Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 190E 2.0 89a - Morheatus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
mõni aeg tagasi, aasta või rohkem, hakkas anomaalia pihta, auto läks külmalt kehvasti käima, lisaks umbes mõni kuu tagasi hakkas esimese käiguga paigalt minnes "lõhkuma", selline tunne, et kolmandaga läheks. anomaalia tekkis alguses kuuma mootoriga. Kuna väga vähe sõidan ja just pikkasid otsasid ja harrastades ökosõitu, oli vähe paigalt võtte. Paralleelselt sai viga otsitud ja nuputatud.
Mootoril jõudu oli, viiendaga sai rahulikus stiilis möödasõitu teha, korra auto käima pannult, ei olnud enam käivitumisega probleemi, läks pöördest.

Täna tegin teist korda ringi, peale ööd seismist läks mootor kenasti käima ning mootor kuum, paigalt minekul probleemi ei esinenud.
Esmalt, jupp aega tagasi said vahetatut õhufiltri, klapikambrikaane ja tühikäigumootori vahelised kummivoolikud, teemas sellest juttu. Samuti sai käidud riia mäel, seal ühes töökojas lastud asja uurida, tühikäiku ja küttesegu kontrollida. Ok. Ülevaatuselt läks ka üle, gaasid lubatud piires.

Nüüd siis üle nädala tagasi said vahetatud süüteküünlad, -juhtmed ja õhufilter. Ei märganud paranemise märki. Kuna klapikambrikaanetihend lubas õlil rändama minna, sai lastud uus tihend paigaldada. Töökojast auto kätte saades, peale nädalavahetust seismist platsil, läks auto kenasti käima, samuti senini kadunud ka lõhkumise sündroom.
Miks kirjutasin? On ehk abiks teistele Kutsika pidajatele.

Nüüd saab hakata mõtlema keretöödele ja rannaperioodiks konditsioneer korda, lekke otsimine.

Tänud kasutajale G2rry, hoova ja soojendusega juhipoolse küljepeegli eest! Samuti tuleb tänud öelda Mersuosadele Tartus, kes on mind välja kannatanud ja mõistlikku hinda teinud.

(28-05-2013, 10:00 PM)Morheatus Kirjutas: [ -> ]mõni aeg tagasi, aasta või rohkem, hakkas anomaalia pihta, auto läks külmalt kehvasti käima, lisaks umbes mõni kuu tagasi hakkas esimese käiguga paigalt minnes "lõhkuma", selline tunne, et kolmandaga läheks. anomaalia tekkis alguses kuuma mootoriga. Kuna väga vähe sõidan ja just pikkasid otsasid ja harrastades ökosõitu, oli vähe paigalt võtte. Paralleelselt sai viga otsitud ja nuputatud.
Mootoril jõudu oli, viiendaga sai rahulikus stiilis möödasõitu teha, korra auto käima pannult, ei olnud enam käivitumisega probleemi, läks pöördest.

Täna tegin teist korda ringi, peale ööd seismist läks mootor kenasti käima ning mootor kuum, paigalt minekul probleemi ei esinenud.
Esmalt, jupp aega tagasi said vahetatut õhufiltri, klapikambrikaane ja tühikäigumootori vahelised kummivoolikud, teemas sellest juttu. Samuti sai käidud riia mäel, seal ühes töökojas lastud asja uurida, tühikäiku ja küttesegu kontrollida. Ok. Ülevaatuselt läks ka üle, gaasid lubatud piires.

Nüüd siis üle nädala tagasi said vahetatud süüteküünlad, -juhtmed ja õhufilter. Ei märganud paranemise märki. Kuna klapikambrikaanetihend lubas õlil rändama minna, sai lastud uus tihend paigaldada. Töökojast auto kätte saades, peale nädalavahetust seismist platsil, läks auto kenasti käima, samuti senini kadunud ka lõhkumise sündroom.
Miks kirjutasin? On ehk abiks teistele Kutsika pidajatele.

Nüüd saab hakata mõtlema keretöödele ja rannaperioodiks konditsioneer korda, lekke otsimine.

Tänud kasutajale G2rry, hoova ja soojendusega juhipoolse küljepeegli eest! Samuti tuleb tänud öelda Mersuosadele Tartus, kes on mind välja kannatanud ja mõistlikku hinda teinud.

Kõige lihtsam kutsika jamade eemaldaja on küünlad, küünlajuhtmed ja jagaja kaas. Kui jagaja kaas on vana, siis sinna alla võib tekkida oksiidikiht. Silmale nähtamatu. Kuid annab ühendust klemmide vahel. Kõige lihtsam on multimeetriga mõõta kas mingid kaks klemmi omavahel ühenduses. Kui on, siis kaas välja vahetada. ( kui sul hakkab uuesti jama pihta.. Siis kontrolli üle )

Muidu väga kena kutsikas. Kui peaksid leidma kusagilt istmeriiet, mis sobib, siis oleks ka huvitatud. Mul on endal sama mustriga sisu. Ja kahjuks on esimene iste suhteliselt kulunud. Vajaks samuti riidevahetust. Edu ja jaksu pidamisel.
Jagajakaas ja sealne vaakumsüsteem sai vahetatud pärast seda, kui said vahetatud kummivoolikud mis on ühenduses klapikambrikaane, tühikäigumootori ja õhufiltri vahel .

Hetkel katsetatud kolmas kord, käivitub hästi ja paigalt minekuga probleeme pole. Muutus oli jah peale klapikambrikaanetihendi vahetamist.
Oh seda rõõmu, üürikeseks jäi. Reedel, ehk viiendal päeval läks auto kenasti pöördest käima, kuid "lõhkumise sündroom", paigalt minekul tunne, kui kolmanda käiguga läheks (nii edasi-kui tagaspidi) tuli tagasi. Ei tea kas on seost, aga "lõhkumise sündroom" hakkas ilmnema, kui süttinud kollase kütuse indikaatoriga oli sõidetud 20 km. Lasin tubli 10+ liitrit paaki juurde, sündroon jätkub.
Siduri remondikomlekt (survelaager ka) on 10 000 km tagasi vahetatud.

Käima läheb selliselt, et käivitades - pöörates võtit, võtab hääle sisse, võtme lahti lastes korra tõmbaks nagu hinge kinni ja siis võtab kenasti tuurid üles.

Ehk oskab keegi soovitada, mis suunda edasi võtta? Kelle jutule minna võiks? (Tartus / Tallinnas)
Lehti: 1 2