Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 560 SEC, w126,1990 - 560 SEC
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
560 SEC, 1990

Mark: Mercedes-Benz 560 SEC
Väljalaskeaasta: 1990
Läbisõit: 71 000 km
Võimsus: 205 kW
Mootor: 5,6 V8
Käigukast: 4k ATM
Värvus: Punane
Pikkus: 4,935m
Täismass: 2220kg

Lisavarustus: 4x el.aknad, el.katuseluuk, 2x mäluga el. istmed, el.rool, 2x istmesoojendused, el.antenn, 2x valgustusega peeglid päikesesirmides, kohtvalgustid, konditsioneer, tempomat, ASR, ABS, nahksalong, valuvelg, esitulede pesurid, välistemperatuurinäidik, tulede korrektor, udutuled, roolivõimendi, kesklukk, alarm, immobilisaator, käe- ja peatoed

Üldist: tehniline seisukord hea, mootor käivitub ilusti ning töötab vaikselt, õlisurvet hoiab samuti hästi, käigukasti töö laitmatu, (el)lisavarustus funktsioneerib, puit ja nahksisu täitsa hästi säilinud

Vead: Hetkel nagu karjuvaid vigu pole. Kõrvalistuja el. iste ei liigu enam ette, aga sellele sain Rolz-ilt abi. Roolil tundub väike loks sees olevat, väljas on paar iluviga ja el. antenn ei tööta.

Tulevik: Plaan originaalveljed välja vahetada suuremate ja laiemate vastu, siis el. iste korda teha, uus el. antenn, taha uus toonklaas, sest see, mis peal ikka ehtne porno, stereo ka välja vahetada.
Auto sai soetatud rohkem pühapäeva autoks.

[Pilt: sec01.jpg]
[Pilt: sec02.jpg]
[Pilt: sec03.jpg]
[Pilt: sec04.jpg]
[Pilt: sec05.jpg]
[Pilt: sec06.jpg]
[Pilt: sec07.jpg]
[Pilt: sec08.jpg]
Tundub päris ilus sile...Icon_cool

Aga läbisõidu asemele võiks kirjutada spidonäit. Smile
Kõik info, mis hetkel olemas ja auto ülevaatamised iga külje pealt viitavad sellele, et spido näit ehk läbisõit on õige.
Jaapani ekspordi masin...
Service-raamata ka kaasa tuli?
See see samune, mis Tartus müügis oli ning mille müügi teema siin parajat boleemikat tekitas.
Aga nüüd uued pildid ja tundub tõepoolest ülisile. Hoia teda jumala eest. Edu
560 SEC Kirjutas:Üldist: tehniline seisukord hea, mootor käivitub ilusti ning töötab vaikselt, õlisurvet hoiab samuti hästi, käigukasti töö laitmatu, (el)lisavarustus funktsioneerib, puit ja nahksisu täitsa hästi säilinud

Tundub nagu tuttav sõnastus Icon_lol

Ilmselt see on ostetud Elva kuti käest jah, kena ja värske isend. Oluline et talvel soola sisse solberdama ei aeta ning meeletult stereosid, toonklaase, 30" velgi jms külge kruttima. Ma ei tea miks aga üritan alati sõnad peale lugeda Rolleyes

Egas midagi, kena tulevikku su secile, kus kandis valdavalt liigeldakse sellega?

Terv,
Ralak
Kas secil on ka tagaistujatel sama vähe ruumi kui 124 kupees ?
Ärrr, midagi minu maitsele.....

Hoia teda! Kui Lõuna kandis liikled, siis võiks mõni aeg trehvata, uuriks heameelega lähedamalt seda SEC`i.

Muidu edu ja jõudu SEC`iga.

Velgede osas oleks üks pakkumine - 17" ja istuvad ideaalselt koopas sees, ehk tagumised laiemad, ees kitsamad. Perfect fit ütleks.
Said nad väheke ära lubatud, kuid nagu praegu kombeks - kes ees, see mees.
Nii nüüd siis vastuseid pisut Big Grin

Rolz.

Jaapanist tulnud jah. Hooldusraamat kaasas ja viimane info Jaapanist on, et viimane hooldus oli tehtud, siis kui auto oli 15 aastat vana ja läbisõit oli umbes 67 000. Eesti omanik oli vanem meesterahavast, kellel oli ikka väga kahju autot müüa.

Renkju

Tegemist jah sama autoga. Plaan ikka hoida seda iludust.

Ralak!

Tunnistan ausalt üles, et tegin sinu tutvustusest copy paste Big Grin. Ei hakanud ise midagi leiutama. Talvesoola ta kindlasti ei saa vaid seisab soojas garaazis.

Liiklama hakkab Tallinnas ja Pärnus(valdavalt ikka suvel).

Raix

Sõltub ees istujatest, aga jah ega suurt ruumi pole.

Hents99

Annan teada kui Lõunasse satun Sec-iga. Saadad äkki velgede müügi lingi?
Värske sec, pole midagi öeldaSmile
Ma lennutaks esimese asjana selle katuseluugi tuulesuunaja minema ja selle antitiiva ka...
Toonklaasi suhtes soovitaks panna taha orig. elektriakrdina ja kui siis, ainult minimaalne ühtalane tooniring.

Jaapi soe kliima - vaata, et süütejuhtmed OK oleks, mitte ära "kuivanud". Siis roolikarbi alumine simmer vaata üle ning et rattalaagrid määrde all oleks. Ja võin kihla vedada, et varsti hakkad tagasillas just sellisel kergelt ebaühtlasel teel häirivat kobinat tundma-kuulma - nivooamortide alumised žarniirid... meie teed tervitavad neid koheselt...
Tänud nõuannete eest Rolz-ile!

Katuseluugi tuulesuunaja ja antitiib oli endal ka plaanis ära võtta, aga seda juba kevadel, sest siis vaja ka korralik poleerimine peale seda teha.

Kevadel plaanis kõik rihmad ja mahlad ka ära vahetada + mootori kett ka üle vaadata. Eks siis ühe korraga peaks mootri diagnostika ka ühtlasi tegema. Sild ka kindlasti plaanis üle vaadata. Ülevaatusel oli näha, et üks amort oli ka suht läbi minemas ehk siis plaan amordid ka võimaluse korral välja vahetada. Aku ka vaja üle vaadata, kuna korra jooksis kiirelt tühjaks kui tuled seistes peal olid.
ilusSmile Värv on maitseasi, aga paraku mu lemmikvärvSmile. Sigakena oleks helebeez või lumivalge nahksisu, aga ka must sobib punasesse nagu valatult.
Isegi alguses vaatasin, et tahaks auto mustaks värvida, aga nüüd kui läikima löödi, siis hakkas värv väga meeldima.

Thomas
Väga sile pill piltidel. Tahaks ka elusast peast seda näha...

Aga need Eestis müüdavate Jaapani SEC-ide läbisõitud nende hindade juures... no andke andeks, ei ärata küll usaldust... Mobile.de -s on odavaim sellise läbisõiduga 90.a. 560SEC Jaapanist hinnaga 18900EUR, Euroopa omad aga veel palju kallimad...
Secman, Saksamaal on praegu väga paljud autod kallimad. Siin on hetkel majandusseis selline, et vaja kiirelt raha saada ja turgu peaaegu ei ole. Siis müüakse ka asju teinekord väga soodsa hinnaga. Hiljuti sai samuti Volkswagen Corrado omandatud 23000ga. Saksamaal analoogse varustusega autot alla 3000 euri ei leia (nahksisu jne).
Praegu käib automüük ju seda pidi, et siit veetakse autosid sinnapoole.
Pole ka uudis, et Jaapanist eksporditakse Saksa autosid tagasi Saksamaale ning lükatakse ulme hind peale.
Hei!

Eks see läbisõidu õigsus on selline lõputuid vaidlusi tekitav teema. Eks igal ühel on õigus oma arvamusele. Ise usun, et läbisõitu krutitud pole.
560 SEC Kirjutas:Hei!

Eks see läbisõidu õigsus on selline lõputuid vaidlusi tekitav teema. Eks igal ühel on õigus oma arvamusele. Ise usun, et läbisõitu krutitud pole.
Juhiistme nahk peaks 150 000 km pealt välja nägema nagu uus.

300km kuus sõita kuulub rohkem ulme valdkonda. Eriti kui oled "milliga" uue lukskube soetand. Aga samas kupee puhul on see rohkem usutav kui mõne perevaguni puhul. Smile
Eks igaüks usub mida õigeks peab. Avaldasin lihtsalt oma arvamuse.
560 SEC - sorry su auto teema risustamise pärast!
Lehti: 1 2