Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Probleem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Juhtus selline asi ,et autot enam käima ei saaIcon_smile
Säde olemas, bena lööb ka kui võtta lahti peasse minev ots  ,samuti ka tagasi voolust lööb ,kui süüdet keerata.
Otse topkat panna siis laksust käib ja käib niikaua korralikult kuni topka bena otsas ja siis peab pööret üleval hoidma ja mängima gaasiga hullult ,et käiks aga järjest sureb ikka kätte ära .Kui topka benaga käib siis ei lörtsu aga ,kui see otsas siis hakkab plärtsuma ka hullult .Õhu klapp avaneb  normaalselt,kui gaasi anda.
NB.bena filtrit pole kaua vahetanud,kas siis võib sellist lollust teha ,kui see umbes
Autoks 230ce 97kw
Kõigepealt tee pealkiri sisule vastavaks! Probleem... pole kellegi pealkiri.

Teiseks - kasuta otsingut: K-Jet, KE-Jet, pritse, õhukulumõõtja, kütuse surve - need oleks esimesed võtmesõnad, mis pähe tulevad. Sellest mingitel tingimustel mittetöötavast bensupritsest on jahutud nõrkemiseni, kaasa arvatud päris head vihjed kiireks diagnostikaks. Ole ainult mees ja kuku lugema.
v6sa Kirjutas:Kõigepealt tee pealkiri sisule vastavaks! Probleem... pole kellegi pealkiri.

Teiseks - kasuta otsingut: K-Jet, KE-Jet, pritse, õhukulumõõtja, kütuse surve - need oleks  esimesed võtmesõnad, mis pähe tulevad. Sellest mingitel tingimustel mittetöötavast bensupritsest on jahutud nõrkemiseni, kaasa arvatud päris head vihjed kiireks diagnostikaks. Ole ainult mees ja kuku lugema.

heaküll-heaküll pealkiri vb tõesti jama aga ei lase mul muuta ka seda või ma ei oskaIcon_smile
tegelt oleks hea ,kui leiaks kuskilt selle pritsungi joonise ,tahaks selle jagaja või mis seal peal on kust silidritesse edasi läheb lahti võtta ,see mis kolme tähikuga kinni.Sest kui keerasin kaks toru sealt otsast ära siis ega sealt eriti ei löönud küll midagi,ka siis kui topkapealt auto käis  või sealt eriti ei peagi tulema survega?
Mine  osta esimesest bensiinijaamast karburaatori puhastus vahendit(see põleb  hästi).
Siis  kisu õhupuhastaja  maha ja lase sõbral masinat käivitada. Kui sõber nüüd starterit annab  ja  natukene  ka  kinganinaga  gaasi tellib ,siis sina hakka  eemalt seda ainet sissemineva  õhu kanalisse pihustama. NB  otsi sobiv kaugus ja veendu ,et üle ei uputa.
Kui masin nüüd kenasti tühikäigul või väikse  gaasi andmise tuuridel käima  hakkab, siis oled võidukalt mitme probleemi tõenäosuse nullini kahandanud (sädeme puudumine silindris ,meeletu lisaõhk,vale gaasijaotus) Siis  pead  hakkama tutvust tegema KE-Jetroniku hingeeluga.
wdb240 Kirjutas:Mine  osta esimesest bensiinijaamast karburaatori puhastus vahendit(see põleb  hästi).
Siis  kisu õhupuhastaja  maha ja lase sõbral masinat käivitada. Kui sõber nüüd starterit annab  ja  natukene  ka  kinganinaga  gaasi tellib ,siis sina hakka  eemalt seda ainet sissemineva  õhu kanalisse pihustama. NB  otsi sobiv kaugus ja veendu ,et üle ei uputa.
Kui masin nüüd kenasti tühikäigul või väikse  gaasi andmise tuuridel käima  hakkab, siis oled võidukalt mitme probleemi tõenäosuse nullini kahandanud (sädeme puudumine silindris ,meeletu lisaõhk,vale gaasijaotus) Siis  pead  hakkama tutvust tegema KE-Jetroniku hingeeluga.
ok proovin seda homme teha kohe ,kui autojuurde saan aga ,kas nt filtris ei või olla jama ,kui umbes on ,et korralikult õige rõhuga ei jõua bena peale anda ,kuigi jah kui otsa lahti võtan siis süüdet keerates lööb aga vb stabiilselt ei löö õieti
palju pump välja annab survet??
kui surve madal on siis ei taha kah tööle minna.
pump võib küll kütet pritsida aga kui pole surve piisav siis ei toimigi sistem.
võimalus, et pump surnud.
1 küttefilter
2 pumba surve
anto123 Kirjutas:palju pump välja annab survet??
kui surve madal on siis ei taha kah tööle minna.
pump võib küll kütet pritsida aga kui pole surve piisav siis ei toimigi sistem.
võimalus, et pump surnud.
1 küttefilter
2 pumba surve
ei teagi palju surve peab olema  ning palju ta mul üldse on ning kuidas seda mõõdan?Aga  selline asi ka veel ,et see värk hakkas vist vaikselt pihta ,kuna järjesti pikemalt pidi käiiama ,kuni käima läks ja vahepeal enne käima minekut pani paugu ka nagu lööks tagasi ja selle paugu tegi ka siis kui enam käima ei läinud.Filtri ostsin ära uue ja vahetan homme ära.Filter ikka asub kuskil taga pumbajuures ?
filter vahetatud aga ei midagi paremat,pihusti ostsast ainult niriseb väga väga vähe bena aga teised otsad, mis sealt jagajast välja tulevad(need mis pihustisse ei lähe) 2tk seal  ilusti surve olemas.Kas seda kaant võib üldse ise maha keerata ,mis kolme tähikuga kinni,et äkki mingi sitt ees?
Proovi korraks teist bensupumpa, R4 omasid peaks logelema siin seal küll.
Pritsepea ümber asjatamine jäta kõige viimaseks.
ralak Kirjutas:Proovi korraks teist bensupumpa, R4 omasid peaks logelema siin seal küll.
Pritsepea ümber asjatamine jäta kõige viimaseks.
krt ei tahaks eriti uskuda ,et pumbas viga ,kuna nendes teistes otstes on ikka kõva surve ,kui pumba järgi panen ning ka peavoolik ,mis peale jookseb,kui see lahti võtta siis viskab seal ka ilusti aga lihtsalt nagu see, kus jagamine toimub siis just nendesse torudesse ,mis pihustisse lähevad ei tule ka siis kui keeran sealt kaanelt torud  otsast ära .
Aga ega vist muud üle jää ,kui homme spetsalitidel lammutada anda tulebIcon_smile
Noo aga kes  ütles et sul seal pihusti otsas survet pole?????See et sealt niriseb ei tähenda ju veel seda et surve  nõrk oleks.See tähendab, et tootlikust ei ole...... kuidas KE töötab???? Seal ei muudeta  pihustitele  minevat survet  vaid kogust. Ma arvan, et kui sa nüüd näpuga  õhukulumõõtjat  allapoole vajutad  siis  tuiskab sul sealt omajagu kütust.   Kas  karburaatori puhastus ainega test on tehtud????
Ennem pole  meil siin midagi rääkida ma arvan. Oletama  võimegi siin nii jääda.  Kuna tunnen KE-d  nagu oma viite sõrme  ,siis see mis ma sulle teha soovitasin on mul lihtsalt  kogemusest soovitus millega  kodustes tingimustes igaüks hakkama  saab. Sinul vaja vaid vastada kas niimoodi masin töötab ideaalselt kui lisa ainet annad ja siis saab edasi mõelda. Võibolla sul seal mingi tohutu õhuleke ja sellepärast ei jäägi mootor tööle. Kui karburaatori puhastusainega nurrudes töötab siis võid oma teadmisi KE pritsete valtkonnas täiustama hakata, ennnem aga pole sul seal midagi keerata ja eriti veel Pritsepead lahti võtma hakata, sest tulemuseks on vaid üks:SUl on vaja uut pritsepead. Ma ise ei julgeks sulle küll muud kohta soovitada, kui Tallinna Silberis Pets või Rakveres mõni mees, sest need mehed ka teavad asja ja vajalikud mõõteriistad olemas.
Nii asi lahendatud Icon_smile  Oli üks voolik ,mis ühendab kolektorit ja pritset ning see hakkab ära väsima ja oli lahti tulnud .Arvatavasti juba enne oli vaikselt ära kukkuma hakanud ja sellest see plärtsumine ja kehv  käima minek.Lõpuks oli lihtsalt nii viimasel vindil ,et lõi korra veel tagasi ja vooliku ka minema otsast