Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 2002a S320 CDI Käigukast
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lugu siis selline,et Kui sõita maanteel ja vajutada vähe järsemalt pedaali siis peaks ju kast vahetama madalama käigu ja pöörded peaks ka tublisti tõusma,et kiirendada näiteks möödasõidul ja nii mul asi ka varem toimis aga nüüd oleks nagu mingi kala sees ja kast madalamale ei vaheta kui pedaali suruda ja jõud oleks nagu ka kuhugi kadunud.Oskab keegi sellel teemal äkki sõna võtta.
Kui mootoril jõud läinud, siis ei teosta ka kast oma käiguvahetusi reeglipäraselt. Vaja hakata ikka peale mootorist. Testri alla ja diagnostikat tega.
jyrxxs Kirjutas:Lugu siis selline,et Kui sõita maanteel ja vajutada vähe järsemalt pedaali siis peaks ju kast vahetama madalama käigu ja pöörded peaks ka tublisti tõusma,et kiirendada näiteks möödasõidul ja nii mul asi ka varem toimis aga nüüd oleks nagu mingi kala sees ja kast madalamale ei vaheta kui pedaali suruda ja jõud oleks nagu ka kuhugi kadunud.Oskab keegi sellel teemal äkki sõna võtta.
ERG vaja puhastada
aivar1970 Kirjutas:
jyrxxs Kirjutas:Lugu siis selline,et Kui sõita maanteel ja vajutada vähe järsemalt pedaali siis peaks ju kast vahetama madalama käigu ja pöörded peaks ka tublisti tõusma,et kiirendada näiteks möödasõidul ja nii mul asi ka varem toimis aga nüüd oleks nagu mingi kala sees ja kast madalamale ei vaheta kui pedaali suruda ja jõud oleks nagu ka kuhugi kadunud.Oskab keegi sellel teemal äkki sõna võtta.
  ERG vaja puhastada

ERG ilmselt tähendab EGR-i? Diagnostika on vaid lollide jaoks kui üks mees eksimatult suudab määrata auto vea mis auto sunnib avariireziimi.

See et käiku alla ei vaheta ja jõudu pole, võib tulla mis-iganes veas kas mootoris, käigukastis, elektroonikas. Auto kaitseb ennast, et sa talle liiga ei teeks. Samas on see kaitse piisavalt nilbe ja sunnib sind kiirelt tegutsema. Kui diagnostika peaks näitama õhukulumõõtja viga, siis võib olla tegu ka EGR klapi veaga. Samas on veel umbes tuhat erinevat vea võimalust.
äkki turbo?
või turbo cooler kui imelik sahin vilin tavapärasele häälele on lisaks tekkinud
Ei hakanud uut teemat tegema. Niiet küsin siin. Autoks on siis W220 2004a S320 CDI. Hommikul kui tööle minek on, siis käigukast on omadega vähe segaduses. Ta nagu ei oskaks käiku valida. Jõnksutab ja paneb liiga madala käigu. Kui sõidetud on ala 3-5 km, siis on jälle kõik korras. Igal hommikul nii ei ole aga enamikel juhtudel küll. Kui ta niimoodi on teinud, siis olen teda meelitanud väikese kiirendusega. Peale seda jälle kõik ok. Milles võib olla probleem? Äkki õlis? Ostsin selle aasta alguses Silber autost. Sama jutt, et kõik hooldused tehtud nende juures jne. Enne auto kättesaamist tegid nad ka hoolduse. (ei tea, kas kasti õli vahetasid.) Seisnud oli ta seal platsi peal üle aasta. Silber ise ütles, et auto on pikalt seisnud, et pean sellega rohkem sõitma. Sõidetud nüüd juba 15000km aga ikka sama jama. Ei kujuta ette, mis siis nüüd talvel juhtuma hakkab. Äkki suuremad külmad mõjuvad talle veelgi rohkem.
Omal oli samalaadne probleem, esimesena sai tehtud kasti pesu, siis vahetatud õli+filter+pistik. Probleem sellega ei lahenenud. Seejärel Lesveni jumalad vahetasid kastis solenoidid ja voilaa probleem kadunud.
(20-10-2013, 11:02 AM)evilman Kirjutas: [ -> ]Omal oli samalaadne probleem, esimesena sai tehtud kasti pesu, siis vahetatud õli+filter+pistik. Probleem sellega ei lahenenud. Seejärel Lesveni jumalad vahetasid kastis solenoidid ja voilaa probleem kadunud.

Palju selline asi raha küsis?
Kasti pesu, õli+filtrite ja solenoidide vahetus ~300€
Suur tänu evilman informatsiooni eest, sai siis Lesvenis ära käidud ja probleem on lahenenud! (Y)