Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Minu küsimused W201 kohta.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
up
..
up
.
Asi pole üldse kere tähises, et kas W201 asjad sobivad W124`le.

Kui sa mõtled M104 otsast 717.450 kasti, siis see kast istub 2-massilise hooratta otsa, mis on iseensest suht jama, kui arvestada mootori forsseerimist. Ehk KISS (Keep it simple, stupid!)

2-massilise hooratta saab panna mistahes Mercedes-Benz ridamootori otsa, iseasi, kuidas saad mootori pöördeid lugema, sest hooratta taga on vastavalt silindrite arvule 2 korda vähem hambaid/labasid (6 sil mootoril 3 ja 4 sil mootoril 2 laba), mis annab omakorda signaali süüte andmiseks.

Ehk teisisõnu, targem oleks üle minna progetavale ajule või veel parem, kasutada getrag 717.404 kasti, mille leiab 16V Mercedes-Benz otsast.

.404 kast on sisuliselt mudelinimega Getrag 275Z, mille sarnast leiab ka E30 M3 alt.
See kast kasutab tavahooratast ja on R4 mootorile sobilik.

Edit: Mõlemad on siis dog-leg kastid. Neid kaste on VÄGA raske ära tappa, ainuke asi, mis peab hea olema - ÕLI, mida saab minult.
9.Kiirusetundlikut kojameest? Mis see veel on?

Osadel/kõigil(ei ole bemmi mees) E34 bemmidel on ise muutuv intervall vastavalt kiirusele. See on ainuke auto millel olen avastanud sellise asja. Kindlasti ei ole see ainuke.
e36-l(kõige odavam mudel ehk 3seeria) on ka kiirusetundlikud kojamehed.
bmw on üldse imeline asju on ju ?
Jah, BMW on omanäoline (õigemini oli) ja hästi välja mõeldud auto. Aga see pole antud foorumi teema.

Kus on Sinu auto?
Ega vist muud üle ei jää, kui teist korda selline kasutajanimi blokeerida.

Mõttetu mõla pole edasiviiv jõud, viimasel ajal on see suht nakkav, aga mis parata. Mõnedel on vähemalt oma autogi ette näidata.

Aga auto1 eesmärk on lihtsalt foorumit risustada.
ei tea kas küll kohane, kuid kas kutsika pidurikettad istuvad 2,3liitrise 97kw-sele kubele ?
Lehti: 1 2