Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w210 2000.a ESP BAS ABS väljalülitumine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Vahel üliharvaharva, kord 2-3 nädalajooksul juhtub, et armatuuris käib kolm piiksu ja ekraanil kiri, et mure ESP, ABS-i ja BAS-iga ning visit workshoppi. Lülitan süüte välja ja uuesti sisse korraks ning asi jälle ok. Samas on autol tegemata veel 85000km regulaarne hoole (usuvõiärausu,tõsi). Milles võib asi olla?
Minul on paari kuu jooksul kah paar korda sama mure olnud. Tekib see pidurdamisel ja süüdi pidi olema "pidurikonn" Kolmandal lähen Imre juurde ja muu hulgas vadatakse ka see üle. Konn pidi maksma alla 300.- ja veel midagi tuvastamise ja töö eest. Tüüpviga. Kui libe pole, siis pole ka ohtu. Pead vaid arvestama, et kui viga tekib, siis ABS ja ESP ei tööta.
hjep, minu C-l oli sama jama. pidurikonn on hästi lihtsa ehitusega ja kui seal üks pisike metalljubin ära väsib, siis enam ei funktsioneeri ja korras. samad sümptomid.
oskab keegi äkki ilustreerivalt seletada, kus see pidurikonn asetseb???
MarekV Kirjutas:oskab keegi äkki ilustreerivalt seletada, kus see pidurikonn asetseb???

Piduripedaali konstruktsiooni küljes.
C klassil on see "tüüpviga" ja selle kohta on isegi remondijuhed. Ühes plokis väsivad klemmid ära ja käib niiöelda pisike sädelus ja siis lööbki tule põlema. Remondijuhend käsib uue jupi külge panna Smile
Kindlasti on teisi võimalusi miks ESP, BAS jne avariise lähevad aga sellisel juhul peaks ikka juhtme külge panema ja vaatama mis autole ei meeldinud et kisa tõstis.
Võimatu on ju ka inimese puhulgi öelda, et mis ta viga on kui kõht valutab?