Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: CE300-v24 plokikaane tihendi vahetus.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai hakatud siis kaane tihendit vahetama,võtsin kõik lahti ära ,aga kuna pole kunagi ise plokikaane tihendit vahetanud sai ära lõhutud ka mõned detailid.Õnnestus ära lõhkuda nukvõlli andur mis asub eestpoolt vaadates mootori paremal küljel,ja katki läks ka üks keti suunaja või kuidas iganes ka seda nimetada,jällegi eestpoolt vaadatuna parempoolne.Oleks tarvis ka uusi plokikaane polte kuna nende kandid tundusid väheke kahtlased juba.Ülejäänud jupid on olemas klapikambri kaane tihendid,plokikaane tihend ja ka uus rihm kavas peale panna kuna kõik juba niiguinii laiali ja nii palju kergem rihmavahetust teostada.Aga muresid veel võtsin küll radika maha ja lasin mahlad välja aga siiski kui kaane poldid avasin jooksis kuigipalju jahutusvedelikku mootorisse.Ja üldse oli seda plokikaant üksi maru raske maha tõsta raskeks tegi ka muidugu külge jäetud pritsung ja väljalaske kollektorid.Ja nii ta minust täna garaazi maha jäigi.Kokkupanek tundub küll raskem olevat kui laiali võtmine,raskemaks teeb ka see muidugi olukorra nagu ma juba varem mainisin et ei ole kunagi sellist asja ette võtnud aga ehk saab hakkama ikka.Nüüd palve foorumikaaslastele ehk on kellegil mulle neid detaile pakkuda mis ma täna katki oskasin teha?Ja võib ka näpunäiteid jagada,suurim hirm on muidugi selle ees et jääb esimene lumi kolmeliitrise tagasillaveolisega vastu võtmataBig Grin
Mul peaks nuka andur üle olema, mismoodi ta sul katki läks? St mul ei oma andur mingit funktsiooni, seisab lihtsalt "augutäiteks".

Proovin leida ka teise anduri, mul neid M104 mootoreid 2 tk. Üks on pulkadeks. On olemas ka poldid, kui tahad ja uusi ei raatsi osta.

Ka ketitalla vast leiab, kuigi selle võid ilmselt silberist võtta, 30-40 krooni vast maksab.
Kas sa mõtled seda ketitalda, mis pingutab ketti? Või millist, neid on seal mitu.

Siit saad vaadata koode ja silberauto lehelt näed hindu.
Ketitalda mõtlesin jah aga mitte ketipinguti poolset vaid teist,ja nuki anduri oskasin sedasi ära lõhkuda et koputasin õrnalt haamriga vastu selle korpuse serva kuna see ei tahtnud peale poltide eemaldamist ära tulla ja siis se lihtsalt pudenes pooleks vb oli ennem mõra sees.Ja äkki oskab keegi öelda kuidas ma keti pinguti järgi saaks lasta või pean ta lihtsalt küljest ära keerama,ära keeramine poleks eriti raske aga lihtsalt ei viitsi konditsionneeri kompressorit eest ära võtta kui saab ka lihtsamalt.
Ah ja tahtsin veel seda küsida mis see muudab et vanal kaane tihendil oli 2 sälku aga uuel on neid 3.Tean et see näitab vist paksuse vahet aga mis muutub kui panna teise sälkude arvuga tihend.
Kolme sälguga tihend on paksem kui kahe sälguga.
Põlemiskamber suureneb kui paksem tihend panna.
Ühesõnaga jääb vähe lahjemaks.Oskab keegi öelda kuidas seda ketitalda vahetada ,ei ole jõudnud ise veel süveneda asjasse.
Ei jää lahjemaks midagi, vähemalt tuntavalt mitte. Kas ketitalla kättesaamiseks mitte mingeid tihvte ei tule välja tõmmata? Vaatan homme järele.

Ei ei, loll mina. Otsakaas käib koos ketitaldadega. V8 mootoril oli plokikaantest vaja tihvtid välja võtta.
Selle mootori otsakaane mahavõtmine on paras porno,täna lammutasin vähe aga ei saanud väntvõlli otsast rihmaseibigi maha,on ikka palju jama mingi väikse asjapärast.Siis puhastasin plokikaane ilusti ära ja tegin seal niisama väiksemaid asju.On sellel rihmaseibi poldil ikka õigetpidi keere või vastupidi keermega,suht jama on seda lahti keerata sest see on väga kõvasti kinni ja pealekauba ei ole eriti millegiga mootori ringikäimist takistada.Siina ka mõned pildid http://fotoalbum.ee/photos/zfunky/sets/750981/?page=3
Ja netist kus varuosasi müüa on ei ole õnnestunud leida mul seda ketitalda,küll aga on plokikaane polte ladu24.ee maksid 360eeki ja autoosad.ee olid 333 eeki.