08-11-2009, 01:44 PM
08-11-2009, 02:04 PM
08-11-2009, 05:05 PM
Mingi rullikas tahtis kohe valenumbritega liiklusesse sügada.
Kuramus, kahju, et auto parempoolse rooliga on, muidugi mõnes mõttes huvitav ja eriline.
6.9 mootor on tegelikult oma aja kohta ulme mootor, üldse W116 kokkuvõttes. Oma kuiv karteriga seeriatoodang. Isegi paljud ringraja autod polnud toona kuivkarteriga.
Mootor täis sepis sisuga.....hetkel Rootsis üks tuttav hakkas seda mootorit remontima ja pärast seda turbo(te)ga üle laadima.
Kuramus, kahju, et auto parempoolse rooliga on, muidugi mõnes mõttes huvitav ja eriline.
6.9 mootor on tegelikult oma aja kohta ulme mootor, üldse W116 kokkuvõttes. Oma kuiv karteriga seeriatoodang. Isegi paljud ringraja autod polnud toona kuivkarteriga.
Mootor täis sepis sisuga.....hetkel Rootsis üks tuttav hakkas seda mootorit remontima ja pärast seda turbo(te)ga üle laadima.
08-11-2009, 08:58 PM
hents99 Kirjutas:Mingi rullikas tahtis kohe valenumbritega liiklusesse sügada.
Päeva parim:
W116 ju vajab uut kodu mida ma suudaks pakkuda
(saaks ta kohe arvele kah kuna ma saaks kohe w126 s500 kere omale millest saaks regnumbrid ja keretähised,et saaks masina kohe liilusesse ajada)
Ega mendid ega ÜV need tüübid selles aru ei saa,et tegemist ei ole w126-ga.
08-11-2009, 09:15 PM
Karl Kirjutas:hents99 Kirjutas:Mingi rullikas tahtis kohe valenumbritega liiklusesse sügada.
Päeva parim:
W116 ju vajab uut kodu mida ma suudaks pakkuda
(saaks ta kohe arvele kah kuna ma saaks kohe w126 s500 kere omale millest saaks regnumbrid ja keretähised,et saaks masina kohe liilusesse ajada)
Ega mendid ega ÜV need tüübid selles aru ei saa,et tegemist ei ole w126-ga.
Kurbtõsi see, et enamus juttu suht tõsi on....
08-11-2009, 09:26 PM
Kas keegi siis parempoolse rooli pärast ei hakka ohkima? Kui arvele võtta siis peab ütlema, et oled postiljon Soomes veetakse post laiali igasuguste masinatega millel on parempoolne rool
08-11-2009, 09:31 PM
taaviw126 Kirjutas:Kas keegi siis parempoolse rooli pärast ei hakka ohkima? Kui arvele võtta siis peab ütlema, et oled postiljon
Kas omanik seda mitte arvele ise ei võta? Tema saab vist selle ümberasujana arvele võtta, kui need ajamäärad on kaetud, mis ta Inglismaal oli.
+ see vana teema, et EU`s registreeritud autot saab taasregistreerida mistahes EU liikmesriigis, olenemata rooli asukohast vms.
08-11-2009, 10:53 PM
Pealegi on W116 juba parajalt soliidses eas, et võid temaga meie banaanivabariigis parempoolse rooliga ringi sõita nii, et tolmab - ARK on sellega nõus (pidi olema vähemalt 30 aastat vana, kui ma nüüd õieti mäletan).
Hents, see W116 450SEL 6.9 on tõesti väga eriline auto. Oi, kus ma olen nende kohta uurinud. Neid tehti ju kõigest 7380, tehnilised lahendused ning selle auto dünaamika olid lihtsalt võrratud. Ta oli tollal üks kallimaid & kiiremaid seeriatoodangu sõidukeid maamuna peal. Mercedes-Benz oma kuldajastul
Pealegi on see auto meeletult odav, lööge lahti mobile.de ning vaadake samaväärsete autode hindu. Põhiline on see, et see auto ei rändaks mingisuguse kummi vilistava kromanjoonlase kätte, vaid leiaks endale väärilise omaniku.
Uku
Hents, see W116 450SEL 6.9 on tõesti väga eriline auto. Oi, kus ma olen nende kohta uurinud. Neid tehti ju kõigest 7380, tehnilised lahendused ning selle auto dünaamika olid lihtsalt võrratud. Ta oli tollal üks kallimaid & kiiremaid seeriatoodangu sõidukeid maamuna peal. Mercedes-Benz oma kuldajastul
Pealegi on see auto meeletult odav, lööge lahti mobile.de ning vaadake samaväärsete autode hindu. Põhiline on see, et see auto ei rändaks mingisuguse kummi vilistava kromanjoonlase kätte, vaid leiaks endale väärilise omaniku.
Uku
08-11-2009, 11:03 PM
Põlva lähedal vedeleb üks w116. Varsti saab tema peal kõrvitsaid kasvatama hakata, kuid midagi kindlasti annab võtta sealt. Kui kedagi huvitab siis näitan koha kätte.
08-11-2009, 11:13 PM
Jah, uunikumi saab parempoolse rooliga arvele võtta.
See 4,5 6,9 sepistatud kolvid/plokk peaks olema ideaalsemast-ideaalsem põhi forseerimisele...
Meeletu resurss...Ninig see ulme, mis hinnaga neid mootoreid/blokke Ebays müüakse...
Aga selle "mendi auto oskusteave" kohta - ma sõitsin rõõmsalt ilma ülevaatusetta ja suutsin "vahele jääda" SEC-iga ja vaatas ja vaatas dokumente ja küsis, mis see S E C tähendavad.... Ega ma muidugi vastust võlgu ei jäänud ka...
See 4,5 6,9 sepistatud kolvid/plokk peaks olema ideaalsemast-ideaalsem põhi forseerimisele...
Meeletu resurss...Ninig see ulme, mis hinnaga neid mootoreid/blokke Ebays müüakse...
Aga selle "mendi auto oskusteave" kohta - ma sõitsin rõõmsalt ilma ülevaatusetta ja suutsin "vahele jääda" SEC-iga ja vaatas ja vaatas dokumente ja küsis, mis see S E C tähendavad.... Ega ma muidugi vastust võlgu ei jäänud ka...
09-11-2009, 02:36 PM
Rolz Kirjutas:Jah, uunikumi saab parempoolse rooliga arvele võtta.Muideks 4,5 ja 6,9 mootoritel ei ole just palju ühist.
See 4,5 6,9 sepistatud kolvid/plokk peaks olema ideaalsemast-ideaalsem põhi forseerimisele...
6,9 on legendaarse 6,3 (600 pullman) mootori edasiarendus
kel rohkem huvi googeldab ise M100 mootori kohta
Müügis olev auto on alates 2006 minu omanduses (ja uk registris),seega pole ka probleemi "ümberasuda"
09-11-2009, 04:24 PM
My bad, tahtsin kirjutada 450 6,9