Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w210 2,9 Lekkiv turbo toru
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tegu e210 2,9l diiselmootoriga (kuid tõenäoliselt on ka teistel diiselmootoritel samasugune turbo õlitus). Avastasin, et auto alla tekib loik ja lähemal uurimisel selgus, et turbo toru mootoripoolsest otsast tilgub. Mismoodi see toru tihendatud on? Vaskseibiga? Kustkohast oleks kasulik uut toru ja/või paigalduskomplekti hankida?
Kuna toru alumisele otsale on ligipääs üsna kehv siis igati oodatud ka näpunäited vahetuseks?
Tänud!
Mind huvitaks ka turbo toru teemal küsimus - kas see, kui turbotoru on seest nö õline, on normaalne? Kas see tähendab, et turbo pekkis või piisab mingite tihendite vahetamisest?
Autoks on S203 (C270) aastast 03, 125kW.
Ferdinand, kas tilgub ikka turbo õlituse tagasivool? Või siiski õhutoru vahelt?

Tegelikult ei tohi üks heas toitumises turbo õli lekitada.Icon_idea Samas ei pruugi õli tulla turbost - ka mootori õlitus võib sisselaskesse piisavalt õli hingeldada.

Ega see õli muud halba tee, kui pigitab kinni kanalid ja EGRi klapid (kui on), vähendab vahejahuti efektiivsust ja suurendab tuleohtu.Retard Ülelaadimine ise võib ka lekkiva turboga täiesti piisav lla (mõnda aega).

Meie HH torud on kah seest õlised. Samas turbo võllil veel lõtku tunda ei olnud... ASja uuritakse, süüdlasi valmistatakse maha laskma.