Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K:Mercedes-Benz 200 2.0 55 kW Esmane reg:1989 head ja vead ???
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere.
Sooviks siis infot sellise Mercedes-Benz kohta kuna plaanis selline soetada ja sooviks lihtsalt saada targemaks.
Jään siis teie abi ootama.


Ettetänades Lugupidamisega Krixxus.
Hea auto kui on korrapäraselt hooldatud ja pestud. Kütet võtab väha samas edasi ka ei liigu. Muidu lollikindel masin.
Head: ökonoomne ja maru pikaealine mootor, töökindel tehnika ja lademetes nii varuosi kui remondi knowhow-d.

Vead: 124 roostetab, nagu...Mercedes-Benz. Vananenud väljanägemine. paljud kahesajased on olnud taksod. Mis muidugi pole tingimata viga, aga ikkagi mõnele oluline kriteerium.

Konkreetse auto kohta ei oska mitte midagi öelda. Kui põhi on all ja mootoris vedelikud sees, siis võiks olla hea valik. Eriti praeguse autoturu seisu juures.
Suured tänud abi eest aga mis oleks siis selline normaalne Mercedes-Benz diisel moto mille võiks sinna aiskade vahele upitada ???
3.0 vabalthingav, ei jää jalgu linnas ja manuaal kastiga saaksid linnas normaalse sõidustiiliga 9 L hakkama.
Kas se on se reas kuuene mida siin kõik kiidavad??
Sõltub, milleks...

Üldiselt on reaskuuene kolmeliitrine mootor vastupidavuse etaloniks. Alumiiniumvalu tõttu on ka kaal talutav. Tõsi, selle tellise kütusekulu linnaliikluse rütmis sõites on ikka pigem kahekohalise numbriga väljenduv. 9 liitrit on kas sihikindla ökonoomitsemise või megaheas korras oleva mootori tulemus.

Kahepoolene mootor pole ei liha ega kala.

Kahene on rahulik ja ökonoomne.

Turboga mootorid on ägedamad, kuid ka õrnemad kasutaja lolluste suhtes.

Automaatkast on mugavuse armastajale ja sellele, kes pidevalt käru veab.
Manuaalkast on sellele, kes tahab oma auto üle pidevalt ja vahetut kontrolli omada ning viimast tilka kütust kokku hoida (hee, pooleteisttonnise neli põlvkonda vana autogga iccc).
Töökindlad on mõlemad.

Mina võtaks muidugi kolmese turbomootori - hea dünaamika vastuvõetava kütusekulu juures ning üle keskmise vastupidavus.
ja mis see kogu kremplike maksma ka läheks kui sooviks kunagi tulevikus kui rikkamaks saan ???
Ma mõtlen 3.0 d koos käimari ja sellele lisanduvaga mis paneks ta seal aiskade vahel nurruma kah??
Seletan ka kaasa pisut:
Omades väga heas korras 3,0 vabalthingavat juba 4-ndat aastat siis küttekulu maanteel 5,5-6,5 ka talvel (koormusega keskmiselt 2 inimest ning pool paaki kütet). Linn - varakevad-hilissügis 8-8,5 olenevalt külmkäivitustest ning lühisõelumistest. Keskmine tundub mulle koguaeg 7-8 vahele jäävat. See on tõesti perfektselt käivituv ning töötav mootor.

Turbokaid ka omatud, tavaliselt keskmine 9 kanti ning linnas kippus mõni masin isegi üle 11 võtma (üldjuhul pole väga korralike mootoritega enam alles ning eks võimsuse nahka kulub ka ikka rohkem). Ökoloom on ikka R6 3,0 vabalthingav, turbokas üldjuhul on suht janune, minu kogemustel.

Kaheseid ja kahepooleseid eriti ei tea, siiski paar aastat sõitsin ringi vabalthingava 250_diisliga mis tarbis pisut rohkem kui praegune 300_d.

Tervisi,
Rainer
tänud kõigile kes vähegi nõu andsid kuid kokku võttes on sel 2.0 tuimal diislal hea see et ta kestab ja halb on see et ta nii uimane jah???
kas keegi teab kust näeks selle 2.0 d tehase andmeid moto ja kere ja kogu ülejäänud süstemaatika kohta???

Ettetänades Krixxus.