Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 220E 2.2 110 kW mootor 190e-le
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mida on vaja teha selleks, et seda mootorit tööle saada, ning kas ka seda mootorit on võimalik turbotada?
Turboks saabi 2.3 turbo.
võtit keerata
mida sa silmas pead mootori vahetusega. mis mootor on praegu peal??
turbotamine on omaette teema ja seda tulex sul põhjalikult uurida, räägitaxe isegi et kolvid tulex siis ära vahetada, kuna turboka kolvid peavad sellisele koormusele vastu. tavalised kolvid ei pidavat kaua töötama peale turbo ehitamist.
anto123 Kirjutas:mida sa silmas pead mootori vahetusega. mis mootor on praegu peal??
turbotamine on omaette teema ja seda tulex sul põhjalikult uurida, räägitaxe isegi et kolvid tulex siis ära vahetada, kuna turboka kolvid peavad sellisele koormusele vastu. tavalised kolvid ei pidavat kaua töötama peale turbo ehitamist.

Mootori vahetusega pean just silmas juhtmestikku. Mootor istub sinna ilusti, aga mida tuleks teha juhtmestikuga, et mootorit tööle saada ?
Vana mootor on 2.0 77kw 1984.a.
See uus mootor on sul ikka 4 silindriline ju?
Arvatavasti on sul vaja uue mootori juhtplokki, siis kõike juhtmestikku mis sealt tuleb ja kommutaatorit.

Vaata seda teemat, äkki saad siit mingit vajalikku infot:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=12408
anto123 Kirjutas:mida sa silmas pead mootori vahetusega. mis mootor on praegu peal??
turbotamine on omaette teema ja seda tulex sul põhjalikult uurida, räägitaxe isegi et kolvid tulex siis ära vahetada, kuna turboka kolvid peavad sellisele koormusele vastu. tavalised kolvid ei pidavat kaua töötama peale turbo ehitamist.

Ütleme nii, et sellist juttu pole mõtet ajada, see on üsna loll jutt. Turbomootori kolb ei erine tugevuse poolest N/A omast. Turboka kolvirõngad on küll erinevad, aga see ei näita vastupidavust.
MB mootoritele tavaliselt vähemalt 100% võimsusekasvu juures ei vahetata mingeid kolbe ja kestavad väga hästi, kui seade on paigas.
Kui seade on kehva, siis võib iga asja ära lõhkuda, olgu see siis tugevaim sepiskolb vms.

Kolbide all mõtlesid ilmselt surveastme alandamist, mis on suht vanakooli asi, oleneb ka muidugi eesmärgist, mis jõudu ja kui suure rõhu all saavutada. Kui vaja, siis treitakse maha või otsitakse mõni sobivama mõõduga kolb, või makstakse mitte just väga kallist raha ja tellitakse custom sepiskolb juba,

nr.1 asi on progetav aju, muidu on võimatu seadesse saada. Mälu järgi on M111 mootor 10.0 surveastmega ja sellise surveastmega hakkab mootor üsna kiirelt detoneerima ja süüdet muuta on praktiliselt võimatu.

nr.2 asi on turbokollektor, tavalise kolle otsa pole mõtet turbot aretada, mingite meetripikkuste torupikendustega.

Muud erilist nagu polegi, igat 4-taktilist mootorit annab turbotada.
Mootori saime ilma juhtmestikuta, leidsime mingi analoogse juhtmestiku, aga seal ei istu kõik pistikud pistikupesadega.
Nüüd on vaja leida sellele mootorile juhtmestikk ja progetav aju.
Äkki keegi teab kust neid otsida või on kellelgi pakkuda?
Mootorile koos koos progretava ajuga, soovitatavalt kogu juhtmestik uus teha, sie või lasta, juhul kui oskad kõik juhtmed kõikidesse kohtadesse õigesti juhatada.

Prog. aju kohta saad hõva nõu Klubi liikmelt Henst99, kes eelpool kõneles.
Enivei on vaja uut juhtmestikku, kas progeaju või stock ajuga.

Ei taha küll midagi halvasti öelda, aga reeglina, kes turbotamisest midagi jagab, teab et progeaju on nr.1 asi, mida tehakse.

Va mingid audi tüübid, kes jebivad aastaid mingite kurat-teab, mis chip`idega, mille karbi peale on kirjutatud 500+kW, reeglina neil muidugi raudvara mootoris kõik stock - võta siis kinni.
Kas keegi on sellest mootorist kunagi midagi teinud? Ja kas on üldse mõtet midagi tegema hakkata?
Pole mootoril häda midagi, saabi 2.3 turbo jaab küll tsipa väikseks.
Kuni 400hp pole ühegi mootoriga mingit probleemi, MB mootorid siis.

Jällegi oleneb su eesmärkidest.

Kuldne vanasõna: "there is no replacement for displacement" - ma alustaks 5.0 V8 mootorist.
5.0 v8 põhimõtteliselt olemas, palju peab lõikama, et see mootor sinna ära mahuks ja kuidas seda ametivõimudele seletada kuidas see mootor sinna sai Smile
Mootori marki veel täpselt ei tea, aga mingi vanem v8.
Finants on nullilähedane, mingisugune metallitöö ei ole probleem, ja kui abi vaja võime aidata. Smile
Ma just paar päeva tagasi proovisin 5.0 V8 mootorit kutsikale vahele - mahtus ära küll.
Sinna aga turbote aretamisega läheb raskeks.

Point polnudki konkreetselt 5.0 mootoris, vaid kui juba ehitama hakata ja mootorit otsida, siis võta kõige suurem, mis probleemideta ära mahub, ehk 3.2 R6, 3.6 AMG on juba kallim teema.
3.0-12V on turbotajate seas jällegi üsna populaarne ja turuhinnad hetkel neil mootoritel ca 2k kandis.

Aga ilma finantsita ei saa suurt midagi, isegi oma tööd mitte arvestades kulub juppidele korralik summa.
5.0 v8 mootor jäeb peale panematta, sest ei ole 15k vabaraha et mootorit soetada... Jääb ikka see sama 2.2 r4 110kw, ja kui selle mootori ilusti tööle saab, siis hakkame turbot sinna aretama Smile