palju on vaja valada ja kas on ka armatuuri sisse vaja, või sobib fiiber betoon. Kindlasti saan ma sellega ise ka hakkama, kui piisavalt netist lugeda, uurida tegijate käest ja pärast laenutusest helikopter lihvimiseks võtta. Enne aga läheb see põrand mul 2 korda nässu ja hiljem autoga peale sõites lööb mõrad sisse.
Oma kogemuste kohapealt võin küll ütelda, et enamus inimesi ei tahagi teada, kuidas see asi tööle sai. Eks ta tahab küll, et sa talle seletad ära mis ja miks , kuid kui oluline see talle oli??????
Ma arvan, et see ongi normaalne, et kõik ei saa siin maailmas kõike teada sest süsteemid lähevad liiga spetsiifiliseks . Et millestki aru saada ja teada, tuleb omada väga palju eelteadmisi. Muidu lihtsalt ei saa pilti tervikult kokku. Kui kellegi on KE kohta küsimusi, siis olen ikka alati püüdnud vastada. Kuid kui küsitakse, et miks E200 hommikul käima ei taha jääda, ja hiljem on ka enamvähem halb Icon_razz ,siis ma tõesti ei tea. Võin ainult oletada . Asja on vaja näha , katsuda ja siis ongi võibolla 15 min ja asi korras.
kus sa patsiente vastu võtad siis, millises linnas??