Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Tühikäik hüppab C220 (W202)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,
aeg-ajalt käigukasti P peale pannes hakkab tühikäik üles-alla hüppama ja vahel kukuvad pöörded nii alla, et sureb välja. Uuesti käivitades aga jälle norm. Nüüd kui gaasi andsin tühikäigul, selgus et üle 4000rpm ei lähe, hakkab tagasi viskama nagu oleks piirajas. Sõidu ajal kiirendades läheb üle 4000rpm. Kas sellised tühikäigu probleemid võivad olla seetõttu, et väljalaskesüsteemis on "võõrad" katt ja reso? ..või mõni muu tüüpiline viga?
(C220 2.2 bens automaat W202)
Ei usu väljalaske viga, kui just katt umbes pole. Aga õhukoguse mõõtja võib üks viga olla.
Kohapeal ei lähegi üle 4000rpm, kuna piiraja peal.
Käisin Suur-Sõjamäel Lesvenis. Kõrgepingerelee külmjooted vaadati üle ja praegu kõik töötab. Sealt kuulsin ka, et tühikäigul ei lähegi üle 4000rpm, algul ehmatas ära.
kuidas relee sellele mõjus? Mul praegu sama, külmadega hommikul sõitma hakates viskab 1500-2000 pööret, siis peale mõningat aega jälle alla 500 pöörde...automaadiga päris jama sõita, kõrgetel pööretel
libeda ristmiku taga piduriga kinni ei hoia...Täna proovime õhudrosseli ära puhastada, siis pidi vist mingi asendi lüliti ka olema ? mõõdab gaasipedaali asendit ?
Autoks W202 2,2 automaat.
Krt mul tekkis korraks sama jama - tegin nüüd esimese libedaga paar külglibisemise katset tühja platsi peal ja sai korralikult talda antud selle käigus. Peale seda lõi tühikäigul pöörded 2000 peale. Õnneks küll peale 5min jahtumist oli kõik korras aga ohumärk olemas ja peaks ka seda kõrgepingereleed kontrollima.
mis relee ja kus ta asub?
202 ja ülepinge relee????? mis mootoriga sul see masin on. Vin kood?
Minu masin käis Silberis diagnostikas ja viga õhulugejas. Esindus pakkus seda 8500.- eest, Kadaka teelt sain uue 1500.- eest.

Ja kogu selle asjaga sain tõestust, et õhulugeja võib olla ka vigane, mitte kas töötab või ei tööta.. mul aeg-ajalt töötas, siis jälle ei töödanud ning nüüd oli võimalik edasi sõita ainult ära vahetades.
minul oli vist õhuklapp must, sai lahti võetud, puhastatud, arvutis vead nullitud ja praegu vähemalt töötab...sülitan kolm korda üle õla..need õhuklapid-drosselid pidid W202 tüüpvead olema..kuluvad..
Hagudi tänaval on üks mersude remondikoht..töötan seal lähedal...
sülitamine üle õla ei aidanud..Õhufiltrisse tekib kondensvesi väheste õliplekkidega...see omakorda jookseb õhuklappi, ja auto tühikäik hakkabki hüppama.Eriti suuremate külmadega..Teadjad räägivad karteri viletsast tuulutusest, see tekitab vee õhufiltrisse...tegemist 2,2l mootoriga 111.961. kuskil sisselaske kollektori all vist karteri tuulutuse voolikute pusa..mis ja kuidas tuleks nüüd ette võtta ?
Endal analoogne probleem, suurte külmadega pöörded hakkavad kõikuma. Auto c180 w202 külmast peast käib ilusasti, soojemaks saades või juba täiesti soojana tahab pööretega mängima hakata vahest 1500-2000 rpm, vahest ka suurema amplituudiga. -20 külmaga kõik toimis hästi ja kui kiirendasin mõned sekundid põhjagaasiga, siis pöörded jäidki 4000 peale.. Korra kõikumise ajal võtsin õhulugeja pistiku lahti, peale seda nagu rahunes maha. Pistik tagasi ja sõit võis jätkuda normaalselt. Eks järgmistel kordadel rakendan sama trikki, et veenduda võimalikku õhulugeja häda.
Ühendasin klapikambri õhutuslõdviku õhufiltri küljest lahti ja panin filti ava ette pimeda. Klapikambri õhutuseks panin pikema lõdviku mootori kõrvale rippuma, nagu tehakse kui mootoris surve sees on..Talvel tolmu pole, ei juhtu midagi..
'Enam mootorist niiskust õhudrosselisse ei tõmba, pöörded püsivad paigal. Millegipärast külmadega käima minnes veidi lonkab, kõigutab pöördeid , enne ümnerehitust käitus teisiti aga vähemalt sõidu ajal enam ei jama, ja profülaktilise kontrolli käigus on drossel-õhuklapp kenasti puhas olnud..