Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w126 V8 - paluks arvamusi või informatsiooni
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tervist!

Kuna olen saanud oma elu sättida nii hästi, et tööle pääseb jala kerge hommikuse jalutuskäiguga ning oma senise igapäevaliikuri andsin preilile töölkäimiseks, siis otsin asenduseks sellist kaks-korda-nädalas-poes-piimajärgi-käimise masinat. Ja kuna sõitmist on tõsiselt vähe, siis alla V8 mootori pigem ei vaataks.

Suurimaks takistuseks olen seadnud endale hinnapiiri 40 000 eeku, mis oluliselt kitsendab valikut (ja ka lootust leida heas seisus masinat), aga siiski on lisaks vanakooli 7-seeriale ja jaguaritele silma jäänud paar 126 kerega SE mudelit:

Mercedes-Benz 500 SE 5.0 V8 '90

Mercedes-Benz S 500 E 5.0 V8 185 kW '88

Esimene neist näeb piltidelt pisut siledam välja, aga omanik rääkis, et vaja vahetada esitiivad. Lisaks pidavat käigukasti alles nädalavahetuseks alla saama, et proovisõidule minna.

Teise sõiduki kohta puudub hetkel igasugune informatsioon, aga piltidelt tundub tagaots pisut liiga maadligi olema. Ja minu mäletamistmööda on juba üsna pikka aega müügis.

On kellelgi juhuslikult olnud kontakti nende masinatega või teab lähemalt hinge-elu? Olen tänulik igasuguse informatsiooni eest...

Parimat,
Anti
Eks sellise hinnaskaala juures müüdavad kuued on ilmselt selliseid tüüpvigasid täis. Kui ära vajunud tagumikku ei ole, siis arvatavasti ei ole ka nivood. Piltide järgi sellist autot ei osta, eks tuleb kohale minna ja vaadata kumbal vähem/odavaimaid vigu on. Kuuele tagumised tavaamordid olid kõige odavamad kuskil 600.- tk minu teada. Mine vaata üle ja vaata et ei oleks ratsitud masin nt. kruvi, teibi, traadi ja liimi tuuning, sellised masinad on üldjuhul põlvepeal käepäraste asjadega remonditud ja selliseid ple mõtet osta.
Tervist!

Ega ilmselt erilisi maasikaid selle raha eest nii või naa loota ole, ent aina enam leidub praegusel ajal ka lihtsalt nö meeleheite pakkumisi...
See tumelilla auto oli vist suht lühikest aega foorumikasutaja Mony omanduses mingi aasta paar tagasi, juba siis räägiti käigukasti jamadest ning vohavast roosteussist, samuti tagareduktor kuulus otsitavate varuosade hulka. Rohkemat sellest ei tea. Plaanis oli Hentsiga pealinnas trippides pulli pärast üle vaadata ent ajanappus sai toona takistuseks.

Teine pill, on ühe Elva poisi oma, nähtud, sõidetud uuritud puuritud seda juba kevadel sai kui hind isegi 50k piiril asetses.

Mis silma jäi:

Mootor - tip top, käivitus külmalt plaksust, kõik 8 potti kenasti järel, klõbinaid ei täheldanud, silmapaistvaid lekkeid samuti mitte. Jutu käigus selgus ka et plokikaane ning klapisäärte tihendid vahetatud + üht-teist veel samas piiirukonnas. Väga hea näitaja mõnes mõttes.

Kast - tipsa uimase reageerimisega samas rahutu. Õlivahetusest ei mäletanud keegi midagi, iseenesest nagu vahetas ja toimetas suht rahuldavalt.

Kere - kiirelt vaja roostemaol sabast kinni hakata, ukseääred ning tiivanurgad omasid mingit värvialust soovimatut protsessi üpris märgatavalt. Kanalile kahjuks ei saanud ajada et uurida mis toimub kandevkonstruktsioonide jms ümber.

Sisu - üldiselt nice aga juhiistme nurk juba väikse auguni välja hõõrutud.

El.lisad - cruis toimis, kliimast ei saanud nagu sotti suht jaheda ilmaga, istmed ok, klaasid ka ok, luuki küll ei mäleta...

Taganivoo:
Kõva kolkimist ei esinenud, ent tagument õõtsus üpris aplalt. Nivoopaunad või koguni amordid peamised kahtlusalused. Paunade hind ning vahetus on köki-möki aga amordid... teame kõik, mis emotsioonid ses suhtes...


Üldist:
Esistange kroom on lapitud keskelt kokku, ilmselt kerge kõks üle elatud ning seda minuteada omanik ka ausalt välja rääkis.

Arvamus:
Mina kui "kuuepe*e" tahtsin seda autot just värvikombinatsioonide tõttu ning viimase otsa M117 5,0 on tegelt sigaasjaliku jõudlusega mootor. Toona viimane hind oli ja jäi 50k, tundus tsipa kallis ning otsest vajadust mul selle auto järele polnd, lihtsalt ei osanud arvata et ka minu sec ükskord jälle sõitma saab Badgrin et soetada nagu asendus suveautoks.

Praegust hinda usun et see masin on igati väärt, mingi 3-4kilo veel numbreid madalamaks ning hea võimalus saada normaalne projekti- ning hobiauto.

Loodan et oli abi,
Rainer
soo Kirjutas:Tervist!

Kuna olen saanud oma elu sättida nii hästi, et tööle pääseb jala kerge hommikuse jalutuskäiguga ning oma senise igapäevaliikuri andsin preilile töölkäimiseks, siis otsin asenduseks sellist kaks-korda-nädalas-poes-piimajärgi-käimise masinat. Ja kuna sõitmist on tõsiselt vähe, siis alla V8 mootori pigem ei vaataks.

Suurimaks takistuseks olen seadnud endale hinnapiiri 40 000 eeku, mis oluliselt kitsendab valikut (ja ka lootust leida heas seisus masinat), aga siiski on lisaks vanakooli 7-seeriale ja jaguaritele silma jäänud paar 126 kerega SE mudelit:

Mercedes-Benz 500 SE 5.0 V8 '90

Mercedes-Benz S 500 E 5.0 V8 185 kW '88

Esimene neist näeb piltidelt pisut siledam välja, aga omanik rääkis, et vaja vahetada esitiivad. Lisaks pidavat käigukasti alles nädalavahetuseks alla saama, et proovisõidule minna.

Teise sõiduki kohta puudub hetkel igasugune informatsioon, aga piltidelt tundub tagaots pisut liiga maadligi olema. Ja minu mäletamistmööda on juba üsna pikka aega müügis.

On kellelgi juhuslikult olnud kontakti nende masinatega või teab lähemalt hinge-elu? Olen tänulik igasuguse informatsiooni eest...

Parimat,
Anti
Esimese auto kohta küsi infot sellelt numbrilt 53445313.
Saad kõige täpsemat infot selle kohta.
Tänud teile!
Eks hakkan neid siis järgemööda oma silmaga ka üle vaatama.
Esimene masin peab eelnevalt aga käigukasti külge saama.
Tervist. Esimene oli jah meite seast. Esitiiva (originaali) ostis veel minu käest.Tollal kõik toimis ja omanik oli asjalik.
Hetkel auto ES tuningu poiste oma vist. Igatahes nende halli ees ta seisab ja see lubab eeldada, et auto on asjatundjate käes.
Teise auto kohta pole minul küll infot.

Isiklikult ostaksin küll musta Mercedes-Benz heleda sisuga.Selline värvikombinatsioon täielik lemmik. Hoolimata vanemast aastaarvust ja lõhutud uksepolstritest ning nõmedatest plekist lisa tiiva äärtest.

Kui midagi bemarist plaanis, siis sealsamas hoovis liigub aegajalt tumeroheline 735 hainina. Tõeline ehe omaaegne lipulaev.
Ise ka haisid alati kummardanud ja 735 omalgi olnud.
Esimene on 'ES tuuningu poiste' käes jah ja kuulu järgi 'varuosaautoks' ostetud. Seal on üks kobe viieliitrine veel.
jansa Kirjutas:Esimene on 'ES tuuningu poiste' käes jah ja kuulu järgi 'varuosaautoks' ostetud. Seal on üks kobe viieliitrine veel.

See tumesinine SEL vist on mõeldud. Too on väga kena teine, eriti L
tank Kirjutas:Tervist. Esimene oli jah meite seast. Esitiiva (originaali) ostis veel minu käest.Tollal kõik toimis ja omanik oli asjalik.
Hetkel auto ES tuningu poiste oma vist. Igatahes nende halli ees ta seisab ja see lubab eeldada, et auto on asjatundjate käes.
Teise auto kohta pole minul küll infot.

Isiklikult ostaksin küll musta Mercedes-Benz heleda sisuga.Selline värvikombinatsioon täielik lemmik. Hoolimata vanemast aastaarvust ja lõhutud uksepolstritest ning nõmedatest plekist lisa tiiva äärtest.

Kui midagi bemarist plaanis, siis sealsamas hoovis liigub aegajalt tumeroheline 735 hainina. Tõeline ehe omaaegne lipulaev.
Ise ka haisid alati kummardanud ja 735 omalgi olnud.

Võib olla tõesti teavad mis teevad... aga mina ei tea mis mõte on müüa autot nö "käigukast bagasnikus". Helistasin ise ka kuulutuse peale, väideti et nö tunnike ja kast on all KUI VAJA... no ma ei mõista sellist juttu...
Muidu nagu räägiti kõik ära ning kutsuti vaatama nii alt kui pealt.
Et siis jah, lilla Mercedes-Benz siis mittesõitev. Tehnikat pealt puudu ja nina kõrgel üleval-puudu kast ja ilmselt veel midagi.

Reaalse vajaduse korral saan asja lähemalt uurida. Omal puidutöökoda sealsamas tähetorni hoovis.
Minu tel. 58226636
Sigmar
ralak Kirjutas:Võib olla tõesti teavad mis teevad... aga mina ei tea mis mõte on müüa autot nö "käigukast bagasnikus". Helistasin ise ka kuulutuse peale, väideti et nö tunnike ja kast on all KUI VAJA... no ma ei mõista sellist juttu...
Muidu nagu räägiti kõik ära ning kutsuti vaatama nii alt kui pealt.
no, kui tead vähe tausta, näiteks et kuttidel angaar autosid täis ja näpud kõikseaeg õlised ning see konkreetne nagunii igapäevaselt ei sõida, muutub säärane jutt üsna mõistetavaks.
Olen nüüd üritanud seda lillat SE-d vaatama minna, aga poisid pole masinat toimima saanud. Käigukast pidi all olema, aga mootor ei taha tööd teha.
Pidavat korra käima minema ja kohe välja surema.

Nagu aru sain, siis on auto üksjagu aega seisnud ka juba.
Eks uurib järgmine nädal edasi.
soo Kirjutas:Olen nüüd üritanud seda lillat SE-d vaatama minna, aga poisid pole masinat toimima saanud. Käigukast pidi all olema, aga mootor ei taha tööd teha.
Pidavat korra käima minema ja kohe välja surema.

Nagu aru sain, siis on auto üksjagu aega seisnud ka juba.
Eks uurib järgmine nädal edasi.

Käisin täna seal nillimas. Lisasid lillal ikka kõvasti.V8 käis ka ilusti sahisedes, mingeid kolinaid polnud. Lihtsalt pikalt ei tööta hetkel-seisnud auto.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=8262&page=1

Kui huvi on siis, minu auto hind on 35000.-

5121328
Rait Kirjutas:http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=8262&page=1

Kui huvi on siis, minu auto hind on 35000.-

5121328

Isegi otsin vaikselt S-klassi. Kahjuks sinu kuulutus on enamusele foorumi kasutajatele keelatud. Ei näe, millest räägid.
tank Kirjutas:
Rait Kirjutas:http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=8262&page=1

Kui huvi on siis, minu auto hind on 35000.-

5121328

Isegi otsin  vaikselt S-klassi. Kahjuks sinu kuulutus on  enamusele foorumi kasutajatele keelatud. Ei näe, millest räägid.

By the way...... Äkki tahad oma vana SE tagasi osta multIcon_cool
tank Kirjutas:
Rait Kirjutas:http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=8262&page=1

Kui huvi on siis, minu auto hind on 35000.-

5121328

Isegi otsin  vaikselt S-klassi. Kahjuks sinu kuulutus on  enamusele foorumi kasutajatele keelatud. Ei näe, millest räägid.

Logi välja siis näed Smile vähemalt minul on lasknud nii.
ma ei kuuluta... ma ei müü... ma ainult pakun soo kuulutuses seda autot soo´le
Saan lõpuks oma "poes-piimajärgi-käimise-auto" otsimise saaga selleks korraks lõpetatuks lugeda.
Sain kätte oma V8 mootori koos hõbetähega kapotil...
Paraku endale seatud piirangute tõttu ei õnnestunud leida korralikku 126 kerega isendit ning tuli leppida pisut teistsuguse keretähisega.
Samas hetkel on emotsioon korralikult laesEusa_dance
Kui saan mõned korralikumad pildid klõpsida, siis tuleb auto kohta ka teema foorumisse. Seniks paar kehvema kvaliteediga telefonipilti.
Kas minu W126 ei kõlband? Kere tõttu? Mootor on V8 ja isegi SEL kere.
Hinnaklassi vaadates tundub suht sama.
Lehti: 1 2