Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: TD w124-le
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kuna päris vähesed w124-d on td-ga, siis tekkis mõte,  kuivõrd lihtne või keerukas on sellisele peale modida näiteks uuema w210(?) mootor koos vajalikuga? Sisuliselt peaks ju olema sama 108kW 3l R6?
Asi lihtsalt selles, et ei ole sugugi rahul vabalthingava diisli dünaamikaga ja tahaks asja tsipa parandada. Samas rahuldavaid w124 td-sid eriti ei ole.
Lihtne on paigaldada w124 turbo diislit
210 pealt võetud mootoriga nii lihtsalt asjad ei käi.
Korras mootori hind umbes 15k.
ja arvatavasti läheb teine 5-15k selle mootori tööle saamiseks.
Too Saksast funkava käigukastiga ja kobeda mootoriga 300 Turboga disla. Võib olla ka laksuga ... ja lappa ümber ... Üläänud kraami võid juppideks maha müüa.
TD tähistab MB-l universaalkeret. Ilmselt siiski plaanid mootorit turbotada?

Parim oleks võtta mitte OM603.952 vaid OM606.954 - see annab 130 kW. Ja mõningase modifitseerimisega 200+ kW. Niikuinii ei oska keegi öelda, kui valutult ristamine võiks õnnestuda - meil pole aimugi, millise ettevalmistuse ja vahenditega teemaalgataja on. Rauaosa on mõlemal üsna sama, lihtsalt 24-klapiline kaas hingab paremini.

Laur ütles jämedad piirid ära. Ise tehes saab seda töö maksumust vähendada, Silberist tööd tellides ka suurendada...

Tasub arvestada, et nii jõuülekanne kui gaasivahetus on arvestatud teatud võimsuse jaoks - kahepoolese vabalthingeldava asemele vihast jõujaama istutades tuleb vahetada nii väljalase kui jõuülekanne kohe ja mitte oodata purunemisi.

Odavaim viis on tõesti tuua laksuga masin, mille mootor on korras ja millelt saab kõik vajaliku asenduse tegemiseks.
Aga tee siis ära see603.*** > OM606.954
saab teada mis ja kuidas
Oli omalgi plaanis, juba mootorgi oli valmis vaadatud. Kuid mõningase uurimise järel loobusin just see 5-15k. pani mõtlema mis oleks kulunud auto liikuma saamiseks.
Lisaks tulevad probleemid ülevaaatusel.
Bingo! See pole enam vaikne mootorivahetus, see on oluline mootorivõimsuse kasvatamine... ARK aga sellele hea pilguga ei vaata. Nagu ka turbo paigaldamisele - tegemist on toitesüsteemi ümberehitusega. Kui vahetada kogu täiega, siis ei kobiseta. Õnneks küll ei kobiseta (veel) ka pelgalt fööni paigaldamise korral.

Minul pole see plaanis, ässitan niisamaWink Aga mõttes mõlgub küll OM605 paigaldamine OM602 asemele, kui pakutav mootor osutub mootoriks ja mitte võrguraskuseks. Aga sellest juba teises teemas...

Üldiselt pole MB mootorivahetus kuigi raske ja mehaaniliste kastide-pumpade puhul pole erilisi ekstsesse ette näha. Idee poolest on elektrilise juhtimisega Lucase pumba asemel võimalik panna ridapump (raudvara on ju sama), kuid siis pahandab elektrilise juhtimisega automaatkast - põtrade foorumis on seda tehtud, kuid korralikult käima toda automaatkasti ei saadudki, selle asemele poogiti manuaal... Mootor saadi küll käima.

Aga ässitada on toreBadgrin
Lisaks veel:
* kast on manuaal ja jääb selleks
* ARK ei kobise küll, sest samale kerele on turboga sama mootorit paigaldatud küll(kui nüüd see ägedam versioon välja arvata). Lihtsalt tuleb sealt läbi käia ja ümber kirjutada.
* huvitakski pigem kuivõrd kastid ja sidurid ja sellised asjad sobituvad või tuleb ka neid vahetada?

Võtmed käes püsivad, varasemalt sarnaseid asju ka tehtud, kuid mitte kordagi diislil ega ka MB-l.
Kas see 130kW OM606.954 - on saada ka w124-l pealt? Eestis liigub?
Ei ole turbona W124 peale pandud, on paigaldatud 93a. alates ilma turbota
100kW
Turbo vers. ainult vanem mootor 108kW.
Kui kast ja sidur olemas siis miks nad ei peaks sobima, mootori plokk ju sama.
W124
Teemat uurides tekkis samuti huvi. Kui on 3.0 d 83kw, kui keerukas siis oleks asemele panna mootor, millel on 108 kw ja turbo. Kas neil mootoritel üldse on mingit vahet peale turbo?
Jah on vahe, välimuselt vähem, sisemiselt rohkem.
Kui tead kuidas poldid kinni ja lahti keerata siis pole keerulist midagi.