Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K: Lucas epic er0046
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist,

Egas kellelgi ei vedele kuskil lucas epic er0046 manuaali/skeeme või midagi asja puutuvat.
edit: 95a W210 e220d diislipumbast käib siis jutt.
tänud.
Mis probleem sul selle pumbaia on. Mis sind täpsemalt huvitab? Kas tööpõhimõte, varuosad või kuidas kontrollida ja viga diagnoosida. Suhu kapriisne ja tänamatu asi, kui jamab!
pump tilgub. kahtlase koha pealt. tahaks teada kui palju seda lahti saab võtta niiet seadistama ei peaks hakkama. vabandust et pilt nii suur, aga tilga näeb ilusti ära.
veebruaris käisin autobaasis pumpa parandamas aga krt ei tea kas on võimalust sellist raha välja käia.
[Pilt: pumptilgub.jpg]
Läbilõike  pilti küll ei ole. Süsteemipõhimõtet võin küll rääkida, kuid sellest siin antud hetkel kasu pole. Ilmselt tilgub sul kõrgsurve toru vahelt ja seal polegi muud, kui peale vist püüda  pingutada. Kui aga torude keskelt ühe  anduri vahelt välja ajab, siis ma ei soovita seda  küll käppida. Seal on rikastusasendi andur ja võib  juhtuda, et siis ei ole enam gaasi võimalust masinal:-D    Kui Kõrgsurve toru vahetoru pumba  pea küljest ära  keerata, siis seal sees peaks olema  üks tugev vedru ja  ühesuunaklapp. Võibolla mõni seib ka vedru taga. Vaata, et sealt midagi ära ei kaota. Muidu pill hakkab lonkama.
selge. ta tilgub nagu sealt 4 toru keskel oleva anduri vahelt. täpsemalt alumise kruvi vahelt, sellel olen proovinud tihendi ära vahetada aga kasutegur null. Peab vist raha remondi alla magama panema. Kas keegi pärnus teab mõnda odavamat tüüpi oskajat kes sellise asjaga tegeleks?
Eks see pump liiga elektrooniline ole aga saab ka sellest jagu.Mu auto 220D pumbal sama viga.(OLI)Pump tilkus konkreetselt,tegin kõva lobitööd leidsin Oisus diislipumpade remontijad.Võtsin maha,viisin sinna(möödaminnes võtsin pihustid ka kontrolli).Minu juuresolukul vahetati pumbal kõik kummitihendid välja(solenoidide vahelt ka pisikesed kummi rõngad)Mulle töötegemise korrektsus meeldis.Hing hõiskas.Koju,pump peale,pihustid uute rõngastega peale,pulgaga süüde paika.Nats käjamist ja mootor töötas kui kella värk.Sai sõidetud mõned tuhanded.Aga oh häda,kui avastasin et pump alt jälle niiske.Läksin jälle Oisu,sealt öeldi,et päästab ainult solenoidide vahetus(tilkus samuti tagumise solenoidi mastiksi ja alumiinium korpuse vahelt)mis maksab hea kopika.Võtsin jälle pumba maha,leidsin väikse haamri tegin pisikese meisli ja hakkasin ettevaatlikult sole.mastiksit välja rajuma,sain sügavust üle 5mm.Puhastasin,kuivatasin maksimaalselt,Tegin vedelast metallist segu,millega täitsin tühimiku ja kruvipead kinni.Ja oh jäma,olen peale remonti sõitnud üle 30tuhi ja aegajalt kontrollides alt pole tilka veel kohanud.Remontimisel tuleb vanasõna ka meelde tuletada,ennem üheksa korda mõttle ja siis pinguta igasugu torude ühendusi,millest alati tolkku pole!