Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 3.0d 1987a manual
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Soetasin endale mõned kuud tagasi 124ja...läbi oli kardaani tugilaager.... ja linna kiirustel mürises.... mõtlesin et läbi ka k.k.padi... sai siis vahetatud tugilaager ja käigukastipadi (mõlemad olid läbi)....nüüd tekkis mürin ja värin ka suurtel kiirustel.... ajasin kardaani nuudid märkide järgi paika aga ei midagist.... värinad ja mürinad on alles.... käsisin suur sõjamäel Mercedes-Benz remonditöökojas küsimas seal öeldi et käigukasi küljes on muhv sinna otsa läheb kardaan ja kardaani otsa omakorda vibramuhv... jep nii ongi...öeldi et muhvi ja kardaani peab omavahel märkki ajama...võtsin asja lahti ei leidnud ühtegi märkki...
kas võib olla et kardaan ise kõver või peaks tugilaagri originaali vastu vahetama.....
sellise mürina ja vibraga võimatu sõita... Smile
ega ei tea keegi milles asi võib olla???
viga leitud... asi siis b-osa vahepukis.... panin orig. vahepuki (tugilaagri) ja asi korras....ei ühtegi vilet ega vibrat....
jäänd veel linna kiirustel mürin kui 2-3ndale ja edasi liiga vara vahetada.... aga see peaks m-patjade jama olema....
Millised märgid on tugilaagri juures, mille järgi saab kokku ajada?
tagumise kardaani poole peal on kaks kriipsu (ennem risti) ja esimese poole peal on üks kriipsuke... see asub kardaani kinni hoidmiseks mõeldud "mutika" peal... see esimene kriips peab tagumiste keskele jääma....