Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: ASD nagu rakenduks sõidu ajal...
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

Peale kummide vahetust aeg ajalt maanteel normaalse kiiruse juures sõites hakkab armatuuris see kolmnurk põlema, mis näitab ASD rakendumist. Arvatavasti tuleneb see sellest, et rehvide mõõdud on erinevad (ees 195/60, taga 195/65), kuna see ASD vist ABS-i kaudu tunnetab esi ja taga rataste erinevat liikumiskiirust (ma võin ka eksida!), kuid kas tõesti nii väike erinevus rehvide mõõtudes võib ASD rakendada? Ning üleüldse kuidas mõjutab selline asi diferensiaali (siinkohal mõtlen negatiivseid pooli), kui ASD rakendub näiteks 100-ga sõites...või kas üldse sellisel kiirusel difri lukk rakendub, miski asi toimis ainult kuni teatud kiiruseni, kui ei ole kindel...


Kokkuvõtteks tahaks teada, kas peaks hakkama mõtlema rehvide vahetusele või võib nii jääda, kui see autole kuidagi negatiivselt ei mõju.

Autoks on 90-da aasta 2.6-ne w124, manuaal.

sama autoga sama kogemus:17" velg/taga 235,ees 215/ASD tuli süttis 120km/h kiirusel.
Tehnilisi nüansse ei tea,kuid rehvid peavad ühte mõõtu olema minuteada.
Point on selles , et 100+ kmh sõites (kui esi rattad on väiksemad) teevad nad palju rohkem pöördeid kui tagumised, mistõttu ABS-i andurid annavad selle infi edasi, ning aju paneb silla lukku selle peale. Veits arusaamatu on minujaoks see , et kas siis see lukustamine toimub kahtepidi? Sest lukku peaks ju sild pandama siis kui tagarattad rohkem pöördeid teevad? Või kehtib see esimeste kohta ka?..igal juhl mina vahetaksin siiski kõik rehvid ühesuguste vastu...
Põhimõtteliselt on selle ASDga veel selline case, et see lukustab difri ainult kiirustel kuni 40 km/h ja kui kiirus on sealt üle siis see tuli on ainult informatiivseks naitajaks, et rattad libisevad all ja differ EI lukustu. Vähemalt nii on ASD manuaalis kirjas.
Kiirusega piiratud jah, mudu laseksid oma silla lõhki, kui see sellise kiiruse pealt rakenduks. Peavad olema jah samamõõtu rehvid, mudu läheb "lolliks". Infot saab läbi ABS andurite ja arvutab erinevusi esi ja tagaratste vahel ja selleläbi toimetab. Ma ei saa aru, miks sa 92500s arvad, et esirattad teevad rohkem pöördeid?Vastupidi ikka ju...
Kui ees on madalamad rehvid siis ju teevad rohkem pöördeid.
Rehvikalkulaator annab vastuse 16" puhul : 195/60 ette, 195/65 taha kiirus 100km/h; esisild : 100km/h, tagumine : 103,0449.
W124 ei mäleta kiirust peast, aga W210 lülitab ESP jne. 130 km/h välja.