Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB S350TD, 1994, W140 - rain
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
räägiks keegi täpsemalt neist turbo klappidest(mis maksavad,kust saab,kes vahetaks???)omal sama viga
kaido23 Kirjutas:räägiks keegi täpsemalt neist turbo klappidest(mis maksavad,kust saab,kes vahetaks???)omal sama viga

millest te seda klappide viga järeldate kas mingi diagnostika põhjal või annab see kuidagi teistmoodi märku?
rain Kirjutas:
kaido23 Kirjutas:räägiks keegi täpsemalt neist turbo klappidest(mis maksavad,kust saab,kes vahetaks???)omal sama viga

millest te seda klappide viga järeldate kas mingi diagnostika põhjal või annab see kuidagi teistmoodi märku?
mul täpsemalt selline viga:võtan õhulugeja pistiku lahti siis turbo ok.kiirendab hästi,panen pistiku tagasi, siis 2-3 kiirendust ja turbo kadunud.jätan korraks mootori seisma uuesti käima ,jälle 2-3-4 kiirendust ja jälle tõmme kadunud
Pildid värskemad:

[Pilt: 63d600a9c82b.jpg]

[Pilt: e5a29586e222.jpg]

[Pilt: 19f80fc4c037.jpg]



Turbo alumisele klapile tuleb mingi vaakumvoolik. Pane mootor tööle ja vaata kas vaakum üldse on? Vöibolla ei ole ülse klappi viga vaid selle vaakumpumba viga.
Isa w140 3.5td-l oli ka sama viga, et vahepeal kadus turbo tagant ära. Mööda sõitu sai kah nii tehtud et kast N-i peale süüde välja-sisse ja uuesti D-peale siis hakkas liikuma:biggrin:. Auto sai enne uue omaniku kui veale jälile saime aga arvatavasti jamas el. klapp millega määratakse turbo rõhku ja mida juhib aju (Ta on wastegate juhtimis vooliku vahel)
Oli ka mõte panna üldse manualboost controller vahele ja sellega veel tsipa rõhku tõsta et mõned lisahobused juurde saada aga tegudeni ma selle auto puhul ei jõudnud.
Kindluse mõttes soovitan diagnostist läbi käia, ehk näitab viga.
pole küll päris kindel, aga minuarust on see asi rohkem mehaaniline kui ajuga juhitav. igatahes diaknostika seda viga ei näita(korduvalt proovitud)
No aga vaata, hakka mööda wg voolikud liikuma ja sa näed seal üks klapp vahel millelel 2 juhtet tulevad külge.
On keegi selle vaakum asja siis korralikult tööle kah saanud, mis siis viga on olnud täpsemalt, mul sama jama, et kui kiirendan mõned korrad, liigub häst ja siis kõik, turbo ilmselt tagant ära, sest jõud kadunud.
(29-08-2006, 09:43 PM)kaido23 Kirjutas: [ -> ]
rain Kirjutas:
kaido23 Kirjutas:räägiks keegi täpsemalt neist turbo klappidest(mis maksavad,kust saab,kes vahetaks???)omal sama viga

millest te seda klappide viga järeldate kas mingi diagnostika põhjal või annab see kuidagi teistmoodi märku?
mul täpsemalt selline viga:võtan õhulugeja pistiku lahti siis turbo ok.kiirendab hästi,panen pistiku tagasi, siis 2-3 kiirendust ja turbo kadunud.jätan korraks mootori seisma uuesti käima ,jälle 2-3-4 kiirendust ja jälle tõmme kadunud


Kas viga võib siis äkki hoopis õhulugejas olla? Ning kui suur se vaakum seal voolikus peab olema mis turbosse läheb? Käega katsudes peab olema siis tyhikäigul ilusti tunda et on vaakum, või kuidas???
Infoks niipalju, et panin ükspäev enda S350TD-l EGR klapile prooviks pimeda ette. Oh üllatust! Kiirendamisel üle 2000 pöörde hing nii kinni, kohe üldse ei tahtnud enam edasi astuda, 80-90 andis täitsa sisse venitada. Isegi kulumõõdik armatuuris ei läinud lapatsit andes põhja.
Kui EGR-i toru uuesti vabaks tegin, siis hakkas kohe endiselt hästi edasi liikuma.

Kas siis tõesti õhulugeja nii tark, et sai kinnisest EGR-st aru ning piiras selle peale mootoril jõu maha?
Mis moodi ta seda tegi? Või oli asi hoopis selles, et panin ka EGR-i lülitavale vaakumvoolikule pimeda ette, ja aju sai veast teada vaakumliinipidi?
(13-04-2013, 07:34 PM)DimitiS Kirjutas: [ -> ]Kas siis tõesti õhulugeja nii tark, et sai kinnisest EGR-st aru ning piiras selle peale mootoril jõu maha?
Mis moodi ta seda tegi? Või oli asi hoopis selles, et panin ka EGR-i lülitavale vaakumvoolikule pimeda ette, ja aju sai veast teada vaakumliinipidi?


Aju saab aru õhukulumõõtja kaudu, et EGR ei toimi. Vaakumliinist ei tea ta midagi.
Lehti: 1 2