Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Tahomeeter tööle???
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kuidas siis saab lõpute-lõpuks tahoka tööle diislil 2.0??? Mul bensuka kellad kuid väga tahan tahokat tööle!
Ei oma selgelt nägemise võimeid Sad
Laur Kirjutas:Ei oma selgelt nägemise võimeid Sad
No selge siis ju pole võimalik!!! Kuid kui tööle saan ju olen selgeltnägija!
Inimene, kirjuta mis auto mudel ja jne.
võibolla oskan öelda siis mida sul vaja!!
Laur Kirjutas:Inimene, kirjuta mis auto mudel ja jne.
võibolla oskan öelda siis mida sul vaja!!
Autoks mb 190D 2,0 Ja kellad bensuka omad tahokaga! Tahokal kaks juhet märgid seal kõrval + ja TD oli vist. Üks juhe kolla-roheline ja teine must rohliste või siniste triipudega. Muud ei oska seletada. Tänud ette!
Vaja on sul diisli pöörete lugejat, asub ta karteri põhja küljes- loeb horatta hambaid. Võimalik, et sinu auto karteripõhjal anduri jaoks auku pole, kuid osadel põhjadel on koht näha kuhu see käib ja selle saab ise sinna puurida.
Veel läheb tarvis diisli tühikäigu pöörete hoidjat, asub ta aku taga ja peal on kirjas Diesel kas 4/5 syl. või 6syl see teeb andurist tulefa infi tahokale sobivaks. Sinul vahet pole mitu silindrit on releele kirjutatud, pöördeid ta sul nagunii ei hoia 2,0D käib see vaakum klapiga.
Ja bensuka tahokas ei sobi, jookseb kohe põhja!

Kui jupid olemas siis võibolla leiab ka skeemi kuidas juhtmed ühendada.
Tahokaga on lihtne + otsale süüte sisse keeramis + peale. TD on tahokale andurist tulevad impulsid.
Andurit mul pole, vajalik relee on vist isegi kusagil olemas.
No jah siis pole mul midagi bensuka kelladega teha! Ma olen omast arust küll näinud et kellal punane algab 6000ndest ja diislil peal töökorras. Ei tea las siis seisab seal niisama ilusam ikka kui suur kell.
Laur Kirjutas:Vaja on sul diisli pöörete lugejat, asub ta karteri põhja küljes- loeb horatta hambaid. Võimalik, et sinu auto karteripõhjal anduri jaoks auku pole, kuid osadel põhjadel on koht näha kuhu see käib ja selle saab ise sinna puurida.
Veel läheb tarvis diisli tühikäigu pöörete hoidjat, asub ta aku taga ja peal on kirjas Diesel kas 4/5 syl. või 6syl see teeb andurist tulefa infi tahokale sobivaks. Sinul vahet pole mitu silindrit on releele kirjutatud, pöördeid ta sul nagunii ei hoia 2,0D käib see vaakum klapiga.
Ja bensuka tahokas ei sobi, jookseb kohe põhja!

Kui jupid olemas siis võibolla leiab ka skeemi kuidas juhtmed ühendada.
Tahokaga on lihtne + otsale süüte sisse keeramis + peale. TD on tahokale andurist tulevad impulsid.
Andurit mul pole, vajalik relee on vist isegi kusagil olemas.
Aga kas siis kindlalt mujalt ei saa? Genekast näiteks kuidagi lihtsamalt? Peaasi et natukegi töötaks.
disjoll Kirjutas:No jah siis pole mul midagi bensuka kelladega teha! Ma olen omast arust küll näinud et kellal punane algab 6000ndest ja diislil peal töökorras. Ei tea las siis seisab seal niisama ilusam ikka kui suur kell.

Diisli tahokale tuleb samade mootori pöörete juures oluliselt suurem impulside arv, selle pärast on tahokas põhjas juba tühikäigul.
Kas W124 tahokas ei sobi või? Neid peaks saada olema. Või ei ole neid Soomes saada?
Laur Kirjutas:
disjoll Kirjutas:No jah siis pole mul midagi bensuka kelladega teha! Ma olen omast arust küll näinud et kellal punane algab 6000ndest ja diislil peal töökorras. Ei tea las siis seisab seal niisama ilusam ikka kui suur kell.

Diisli tahokale tuleb samade mootori pöörete juures oluliselt suurem impulside arv, selle pärast on tahokas põhjas juba tühikäigul.
Kas W124 tahokas ei sobi või? Neid peaks saada olema. Või ei ole neid Soomes saada?
No soomes neid siin kyllaga! Aga 124 oma ei sopi ja diislite omad ei ole kutsikail tahokaga. Kui nii keeruline las siis ta olla ei vist pole mütet aretada. Suured tänud siis ikkagi!!!