Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K:Mootoriga jama.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mootoriks vana r5.diise 92kw.Häda selles,et õlivoolik läks katki ja õli jooksis sõiduajal välja(sõitis niikaua kuni väljasuri).Panin uue toru,õli sisse ja käima.Nüüd mootor väriseb tühikäigul nii hullusti,et tahab patjade pealt maha tulla.Kui pöördeid tõsta käib nii nagu peab(st.ei kolise ei värise).Aga päris kõrgetel pööretel tuleb väike kolin sisse.Samas ajab ka musta tossu tagant.Kuid tundub,et jõudu pole kaotand.
Mis viga võib olla.
Mina arvan, et peale kokkujooksmist rikkus mõned saled ja kolvid ära või rõngad kinni ja nüüd pole osades silindrites õiget survet .Suurematel pööretel ei jõua kolvirõngaste vahelt surve nii ruttu ära minna ja siis ka töötab ühtlasemalt. Päris suurtel pööretel, hakkab aga paraku kulund detailid häält tegema ja lõtkud kolisema. Mõneaja möödudes peaks õli tase oluliselt tõusma hakkama karteris, sest põlemata kütus satub sinna. Uut mootorit vaja !
Kui teemaalgataja mööda ei pannud, siis OM617.952 on üsna keeruline ja kallis leida.

Kui mootor käis kuivalt, siis haiget see sai. Millised on vigastused, selgitab lahkamine. Kui praegu edasi piinata, siis tuleb varsti ilmselt keps külje pealt välja.

Üldiselt oleks mõistlik mootor pulkadeks võtta ja siis alles saab otsustada, mida edasi teha.

Kui juba enustamiseks läks, siis ilmselt on viga saanud nii vänt kui nukkvõlli saaled ning kahjustusi võivad olla saanud ka kolvid-rõngad.

Kindlasti on omadega õhtul turbo. Seda isegi siis, kui see veel käib - õli puudumisest tinginud kahjustused on pöördumatud.

Kui aga tegemist on vabalthingeldava OM617.912-ga, siis see peaks mõneminutise kuivaltkäimise isegi üle elama... Tõsi, kahjustused tekivad, aga enamasti on need mootorid niikuinii sent surmale võlgu (esineb üksikuid viisakaid erandeidNod)...