Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mootori vahetus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Keegi oskaks  öelda ,kes viistiks ette võtta 2.3 mootori vahetust kas 3.0 või 3,2 ?
Äega hakake ütlema ,et odavam osta juba siis suurema mootoriga ,kuna kere ja muu on ideaalses korras siis tahaks ainult suuremat mootorit ja autm kasti.
Eks me kõik tahaks ,aga selleks peaks olema doonorauto kõrval.
Raha eest viitsivad paljud. Kuid kas viitsid maksta 300-360 EEKI tund?
Mootor maha, teine peale kulus mul üksinda tehes üks päev.
Kuid järgnevad umbes 2 päeva läks teise mootori tööle saamiseks.
Minul oli suht lihtne bens maha ja diisel asemele.
Bensukal tuleb hulk jebimist juhtmetega.

Ajakulu on igapäevaselt autoremondi tegijatel kindlast väiksem kui minul
otsiks hemeelega mootori juba ära aga ,tahks et kõik juhtmed ja jamad veaks inimene kes seda enne teinud ,et kõik jääks normilt toimima ,et ei peaks koguaeg jamama j ei tea millel ära kooleb ,et see nats valesti jne
Soovitus: Sobiv doonor kõrale---terve teine töötav auto, kere poolest võib ju avariiline olla. Siis on teostatav.
Muidu jäädki vajalikke juppe otsima.
Tean omastkäest et ilma toonor autota läheb jamaks.
siis hakkan otsima avariilist  ja kui kuskil kellegil silma jääb midagi ,mida võiks mul vaja täpselt minna andke teda ,sest huvi väga olemas  ja tahaks selle 97 kw dünaamika juba ära unustadIcon_smile
Ühte ma ei mõista - kuhu kiire, et rohkem, kui 97kW vaja - sõita ju üle 90km/h ikka ei või....

Ehk - töötava asja asendamine aretisega ei kanna tegelikult oodatud vilja.
On kiire, on...

Ma saan iseenesest aru sellest võimsusesoovist, kuid tasuvuse peab igaüks ise endale selgeks mõtlema.

Ilma doonorautota ei tasu ise jantima hakata. Projekt võib osutuda väga pikaajaliseksBadgrin

Võtmed kätte viisil peaks jälle vajaliku träni hankimine olema pigem teenusepakkuja mure. Siis jääb ka risk ebasobivate asjade hankimise eest talle ja kokkuvõtteks võib asi isegi odavam tulla.
Soovitaks kindlalt kõik kokku leppida ja siis hakata raha kulutama alles. Ja isegi kui kõik kokkulepped jne on olemas ning sula tagataskus, pead olema valmis seda doonorit hoiustama kuskil.

Lihtsaim lahendus IMO oleks osta mingi kutsikas, millega kevadeni ära kärutada ja samal ajal lasta moto ümber tõsta.
Kalev Kirjutas:Ühte ma ei mõista - kuhu kiire, et rohkem, kui 97kW vaja - sõita ju üle 90km/h ikka ei või....

Ehk - töötava asja asendamine aretisega ei kanna tegelikult oodatud vilja.


Viimase kohta küll nii ei ütleks.

Selliste asjade peale ütleks: Kes teeb, see jõuab, kes ei tee, peab ....... (ei käind sinu kohta Icon_smile )


Edit: Soovitaks samuti doonorauto võtta, tegelikult pole sisuliselt hinnavahet, kas osta terve auto või mootor koos kastiga.
Pärast ajadki mingeid lolle klappe ja vidinaid taga, et mootor "safe" rezhiimis poleks.

Kui juba suuremat võimsust tahad, siis 2.8 või 3.2 oleks minu soovitused. Saaksid ka üsna ökonoomselt sõita. KE on praeguseks hetkeks ilmselgelt tublisti kulunud ja osad on ka teisest hinnaklassist.
Jah, kui juba sellise ettevõtmise kallale asuda siis kindlasti 3,2!
Iseasi kas orig ajude ning trilla trallaga saab vajalikult häälde ning ökonoomseks, see-eest VEMSiga annab küll igast naljakaid kulunumbrid välja reguleerida...
Laur Kirjutas:Su võimalus on tulnud!
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=14734
jah aga nagu ikka,et täpselt ,mida vaja  see  bronnitud Icon_smile
hents99 Kirjutas:
Kalev Kirjutas:Ühte ma ei mõista - kuhu kiire, et rohkem, kui 97kW vaja - sõita ju üle 90km/h ikka ei või....

Ehk - töötava asja asendamine aretisega ei kanna tegelikult oodatud vilja.


Viimase kohta küll nii ei ütleks.

Selliste asjade peale ütleks: Kes teeb, see jõuab, kes ei tee, peab ....... (ei käind sinu kohta Icon_smile )


Edit: Soovitaks samuti doonorauto võtta, tegelikult pole sisuliselt hinnavahet, kas osta terve auto või mootor koos kastiga.
Pärast ajadki mingeid lolle klappe ja vidinaid taga, et mootor "safe" rezhiimis poleks.

Kui juba suuremat võimsust tahad, siis 2.8 või 3.2 oleks minu soovitused. Saaksid ka üsna ökonoomselt sõita. KE on praeguseks hetkeks ilmselgelt tublisti kulunud ja osad on ka teisest hinnaklassist.


Õige! Ja no, Hents, sinu töö kohta ei saa kuidagi aretis öelda, ka parema tahtmise juures mitte...