Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB C180-C220 (1993-1997)Kas tasub osta?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Niisiis,varsti load käes ja oli mõte omale Mercedes osta hinnaklassiga kuni 30 000.-
Aga isa väidab et sellise rahaga saab sellise Mercedes-Benz mis jääb maja taha seismaIcon_smile
Muidu ta ise ostis 3 aastat tagasi C200 D 1994 aasta mercedese,siis oli hinnaks 70 000.- läbisõit oli 149 000,praeguseks läbisõit 179 000.
Probleemidest:Lastes servises õli vahetada keerati süütelukk katki( kas seda tehti jõuga või oli tõesti süüteluku see mehaanilise ja elektroonilise osa vahejulla lagunemise ääre peal?) ja siis tagadifri kardaani poolse simmeri juurest hakkas õli välja immitsema.
Nii et rääkige lähemalt kuidas see kilometraaži ja vastupidavuse suhe käib,ja omadest kogemustest kaIcon_smile
Kõik oleneb sellest, kuidas autot hoitud. Võib saksas sõita 1 000 000 bahnil, seista garaazis ja nautida pidevat hooldust. Või siis saab ka eestis 50tuh läbisõiduga kõik jupid kotti lasta Big Grin Selles suhtes ei ole läbisõit mulle kunagi mingiks määrajaks olnud. Vaatad auto üle - saad aru, millega tegu. Millele aga tähelepanu pöörata, loe siit http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=11126 . usun, et aitab.
Ise sõitnud nüüdseks 1997.a. C200-ga üle 3 aasta ja läbinud selle ajaga ca. 120tuh kilomeetrit. Ega erilisi probleeme pole olnud, alguses oli omajagu probleeme anduritega ja üldse mingi elektroonikavidinatega. Ülejäänud tehnika on küll suutnud seni ilusti vastu pidada. Autot tuleb normaalselt hooldada, siis ka kestab.

Minu kogemus vähemalt senimaani on igati positiivne.
Kodus vedeleb Pontiac Trans Sport, arvatavasti on see minu esimene auto, teiseks tahaks siiski mersutIcon_smile See vajab muidugi tööd väheke aga selleks ajaks kui load käes saan ehk selle korda.Võtsin piduriketta maha,sest see ketas on jahutusribidega ja jahutusribid olid ära roostetanud ning ketaspidur oli "kaheosaline nüüd".