Tere!
Äkki keegi oskab kommenteerida sellist asja, et automaatkastiga W126 käibitub vaid N (neutraali) peal...Parkingu peal käivitades ei toimu aga miskit...Kas on käigukasti viga ja kas seda peaks putitama või kärab küll
=
Gets Kirjutas:Tere!
Äkki keegi oskab kommenteerida sellist asja, et automaatkastiga W126 käibitub vaid N (neutraali) peal...Parkingu peal käivitades ei toimu aga miskit...Kas on käigukasti viga ja kas seda peaks putitama või kärab küll=
Viga pigem elektroonikas kui käigukastis,ma pakun.Kang ei lähe korralikul P.peale.Lükka käega kangi armatuuri poole ja proovi samalajal käivitada.
Kas võti keerab P asendis ning lihtsalt starter ei tule järgi?
Trossi süsteem tuli W126 IMO alates -88 ja edasi.
Käigukasti küljes oleva lülitit (Starteri katkestus/käivitusahel/tuled) on omadega läbi suure tõenäosusega lihtsalt.
R129 Kirjutas:Kas võti keerab P asendis ning lihtsalt starter ei tule järgi?
Jah
N peal? Ja kas tagurpidi käigu puhul auto tagatuled lähevad põlema?
Rolz Kirjutas:N peal? Ja kas tagurpidi käigu puhul auto tagatuled lähevad põlema?
Lähevad küll jah...
Ja selline asi, et kui mootor juba soe ja natukene on sõidetud ning siis proovida uuesti käivitada, siis käivitub ka Parkingu peal...
Mismoodi Sa teda külmast peast käivitad siis üldse?
Ma ei tea mis 126 sul küll on, aga enamustel 722,3 kastitel on see nii lahendatud.
1)Skeemil positsioonil A/4 on starter ja violetne/valge juhe tuleb kasti küljel olevast lülitist starteri peale
http://www.diakom.com.ru/CAR/Mercedes-Be...S/3072.pdf
2)Skeemil positsioonil E/8-9 on kasti küljepeal olev lüliti ja sealt on näha , kuidas violetne juhe ,mis tuleb süütelukustei saab käivitus voolu anda starterile P ja N asendil. Ülejäänud varjantide puhul on käivitamine keelatud. Kui sinul on nüüd jäänud alles ainult üks käivitus koht siis saab ola viga ainult seal lülitis. Kas on kangi ja kasti suhe sul vale, või on kontaktidega seal midagi juhtunud
http://www.diakom.com.ru/CAR/Mercedes-Be...S/3073.pdf
Ja kui nüüd ka korda ei saa, siis pead ilmselt füüri hakkama välja käima.
Suht levinud viga. Omal sama asi olnud nii W126 kui ka W124. Väike plastikutükk hinnaga ~300-500 krooni.
Ise käivitasin ka N pealt. Ära tüütas.Vahetati plastikutükk ära ja asi korras.
Starteri ahela lillad juhtmed saab ära lühistada ka tulemüürilt, kus on starteri ahele pistik (al II gen).
Kõigest saan aru, kuid seal ei ole loogikat, et pistiku sisu on "mädanenud" et külmast peast ei lähe vool läbi ja soojast peast läheb
Füüsika seisukohast - mida madalam temperatuur seda parem juht on.
tank Kirjutas:plastikutükk hinnaga ~300-500 kroon
selle nimi on tagurpidikäigu tule lüliti
See tagurpidikäigu tulede lülitamine on seal teisejärguline...
Esmajärguline ikka starteri käivitus/katkestus ahela lülitamine.
Kui kellelgi peaks vaja minema, siis mul on neid 3 töötavat lülitit alles.
No füüsika on ka sedapidi kuidas võtta . ,,,,,, kindlasti ei mängi selliste robustsete kontaktide juures erilist rolli temperatuurist sõltuv eritakistuse.
Pigem on seal ikka roll kulumises , sädelenud klemmide mustuses ja soojuspaisumises. Kui Sellest klemmist peaks käima läbi 0.2 A voolu, siis ta ka kindlasti töötaks iga mats ka praegu. Kahjuks võtab aga tõmbemähis ca 15 A ja hoidemähis pool sellest ning ühendus on kanatada saanud. Soojenedes ilmselt maretjalid paisuvad ja kontakt pinnad saavad omale uue puutekoha ja violaaa töötabki. See ongi ülikummaline, kuidas mingi süsteem kusagil statsionaalselt seisvana suudab sedasi pekki minna. Ise ei suuda eluseeski kahte juhet kätevahel nii kokku panna, et ta ühendust ei annaks
Endal oli sama probleem käivitusel, nüüd aga ei luba üldse enam käivitada. Oskate öelda kus see tagurpidi käigu tule andur täpsemalt asub ja kas seda annab ka vahetada ilma töökoja abita??