Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: käidud nüüd siis  mersus ja tehtud test
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
nii asi nüüd teada mis viga jne.käis mersus DAS testi tegemas ja selgus selline asi
käigukastil hüdrotrafo välja vahetada hinnaks 11-12000 +kasti õli vahetada 5000-..uurisin kas oleks võimalik esialgu vahetada vaid õli mersust õeldi et ei oska õelda kas sel efekti on käiku ei vaheta puhtalt ja mingi läris,mürin on sees niipalju kui ma naisterahvas aru sellest saan.seega loogiliselt võttes tuleks see asi vahetada koos õli vahetusega,Sest kui 5000 õli vahetus ei mõju siis tuleb ikkagi ju see vahetada ja siis vist valatakse taas õli välja ja tuleb taas uus panna.nad küll ütlesid et teevad koos õli vahetusega mingi pesu ka et ehk see peseb mingid klapid puhtaks jne,aga aimu pole sellest üldse mis asi see on jne.vabandan kes pahandanud et mitu teemat jne kuid ma ei osanud oma teemat kuskile panna ja ei teadnud et see niipalju meelelärmi teeb.sorry
Tere, mine Kadaka Imre juurde. Tema pesitseb nüüd küll S. Sõjamäel, aga nimi on külge jäänud. Ta on reaalne mees. Paneb asjad tööle mõistliku hinnaga. Meelehärmi ei tule.
ehk siis Lesven OÜ kodulehekülg lesven.ee ning Imre number 5024722 ja minu number 5232198 helista ning kindlasti saame sulle parema pakkumise teha.
Esialgupole vaja trahvot vahetada - Silberauto lihtsalt ei teosta teatud "asja"mida võiks proovida. Sinu auto probleem on selles, et käigukasti õli sisse on sattunud mootori jahutusvedelikku. See vedelik (tosool) on selline libe seebivesi ja see häiribki käigukasti tööd.

Joonase pakutud LESVEN OÜ on igati asjalik koht, kuid kahjuks pole neil seda õli mis sinu autosse sisse peab minema.
Sinu autole on vaja teha automaatkäigukasti pesu, koos spetsiaalse pesuainega, ning KINDLASTI uut tüüpi 14 klassi õliga. Seejärel on vaja muuta natukene automaatkäigukasti programmi, ning ma usun et asi saab korda.
Sellist tööd ei teosta ei Silberauto ega ka ka keegi teine peale minu.
Ma arvan, et 3000+ krooni ja su auto saab korda. Sa pole esimene kes sellise jamaga hädas on olnud.
tänan kõigile,küsin veel ka sellist asja et kui otsustan nüüd õli vahetada ja selle pesu teha kastil aga see ei aita ja tuleb ikkagi see hüdrotrafo osta siis kas taas pean ka uue õli ostma v sobib ka see ja saab selle uuesti siis sisse panna kui see trafo vahetatakse
Kui teha tavalist õli välja-sisse-välja-sisse siis tõenäoliselt sa ei saa hüdrotrahvot puhtaks, seda põhjuselt, et tosool ei lahustus õlis. See on sama kui rasvaseid käsi puhta veega pesta - ikka jääb rasvaseks; vaja läheb seepi (spetsiaalne pesuaine). Kui sellega pesta, siis saab tosooli kõik kätte ja VÄGA suure tõenäosusega ei ole ka vaja uut trahvot osta. See jõnksutamine ja värin on tavaline viga kui tosool on käigukasti õlis.
Kui nüüd selgub, et ikka on ka mehaaniline viga, siis on tõesti vaja uus trahvo osta. Nüüd on kaks varianti, kui sa oled tavalist õlivahtust teinud, siis suure tõenäosusega on õli juba must ning selle õli võiks minema visata. Kui sa oled aga spetsiaalse pesu teinud, siis on õli puhas ja võid selle välja lasta ning hiljem uuesti kasutada.
Kõik sõltub sellest kui palju tosooli on õli sees. On olemas spetsiaalne keemiakomplekt millega saab seda kogust mõõta. Maksab ca 600 EEKi ja aega võtab mõned minutid. Kuid enne õlivahetust peaks selgeks tegema MIKS tosool seal õli sees õldse on? Kas on jahutusradikal läbi või muu jama?
Mercedes-Benz pakkus seda pesu koos õli vahetusega,aint ma ei tea mis vahendiga nad seda teevad kui eespool kuulda et mersus seda ei teostatta.mis valemiga on dosool saanud sinna kasti õli hulka?ma väga kahe vahel kas lasta teha pesu+õli vahetus v tõesti see jupp koos õli vahetusega,käigukasti õli pole ammu vahetatud ega see õli vahetus ka paha ei tee.sõites veab ikkagi müra sisse läriseb nagu kohati
Asi segaseks  läinud. Püüan natukene  valgustada. See et käiku vahetab halvasti ja  värin see masinal võib tekkida mitmest erinevast asjast. Näit: Hüdrotrafo on vigane  nagu silberis  öeldi. Ja mõned  klapid  mustad . Ilmselt on viga selles, et pole  ammu vahetatud sul käigukasti õli. (Soovitan vahetada iga  60 000km tagant). Õli on  läinud  väga mustaks, kandnud ja ladestanud mustust igalepoole käigukasti süsteemi ja seda kätte saada üsna  raske. Silberil on võimalus püüda seda välja uhada uue  õliga (seda nad nimetavadki läbi pesuks). Kahjuks  Hüdrotrafo ei ole avatav detail ja sealt seest mustust kätte saada väga raske. Selleks et seda  kõike  ideaalselt puhtaks saada tuleks sul lasta neil läbi pesta sealt Ca 30-40L uut õli. Seda on  kolm korda rohkem, kui sulle hetkel pakuti. Lisaks  kui veel tosool kasti õlisse on sattunud siis vaja  ära vahetada esimene  radiaator. See siis sellise vea kurjajuur. S-klassidel aga seda viga minuteada ei olnud. Ühesõnaga  on asi nii, et kui läbipesu õliga asja ei paranda, siis vaja  juppe vahetada. Kindlasti ei pruugi see piirduda ainult  hüdrotrafo ja  käigukasti õli vahetusega. Seal võib viga  olla hoopis  hüdraulika  plokis endas, mis  neid käike  ja trafot juhib.Seda  juppi sulle aga seal kindlasti ei mainitud.
Kasutaja R129 aga pakub sulle uut lahendust. Nimelt on  olemas  spetsiaalne  käigukasti pesu aine, mis mõeldudki Mercedestele just selliste  probleemide  lahendamiseks. Aine mis lisatakse käigukasti õli sisse ja  liigub ja peseb  kasti sisemust  kõikjalt kus õli liigub. Ka  hüdrotrafo seest suudab ta  välja pesta mustust ja  sodi ja ka tosooli, mida  õli iseenesest ei seo ja seetõttu ka  sealt välja  ei too. Selge on aga  üks, kahjustunud  detaili tema  uueks ei suuda muuta. Kui ikka tegemist on detailide kulumisega  ja purunemisega, siis vaja  vahetada vajalikud  detailid. Miks sellist pesu silber ise ei teosta on aga lihtne. Seda  pesuainet ei ole  Mercedes ise välja mõtelnud  ja seepärast puudub ka  toode nende enda varuosa riiulilt. See ei tähenda, et seda saksamaal Mercedese esindused ei kasutaks. Olen kuulnud ka sellist lugu, et BMW esindus on MB esindusest seda ainet ise  käinud  küsimas  ja uurinud  infot selle asja kohta :-D
Igaljuhul on mõtet proovida asja ennem pesta spets ainega, mille järgselt on kohe selge, et kas käigukasti detailid  füüsiliselt katki või on asi peale pesu nüüd korras. Kui pesta ainult õliga on väga suur võimalus et ei saa asja  tegelikult puhtaks  ja  vahetad halvasti pestud korras detailid uute asjade vastu.  Pärast seda  töötab kast kindlasti  100%  :-D Kuid hinnad???.....Hüdrotrafo lett on ca 25000kr ja hüdraulika ploki lett ca 14000 kr. ma kardan arvama , et silber mainis siiski esimene asi sulle hüdraulika plokki hinda ja võibolla vaja vahetada ka hüdrotrafo..
tänan vastamast,nad kirjutasid lehele et hüdrodrafo vajab väljavhetamist+siis kasti uus õli.
Jah pole tõesti ammu seda õli vahetatud.ja kui võtan vastu Silberauto pakkumise et õli vahetus koos pesuga kuidas iganes nad seda siis ka teevad ja see tulemust ei anna siis on see 5000 õli vahetusele rikutud kui hakata neid drafosi jne edasi välja vahetama,karmid hinnad on küll.Aga see ei pidavat nüüd nii läbi olema aga teine küsimus selline ega sõita mul ei ole soovitav nüüd ennem kui miskit seal lasen ära teha jah et pigem oleks parem kui auto seisaks.rahakott võimaldab praegu teha vaid nende poolt pakutud õli vahetuse.arvan et see õli tuleks nii v naa vahetada aga seda ju enam siis kasutada ei saa kui pean selle jupi ikkagi ostma.seega läheks 5000 raisku ja ma peaks 2 korda seda tegema-õli vahetust
loe postkastist--->
kirjutasin siin kuu aega tagasi oma kasti jamast hüdrotrafost jne.tehtud nüüd esinduses kasti pesu+automaat kasti õli vahetus.sain auto kätte ja hetkel tundus et katkub nagu rohkem.Aga mainiti ka ära et väga suurt usku pole et seal mingid asjad ikkagi nii läbi et peab vahetama selle trafo ja muhfi vms.25 000 sain nagu õieti aru on selle asja maksumus,õeldi et sõita 200 km ja siis on näha kas on muutusi.kas selline viga autol võib näiteks ka tekitada mingit avarii ohtu v mis võib nn kõige hullemal juhul nüüd juhtuda kui see õli vahetus ja pesu mitte üldsegi ei aidanud.on kellegil aimu mis need nimetused nüüd ja maksumused jörgmistel osadel olla võivad kas õige et 25 000 nagu esindus ütles.Aitähhteile ja tänan kes vastavad ja sorry kui taas uue teemana kirjutasin ja keegi pahandab.auti MB S320 diisel
Kõigepealt - Silberauto EI TEINUD sulle kastipesu vaid ajupesu Smile Ära palun saa asjadest valesti aru. Õlivahetus koos lödistamisega ei ole pesu vaid õlivahetus koos lödistamisega. Olen Silberautole andnud 2 korda pesuainet kuid see oli juba mitu kuud tagasi.

Selle aja jooksul olen ise kahte autot ravinud - esimene (siinne foorumi lugeja) E klassil olid asjad ikka suht õhtal, sest käiguvahetusel kolmandalt käigult neljandale läks asi TÄIESTI hulluks (mootori pöörded oli järsku põhjas ning autol vaba käik sees). Tegin pesu (loe PESU mitte õlivahetust) ja asi sai korda, vähemalt pole helistanud et jamaks.
Teine auto (C klass) - seesama hüdromuhv oli nii läbi, et auto toimis kui manuaalkäigukastiga auto. Kohapeal käiku sisse tõmamtes suri auto kohe välja, või kui gaasi andsid siis pühkis rattad kaapides minema. Ka sai korda - sõidab siiamaani naerulsuu.
Minu soovitus - võta ühendust ja lase mul mõni km selle autoga sõita, siis ütlen mis ma asjast arvan. Ma ei taha enda taskuid rahaga täia ja usu ka ilma sinu autota on kliente küllaga (seegi nädal tuleb 3 masinat pessu) kuid kui sa juba foorumis oled ja nõu küsid siis palun kuula neid inimesi kes asjadega tegelevad.
No f..k teesalu. Käi ükskord juba R129 juures ära ja vaadake koos mis saab. Muu jutt muutub juba mõttetuks.
Edu.
ei oskagi õelda kas tehti seal pesu siis millega iganes v vahetati vaid õli.nagu siin eelpoll ka mainisin sain auto kätte neljap eelmine nädal ja esimene päev oli ulme,vaat et hullemgi kui ennem.aga kui olin sõitnud umbes 100-125 km kadus mürin ja lärin,sain igatepidi katsetada gaasi põhja vajutades vahetas kenasti käigud madamaks linna vahel on ok sõita.ütlesin siis ka mersus seda ja nad ütlesin et viga võib veel tagasi tulla,ma siiski loodan et niipea seda ei juhtu.Aga ega siis mured lõppe nüüd rooli keerates ka natukene on mingi kriuksuv hääl,roolivõimus õli on Ok mingi nagu rabisev heli kui ka natuke keerad rooli v siis rohkem
kui keegi oskab midagio pakkuda mis võiks olla siis kas umbseid hinna vahemikke ka oskab keegi pakkuda,jälle kindlasti ulme summad,ja ennem merssu minnes kas saab ka autot lasta nn logistada seal kus ülevaatust tehakse äkki saaks sealt ennem teada midagi kui merssu minnes jälle ei tea mida pakutakse
Roolivõimu õli on silberis pea 300 EEK liiter (läheb vist 2-3 liitrit). Läbipesu võiks täitsa teha lasta - jällegi küsimus pesuaines mida neil pole.
Ise hakkan just sugulase CLile roolipesu tegema koos ABC vedrustuse (õliamordid) pesuga ning siis veel üks kurb mees on roolivõimuga kuhu pani kogemata PEUGEOTI õli sisse. Ostsin õli kohe suuremas koguses (terve tünnitäie) ja pea poole odavamalt kui Järvelt saan ka teistele anda. Isegi roolivõimu filter on riiulil ootamas Smile

Aga tore kui kast toimetab ja ikka abi said. Äkki paned hinna ka siia mis Silberis maksid?

Käike vahetas ta sellepärast halvasti, et Silberauto ei adapteerinud su käigukasti ilmselt ära. Kivi nende kapsaaeda Sad
tänan,maksin ma 4892 krooni aga nüüd meenub et kui ma neile ütlesin et algul tundus nagu isegi hullem siis ta rääkis et lasid mingid adaptsioonid maha ja siis peale jne .
kas on võimalik et selle rooli raginaga on seotud mingi rihm vms ja mis hinnavahemik neil.mul isegi autos olemas rooli võimu õli 285 kr oli see pudel.mul rooli võimendi pump läbi aga nagu aru sain ma miskit muud sellega kahjustada ei või aga üheltmaalt rool läheb lukku ja enam ei keera aga praegu mul rool pole mitte raske vaid nats nagu on häiriv heli keerates,S klassil ma seda roolivõimendi pumpa üldse ei oska aimata ka mis hind aga ju jälle kenake summa
käisin täna seal kus ülevaatustki tehakse et lasta logistada läbi aga nad ei leidnud midagi et saatsid mu merssu aga rooli võimu üli kohast on niiske ajab siis õli üle vms kuivatasid ära ja ütlesid et sõida edasi et esmasp siis lähen vaatan mis et eks see roolivõimust tule ega midagi muud tee kui hullemaks läheb ja ühelmaalt kinni kiilub,seda et rooli võimu pump läbi ammu teada aga ka siiani pole rool raske et seda nagu aru sain vahetama ei pea sest ta muud midagi ei kahjusta,aga eks tuleb see ette võtta kiiremas korras
Täitsa kosmos teema. Laura ja/või Teesalu, ma ei mõista, et miks sa raiskad enda ja teiste aega. Miks sa küsid abi ja siis ikka joosed peaga vastu seina. Pakuti sulle Imret, ka R129-l oli lahendus. Mõlemad ilmselt pea poole odavamad kui Silber.

Kui nüüd rääkida roolivõimust, siis ülevaatus on küll vale koht. Nad teavad kõigest natuke, aga kindlasti mitte põhjalikult mersut, nagu mõned siinsed foorumlased. Roolivõimu viga muud midagi üldiselt ei tee, kui et võib lõhkuda roolilati ja üldiselt võib liikluses olla ohtlik. Roolivõimu hind on limselt ka kuskil 15k ringis. Roolilatt aga ilmselt 50k ringis.

Võiks ju sulle soovitada, et las R129 vaatab asja üle, ehk saab midagi päästa. Aga sa nagunii ei kuula seda. Mine Silberisse, nemad ei remondi detaile, vaid vahetavad.
Tere,

Ma ei tea kas keegi seda nüüd siin näeb ka. Aga mul on 320 CDI diisel ja käis vaatlusel, et kas hüdrotrafo hakkab läbi minema vms ja sümptomiteks on pm see, et auto vibreerib käivitamisel ning seejärel enam ei vibreeri. Kas see kasti läbipesemine on reaalne, et parandab ka olukorda? Kus seda läbipesemist saaks teostada. Ise asun autoga tartus. Kas keegi oskab soovitada kedagi tartust või tartu lähedalt, kes on hea hüdrotrafomeesSmile!
Lehti: 1 2