Tere!
Küsimus järgmine, et kas oma ehituselt on W126 ja W140 esimesed amordipüstikud ühesugused või täiesti erinevad?
Tänan
Ikkagi on päris mitmeti erinevad
Kas W140 on amort ja vedru eraldi või on küünal tüüpi?
Tegelt soovin asjaga nii kaugele jõuda, et kas on võimalik panna W140'le alla W126 esisild, ilma väga suurte ümberehitusteta?
Krt keberniit see veel peaks olema :help::help::help:
Ei anna kohe raudselt panna ilma suurema nussita.
140ne esisilla jubinad ei ole ju teab mis kallid ka
illy:
Truck Kirjutas:Krt keberniit see veel peaks olema :help::help::help:
Ei anna kohe raudselt panna ilma suurema nussita.
140ne esisilla jubinad ei ole ju teab mis kallid ka illy:
ja kui huvi, siis üks 140 esisild täitsa olemas
Kui nüüd veel täpsemaks minna, siis soovime mb põhja peale ehitada üht 40'ndate autot. Kuid seal on sellised kaarjad tiivad, nagu mosse 401'l. Sinna ei saa panna auto põhja, millel on küünal tüüpi amordipüstik. Meile sobib selline variant, kus amort istuks vedrust eraldi. Teame, et W126 esisild sobib, kuid soov oli uuemat panna.
Siit küsimus, et kas W140 sild on sama põhimõttega?
Tänan
W140 on vedru ja amort eraldi, nii ees kui ka taga.