Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mercedes-Benz CE 320 3.2 162 kW 37900.- Kas Tasub osta?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Jäi silma siis auto24 lehel kuulutus mis nüüdseks on maksmata vist.
Kuid link on olemas:

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?...a22c29ce36


Hind paistab olevat hea,lisasi ka palju.
Teab keegi et auto on heas korras nagu kuulutuses ära on märgitud?
Ja on keegi piilumas käinud?
Endal kokkupuuted ainult e200D 87`man.4k.
Olen kuulnud et neid automaat kaste on neil erinevaid.(milline neist kehv oli)
Plaan on paari päeva jooksul minna vaatama seda,mida sellise isendi juures tuleks kriitilise pilguga vaadata ja kus oleks Tallinas ilma suurema järjekorrata hea tehniline kontroll teha?(amordikate efektiivsus ja sillaosade kontroll jne)

ette tänades. juhan.
Antud sõidukiga kokku ei ole puutunud, aga kui seesugust masinat otsid, siis soovitan sul kindlasti ka Tartus üks kupee üle kaeda:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Käisin nädalavahetusel ise katsumas seda ja olin meeldivalt üllatunud. Pole tükk aega nii korralikku kupeed näinud. Nahk salongis oli peaaegu veatu, eriti arvestades sõiduki vanust, kõik el.lisad toimisid (sh turvavööde sööturid) ning edasi liikus ka päris mehiselt. Näha oli, et omanik on auto suhtes üsna hoolas olnud. Lisaks puudusid igasugused tuuningud.
Mootori poolest tasuks kindlasti eelistada 3.2 mootorit.
On seegi meeldiv.Kuid otsin uuemaga kerega just.(facelift?)
Tundub et autol on 4k kast?- mis ei ole just särtsakam kui 5k ja ega ka ökonoomsem?
Pets16 Kirjutas:Tundub et autol on 4k kast?- mis ei ole just särtsakam kui 5k ja ega ka ökonoomsem?
4'ne kast on just äkilisem (vähem käike ja pikemad), 5'ne jälle mnt'l pisut ökom (pöörded madalamad).
marek Kirjutas:
Pets16 Kirjutas:Tundub et autol on 4k kast?- mis ei ole just särtsakam kui 5k ja ega ka ökonoomsem?
4'ne kast on just äkilisem (vähem käike ja pikemad), 5'ne jälle mnt'l pisut ökom (pöörded madalamad).

Ei ole äkilisem.
ralak Kirjutas:Ei ole äkilisem.
On küll. 0-100km/h alati kiirem.
Parandage kui ma eksin kuid kas nendel 722.3 ja 722.5 kasti vahe pole mitte ainult V käigu olemasolu. Isegi ülekanded on 100 % samad (vähemalt SL320 R129 puhul on nii). Kui sama jutt kehtib ka 124 puhul, siis äkiline=äkiline ja erinevus on 0. Või on keegi 722.6 kastiga 124 kogenud Smile See oleks ilmselt küll äkilisem.
V käik annab ainult ökonoomsust juurde ning seda juhitakse mingi mootori juhtplokist tuleva singnaaliga ja kogu punkt minuteada.
R129 Kirjutas:Parandage kui ma eksin kuid kas nendel 722.3 ja 722.5 kasti vahe pole mitte ainult V käigu olemasolu. Isegi ülekanded on 100 % samad (vähemalt SL320 R129 puhul on nii). Kui sama jutt kehtib ka 124 puhul, siis äkiline=äkiline ja erinevus on 0. Või on keegi 722.6 kastiga 124 kogenud Smile See oleks ilmselt küll äkilisem.
V käik annab ainult ökonoomsust juurde ning seda juhitakse mingi mootori juhtplokist tuleva singnaaliga ja kogu punkt minuteada.

Ma ei ole ülekandeid võrrelnud, ainult autosid omavahel 4k vs 5k ja ka tehase 0-100 kiirendust mis on 0,1-0,2sek 4k kasti kasuks. Smile
Ilmselt on ikkagi difri ülekanne erinev kuna 5-stel on käigud alati lühemad.

To: marek
Äkilisem või erinevalt mõista, 0-100 on jah 4-stel parem kuna 5-stel toimub 2->3 vahetus 90km/h pealt, mis nõuab oma aja, kuid 4-stel käib teine käik 115-ni ning sealt see vahe alles tulebki. Seda tõestas ka minu ja Joonase vaheline kiirendus Haapsalus (4k vs 5k atm) kahe kiirenduse võiduga minu poolt.
Linnas sõites on küll 5-sed teravamad käsitseda, vähemalt w124 3,0 24V ning 3,2L mootorite võrdluses.
Pets16 Kirjutas:Jäi silma siis auto24 lehel kuulutus mis nüüdseks on maksmata vist.
Kuid link on olemas:

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?...a22c29ce36

....mida sellise isendi juures tuleks kriitilise pilguga vaadata

ette tänades. juhan.

Naftaka esitiib Icon_question
See kipub olema "palvehelmeid ja grigori lippe omavate kodanike" arusaam tuuningust Smile
Üldiselt sellistest "paugupillidest" tasuka üldiselt kaarega mööda käija...
Tundub et keegi foorumist konkreetsest isendist midagi ei tea, aga seepärast ei tasu ka ostmatta jätta kui masin meeldib. Kui lisad mis peal on, ka toimivad, kast toimetab ilusti ja mootor tossu ja õli kuskilt välja ei aja , siis miks ka mitte? Nii mõnigi helme- ja grigorilipumees võib oma autot vägagi hästi hoidnud olla.[/u]
Sellisest majast olen aastaid mõelnud.
Teab aga keegi kus Tallinnas auto tehnilist seisukorda vaadata saaks?
Mõni ülevaatusepunkt kus järjekorda ei ole peaks ka saama 100.- eest?
aga kas seal amortide efektiivsust ja sellist asja vaadaakse(1% täpsusega)?
Pets16 Kirjutas:Sellisest majast olen aastaid mõelnud.
Teab aga keegi kus Tallinnas auto tehnilist seisukorda vaadata saaks?
Mõni ülevaatusepunkt kus järjekorda ei ole peaks ka saama 100.- eest?
aga kas seal amortide efektiivsust ja sellist asja vaadaakse(1% täpsusega)?

Autot ostes väldi ÜV punkte, seal on lambad enamasti. Omast arust maailma omanikud muidugi.

Otsi garaaz kus on enne MB'ga kogemusi, a'la Silber, mbhooldus.ee, lesven vms.
ja muidugi anna meile kah siia teada mis antud eksemblar endast kujutasSmile
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Masin uuesti müügis, kas keegi käis vaatamas seda autot ja oskab infot jagada selle kohtaIcon_questionIcon_questionIcon_question
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html


Sama auto
on kellelgi mingit infot selle auto kohta. Nende piltide pealt on näha et juhi pool ei ole seda naftaka tiiba.
mirroslav Kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html


Sama auto
on kellelgi mingit infot selle auto kohta. Nende piltide pealt on näha et juhi pool ei ole seda naftaka tiiba.
Juhi pool ei käigi sellist tiiba.