Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Probleemid käivitumisega E220 W124 - lahendatud
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Selline mure siis, et W124 E220 on aeg-ajalt teinud sellist trikki, et ühel hetkel lihtsalt käima ei lähe, lase starterit nii pikalt kui tahad. Esimese hooga kahtlustasin bensugaaside tagastamise klappi, kuna sinna kunagi eelmise omaniku poolt pime ette pandud, aga sai selle kiiresti välistada. Kui käima läheb, siis käib korralikult, hoiab pöördeid ja sumpast (ka pärast pikka starteriga käiamist) vingu ega põlemata kütust välja ei aja - seega ei saa bensu ilmselt peale.

Täna sai kindlaks teha, et kui süüdet sisse keerates tumedamat paarisekundilist suminat kuulda ei ole, siis käima ei lähe, kui aga on, siis läheb kohe. Mulle tundub, et bensupumba relee ei saa mingil põhjusel pinget lihtsalt peale või on relee endaga mingi kala (jääb küsimus, kas rõhuaku laseb rõhu maha, või ongi see MB-l normaalne, et käivitub alles peale pumba töölehakkamist).

-kas kellelgi on sarnast jama olnud?
-Kus bensupumba relee asub? (äkki keegi saadab pildi manuaalist või digikaga tehtud foto)
-Või ei anna kaitse ühendust korralikult (mis nr. kaitse?)?
-On kellelgi veel ideid, mida võiks kontrollida (süütelukk, ...) ?

Tänud ette ! :help:

EDIT: tuli veel selline mõte, et kas signalisatsioon võib ka mingit jama tekitada? (aga see juba proovitud, et signa peale-maha ei aidanud)
bensupumba relee suht tüüpiline asi. kui süüte sisse keerad siis saab pump ka elektri peale ja relee lükkab selle välja kui surve üleval. käivitamisel hakkab pump uuesti tööle. küljooted oleks vaja releel üle joota. asub kapoti all. kummal pool Sinu autol peast ei tea.
Värskendan teemat: :help:
Vahepeal sai vahetatud süüteluku kontaktplaat uue vastu. Tulemus null.

Kui auto ei käivitu, siis armatuuris kõik tuled põlevad (mis vaja), starter ajab mootorit ringi, aga voolu ei saa peale bensiinipump ja süütering. Bensupumba relee on OK (sel autol relee nagu C-klassil), sest kui starterit ringi ajades keegi kapoti all relee kokku lükkab, siis pump läheb tööle, aga auto ikkagi käima ei lähe (s.t. minu arvates sädet ikka pole?).

Üks võimalus on minu arust veel signalisatsiooni mõne relee või ühenduse "kalamine" (sest korraga ei saa voolu pump ja süüde). Kas mõni relee ei toimi või mõni ühendus on kehv, sest süüte korduv sisse-välja keeramine on siiani aidanud.

Kas keegi oskab soovitada, kust veel elektrisüsteemist viga otsida? (kas W124-l on näiteks veel peale signa mõni relee või ühenduskoht, mis võib probleeme põhjustada?)

Kas keegi oskab soovitada Tallinnas või Pärnus mõnda head MB-d jagavat autoelektrikku?
Probleem lahendatud ja teema lukku.

Teistele teadmiseks siis, probleem polnud signas ja immos:

Kui vanemal W124-l on käivitusprobleemide tüüpiline põhjustaja bensiinipumba relee, siis uuemal W124-l ja tõenäoliselt ka samade mootoritega C-klassil on bensupumba relee (mis on hoopis teistsugune kui vanemal) ligiduses veel üks relee (kood 0005406745). Keegi tark väitis mulle, et see on ABS relee ja seetõttu ei uurinud seda lähemalt. Tegelikult on tegemist aga ülepingereleega, mis ära ussitades põhjustabki ka käivitumisprobleeme. Relee nägi seest väga hapu välja ja elektrik soovitas kohe uue osta. relee pilt

Veel infoks - Tallinnas Peterburi tee 34 asub selline firma nagu Maginox, mis on spetsialiseerunud Saksast saksa päritolu elektri B-osade sissetoomisele. Paljud asjad on kohapeal olemas ja nimetatud relee, mis originaalina on 1500.-, maksis täpselt 750.-. Müüvad näiteks ka genekaid, kojameeste mootoreid, salongiventilaatori mootoreid jne.
ja kui kellelgi vaja on siis mul on üks taastatud relee kodus riiulil. igaks juhuks vahetasin ära. annaksin poolmuidu Smile