Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: vito soendusmootor
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Vitoks 2000 a 112CDI. Mure seisneb selles, et soendusmootor töötab ainult lülitist lülitades neljanda kiiruse peal. Lülitite plokki proovisin teise vito peal, seal toimisid kõik kiirused korralikult, seega lüliti iseenesest toimib korrektselt. Oskab keegi äkki midagi arvata, milles võib viga olla?Ette tänades.
Viga on soendusmootori reostaadis, varsti lõpetab ka 4-s kiirus puhumise.639 ja 906-ga saaksin aidata, seekord ainult nõuga.
palju see reostaat maksab umbes ja kaua võtab aega vahetus?Ja lis paikneb?
Siis teaks arvetada umbes vajaminevat raha summat.
Sai muidu sulle juba see jutt Privasse saadetud, kuid vast kahe silma vahele jäänud.

Ventilaatori mootori eeltakisti tuksis..Asub juhi jalgade juures,,, ehk siis pedaalide kohal ühes tuulekanalis.Tunned selle järgi ära, et läheb mitu jämedat juhet tema küljes olevasse pistikusse. Seal reeglina põleb läbi üks kaitse sild, mis annab 1-3 kiiruseni voolu eeltakistitele. Soovitan ära vahetada, mitte remontida. Silberis=625- H2.ee=390-
sai siis eeltakisti vahetatud. Silberist sain veel tavapärased 5 prossa alla ja jupi hinnaks tuli natuke alla 600. Nüüd asi töötab korrektselt. Tänud wdb240
Sooviks ise ka abi, mul peaaegu sama mure. Nimelt asi selles, et kui külmast peast/hommikul käivitada auto siis töötab kõik ilusti, kõik 4 lülitit töötab ilusti ja õhku puhub sisse aga justkui automootor hakkab soojaks minema siis lakkavad nad kõik töötamast ja enam soja õhku sisse ei puhu. Tänu miinuskraadidele kipuvad aknad minema uduseks, kuni enam sõita ei näe. Oskab keegi aidata? Autoks on Vito 2001.a. 108CDI