Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 450 Sel 6,9 `78 - inc13
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Auto: Mercedes Benz 450 sel 6,9   1978

Mootor:6,834 cc  ,286 Hp@ 4250 rpm ,550 Nm @3000 rpm  
Käigukast:automaat
Kere:L versioon
Lisadest on autol: Abs,cruise control,konditsioneer,el. aknad ja katuseluuk,kesklukk,toonklaasid,esitulede kojamehed+pesu,hüdrauliline vedrustus(standard@ 6,9)

Ostsin auto mitte töötava mootoriga ,täiesti pimesi.
Tänaseks olen mootori tööle saanud,kuid veel on tarvis pritsega tegeleda.

Asjad mis sai vahetatud:
*bensiini pump (bosch)
*süüte juhtmete komplekt (lucas)
*süüteküünlad (bosch)

Hetkel ootavad külgepanemis uued jupid:
*8 pihustit (originaal)
*pihustite "rõngad" (originaal)
*Aku (originaal)
*bensiini jämefilter (bosch)


[Pilt: m19xm.th.jpg][Pilt: m23il.th.jpg][Pilt: m38pw.th.jpg][Pilt: m44pp.th.jpg]
[Pilt: m52qa.th.jpg][Pilt: m69jx.th.jpg][Pilt: m74zf.th.jpg]
[Pilt: m85df.th.jpg]
Veel pilte:

[Pilt: p10100016te.th.jpg]

[Pilt: p10100022hw.th.jpg]

[Pilt: p10100032tn.th.jpg]

[Pilt: p10100048om.th.jpg]

[Pilt: p10100052qp.th.jpg]
Lisaks veel mõned:


[Pilt: p10100073he.th.jpg]

[Pilt: p10100136iq.th.jpg]
[Pilt: p10100142yo.th.jpg]
[Pilt: p10100157we.th.jpg]
[Pilt: p10100162gc.th.jpg]
[Pilt: p10100178se.th.jpg]
[Pilt: p10100189cd.th.jpg]
[Pilt: p10100196me.th.jpg]
[Pilt: p10100208oy.th.jpg]
[Pilt: p10100219uy.th.jpg]
Vahepeal otsustas starter ära kooleda,sai siis uuritud siit ja sealt..ning tuli välja et ei olegi võimalik uut osta/tellida kuskilt.Lõpuks leidsin firma mis vana ära taastas.Lisaks sai ka pritse süsteem maha võetud ja ära puhastatud.Hetkel pole veel jõudnud kokku panna veel kuna asja käigus läks üks läbi mädanenud kütuse toru katki :burn:
Väike Bling kah vahelduseks,ostsin uued veljed sellele autole

[Pilt: velg14lp.jpg]

[Pilt: velg6rm.jpg]

Kui fotoka akud saab ära laetud,siis panen paremad pildid
igati asine kuus on sul:hump:
kõige keerukama vedrustusega autoga on tegemist maamuna peal, "Tehnika Kõigile" ajakirja väitel umbes 10 aastat tagasi, kui üles leian teen copy-paste.
Endale meeldib see vanakooli Mercedes vägavägaCool
rock Kirjutas:kõige keerukama vedrustusega autoga on tegemist maamuna peal, "Tehnika Kõigile" ajakirja väitel  umbes 10 aastat tagasi, kui üles leian teen copy-paste.
Endale meeldib see vanakooli Mercedes vägavägaCool

Paraku tuleb mul selle asja materjaal osaga tutvust teha ... viimane kord ei tahtnud verdustus enam toimida eriti
oldtime mafiossi auto
Kui need originaalveljed on 15", siis nende eest on teatavad kodanikud nõus tapma :evil:

Muidu kena autu. Edu selle taastamisel, korralike enam palju ei liigu.

v6sa Kirjutas:Kui need originaalveljed on 15", siis nende eest on teatavad kodanikud nõus tapma :evil:

Muidu kena autu. Edu selle taastamisel, korralike enam palju ei liigu.

Veljed siiski 14 tolli ,15 on saada ikka aegajal,kuid mulle nad lihtsalt ei meeldi
keegi on puuga pähe andnud:bash:
kas see auto peabki by stock nii madal olema, või on lihtsalt vedrud vajunud ?
Täna oli siis see pidulik päev kui pritse sai jälle kokku pandud auto käima aetud ,sinist suitsu ja vingu olid kõik kohad täis :lol: .
Hetkel plaan 450 se (4,5) doonoriks kõrvale osta.praegu on saadaval üks sama värvi ja sinise nahksisuga korralik isend


Matinator101 Kirjutas:kas see auto peabki by stock nii madal olema, või on lihtsalt vedrud vajunud ?

Sellel autol 4 punti hüdrauliline vedrustus :wink:
Ehk siis nupust saab reguleerida kui kõrgel või madal auto on
Tervist kolleeg.Igati viimase peal w116. Pikk kere ja v8 moto.Rohkem ei oskagi soovida.Värvus on juba maitseasi.Üldse see w116 on viimane klassik.Järgmine mudel(w126) on juba plastmassi täis.
Tahtsin küsida kuidas selline võimas isend sinu kätte sattus ja kus tema lähiajal(loodetavasti) ringi vurama hakkab?Saab ka teda Eestis näha? Siin riigis eriti 6,9l pikad Mersud ringi ei liigu.
Ja see 6,9l moto on omaette väärtus-väga haruldane ja võimas.
Kas tehnilises passis on kirjas 4,5l või 6,9l?
Kuidas nivookad toimivad? Kas kergitavad ka nina või ainult saba?Töötavad nad õli või õhuga?
Igatahes edu sulle ja muretuid,rõõmsaid km-eid.
tank Kirjutas:Tervist kolleeg.Igati viimase peal w116. Pikk kere ja v8 moto.Rohkem ei oskagi soovida.Värvus on juba maitseasi.Üldse see w116 on viimane klassik.Järgmine mudel(w126) on juba plastmassi täis.
Tahtsin küsida kuidas selline võimas isend sinu kätte sattus ja kus tema lähiajal(loodetavasti) ringi vurama hakkab?Saab ka teda Eestis näha? Siin riigis eriti 6,9l pikad Mersud ringi ei liigu.
Ja see 6,9l moto on omaette väärtus-väga haruldane ja võimas.
Kas tehnilises passis on kirjas 4,5l või 6,9l?
Kuidas nivookad toimivad? Kas kergitavad ka nina või ainult saba?Töötavad nad õli või õhuga?
Igatahes edu sulle ja muretuid,rõõmsaid km-eid.

Tervist sullegi.
See auto sattus minu kätte peale ca 10 aastast otsimist,mul kunagi oli 2 w116 mersut.. mõlemad väljast identsed,tumeroheline metallic sees roheline sametsisu.Üks oli 450 sel 4,5 ja teine 6,9.Ajad muutusid mersud eriti kasutust ei leidnud ,sai nad maha müüdud....
Peale seda on mõte olnud,et mingi aeg ostan omale uuesti 6,9.Lõpuks leidsingi sellise millel hind oli vastuvõetav ja seisukord täiesti originaal jne.... polnud pikka mõtlemist otsus oli Koheselt tehtud

Plaanis on auto suve jooksul korralikult käima saada,kas veel ka tänavakõlbulikuks eks seda on hiljem näha. kunagi kui kõik asjad toimima saab siis plaan auto eestis arvele võtta.

Tehnilises passis on kirjas :450 sel 6,9

Nivoo kontroll on hetkel surnud jälle,tõstab esi ja tagaotsa umbes sama nagu citroenidel.Töötavad nad õli vs gaas

[Pilt: 85-1.gif]

[Pilt: 85-2.gif]

[Pilt: 450sel69-6.jpg]
KLe midagi siin ei klapi ABS pandi esimesena maailmas 126 peale 81a paikku ja 6,9 on w12 mootor tal on ka tunduvalt suurem ja ovaalsem õhupuhasti peal nii ,et kontrolli mootorit veidi, sul seal ees plastik vent kondil see ka uuema tüübi kinnitus..aga 100 % armastatuim Mercedes-Benz maapeal!
Aga kui sul midagi juppi vaja küsi julgelt mul veel sisu järgi ja nipetnäpet asju.
ok1000 Kirjutas:KLe midagi siin ei klapi ABS pandi esimesena maailmas 126 peale 81a paikku ja 6,9 on w12 mootor tal on ka tunduvalt suurem ja ovaalsem õhupuhasti peal nii ,et kontrolli mootorit veidi, sul seal ees plastik vent kondil see ka uuema tüübi kinnitus..aga 100 %  armastatuim Mercedes-Benz maapeal!

Oot-oot................. V8 mootor ikka.

P.S.  Tagasi sa meie hulgas, pole ammu kuulda olnud.
ok1000 Kirjutas:KLe midagi siin ei klapi ABS pandi esimesena maailmas 126 peale 81a paikku ja 6,9 on w12 mootor tal on ka tunduvalt suurem ja ovaalsem õhupuhasti peal nii ,et kontrolli mootorit veidi, sul seal ees plastik vent kondil see ka uuema tüübi kinnitus..aga 100 %  armastatuim Mercedes-Benz maapeal!

Esiteks ,6,9 mootor (m100) V8[/] ja see on ainuke mootor w116 peal millel on [b] kuiv karter[/]
Seega need 2 pilti [b]eriti viimane
,tõestavad ilma väiksema vaidluseta ,et tegemist on 6,9 mootoriga

[Pilt: p10100162gc.jpg]
[Pilt: p10100178se.jpg]

Kõikidel muudel w116 mootoritel on klapikambri kaanel "õlikork" ,6,9 on see tiiva sees spetsiifilise koha peal.

Abs tuli w116 peale 1978 aasta lõpust (optional)
http://www.w116.org/library/116_036

plastiku kohapealt ka kahtlen,eelmine omanik ostis selle auto 1982 ,viimati oli sõidus 1989 ... mingit modimist pole sellel autol tehtud ..........
Lehti: 1 2