Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB w126 380se 83a tanel87
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Mercedes-Benz S 380 150 kW
Keretüüp: sedaan
Esmane reg: 1983
Mootor: (150 kW)
Kütus: bensiin
Odom. näit:450000
Vedav sild: tagavedu
Käigukast: automaat (4 käiku)
Värvus: hetkel veel ??
turva- ja ohutusvarustus :
roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid
mugavusvarustus: katuseluuk

VIN WDB12603212018906
Model 380 SE
Chassis 12603212018906
Engine 116961 12 019014
Transmission 021093 53
Order 0 1 221 01513
Approx. year 1981
Dealer Koeln branch (221)
Interior Unknown code (034)
Paint
480 manganese brown metallic (с 01.01.1979 по 31.12.1986, с 1994)
Options
260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968)
410 electric sliding roof (с 01.03.1965 по 29.02.1988)
430 headrests in the rear (с 01.01.1977)
466 central locking system (с 01.04.1970 по 31.10.1993)
470 anti-lock braking system (abs) (с 01.06.1978 по 31.10.1993)
534 antenna, mechanically operated, without radio set (с 01.01.1963 по 30.11.1990)
590 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (laminated glass), Germany
green heat-insulating glass all round, heated rear window, laminated safety glass - Germany (с 01.01.1972)
812 rear-mounted loudspeaker (с 01.11.1974)

ees ootab mootori ja sildade vahetus mis on juba peaaegu ühelpool.
hõbedase kere on aga väga läbi ja on ka peaaegu tükkideks juba kõik mis kasulik ja vajalik on sealt juba eemaldatud.hõbedane on muidu igati korralik pill olnud vähemalt eelmine omanik või siis üleeelmine sildades on vahetatud peaaegu kõik detailid kaks asja mis esisillas häälitsesid olid 2 sarniiri kõik muu on ok
muidugi see mootor mis ma sealt võtta tahtsin 2,8 R6-siis sellel kolin sees
pruunist prooviks elulooma teha
pruunil oli kunagi peal 3,8 V8 bensiinimootor mis on sealt ammu juba eemaldatud
keegi küla sepp on üritanud seda diisliks tegema hakata olid juba paigaldatud siduri pedaal ja paak peaaegu kurguni diislit täis ning igasugu muud jama läbilõigatud juhtmed ja lahtirebitud polstrid puudu olid ka muidugi kõik tuled ja viled
plaaniks on siis kogu kupatus kokku panna kahest üks korralik ehk siis alles jääb pruuni kere ja peaaegu kogu hõbedase tehnika.
Kuid MASU ajal tuleb ikka huvitavaid pakkumisi reedel sain veel ühe essu omanikuks nimelt see siis tollis arestitud auto .. Lätlased
vedasid sellega salakaupa.
kere 280se
mootor 3.0 diisel (käib nagu ema süda )
käigukast automaat (ei toimi korralikult )
kere (mäda)
sisu(kaasa tuli must nahk )
MÕNED PILDID SIIS :
[Pilt: P6070083.JPG]
[Pilt: P6080087.JPG]
[Pilt: P6080090.JPG]
[Pilt: 07082009865.jpg]
[Pilt: P6080091.JPG]
[Pilt: P6110004.JPG]
[Pilt: P6110005.JPG]
[Pilt: 07082009863.jpg]
[Pilt: 07082009864.jpg]
[Pilt: 07082009867.jpg]
Ai ai. Vinge projekt. Millest arvamus, et 280se on 3 käiku?
Pikka meelt ja sihikindlust vanakeste ülesehitamisel.
Pruun muidu jah selline ilus tume.
täna sai siis vanake omale mootori peale ja said tehtud ka juba esimesed sammud..
vanast käigukastist niipalju et keegi oli selle ainult kolme poldiga kinni pannud ja oli sellega ära lõhkunud käigukasti ja moto vahelise plaadi
3 poldiga sellepärast et ülejäänud augud ei istunud kokku
Olen ise maakonnast paar mersut ostnud. See, mis seal on mersudega tehtud.....Kolm polti on nothing.
Veelkord jaksu ja jõudu. 126 on midagi... Just Igen...Mida tumedam, seda ilusam.
Räägi siis huvilistele, mis mootor ja kere omavahel kokku said. Tehnilist külge.
panin siis 380se kere peale
mootor 3.0 65kw diisli
280 s käigukast
tagasild jäi 3,8

väike video ka esimesest proovisõidust kui sai selgeks kuidas asjad omavahel kokku istuvad
http://www.youtube.com/watch?v=1StjBST2lYE
eile õhtul sai siis 3,0 diislile 2,8 summuti natuke aretamist (üks toru tuli kaheks teha) ja valmis ta oligi pill käib nagu ema süda Big Grin
Üks pidurituli ei põleBadgrin
Teeb südame soojaks, kui näed nii palju W126 ühe mehe õue peal. Videokaamera taga olev mees lennutas tabava kommentaari, kui W126 sirge peal tallama hakati - MIDA V*TTU?!?! Badgrin
Uku Kirjutas:Teeb südame soojaks, kui näed nii palju W126 ühe mehe õue peal. Videokaamera taga olev mees lennutas tabava kommentaari, kui W126 sirge peal tallama hakati - MIDA V*TTU?!?! Badgrin

Liikus edasi mehiselt küll jah, vana disla kohta.
Mille reduktor sulle alla siis jäi sinna Tongue?
kusjuures kütus on ikka suhtkoht maha keeratud pumbast all oli 380se reduktor ei tea kas on originaal ülekande numbrit ei mäleta enam aga viisakalt liikus edasi küll jah
Uku Kirjutas:Teeb südame soojaks, kui näed nii palju W126 ühe mehe õue peal. Videokaamera taga olev mees lennutas tabava kommentaari, kui W126 sirge peal tallama hakati - MIDA V*TTU?!?! Badgrin
kui hakkad nullist ehitama siis ongi vaja kokku vedada ümbruskonnast kõik vanad essud siis on varuosade valik ka tunduvalt laiem saab kombineerida kui ühel on midagi puudu siis teiste küljest leiab ikka midagi tunduvalt soodsam tuleb see asi kui osta mitu raibet Eusa_danceEusa_dance
tanel87 Kirjutas:
Uku Kirjutas:Teeb südame soojaks, kui näed nii palju W126 ühe mehe õue peal. Videokaamera taga olev mees lennutas tabava kommentaari, kui W126 sirge peal tallama hakati - MIDA V*TTU?!?! Badgrin
kui hakkad nullist ehitama siis ongi vaja kokku vedada ümbruskonnast kõik vanad essud siis on varuosade valik ka tunduvalt laiem saab kombineerida kui ühel on midagi puudu siis teiste küljest leiab ikka midagi tunduvalt soodsam tuleb see asi  kui osta mitu raibet Eusa_danceEusa_dance

Lammutada on samuti huvitav, õpid autot tundma.
Tahaks isegi mõnda sellist õue peale, kui vaid vaba raha oleks Icon_smile
Igatahes, väga viis ettevõtmine. Soovin edu!
muidugi huvitav hiljem juba tead kust ja mida kruvima peab et üks või teine asi lahti tuleb ja kuhu kinnitub
Täna sai sis lõplikult juhtmestik ja muu lõpetatud, salongi osa peaaegu kokku laotud (armatuuri osa)
mootorit hakkas siis suretama suzuki keskluku mootor mille lüliti on peidetud armatuuri alla, kõik töötab,
pealt said ära võetud kõik juhtmed mis mälestasid kolme koma kaheksaliitrist jõuallikat.
Ah jaa sain kätte ka nahksisu mille tagumise istme alumisse osasse olid rotid pesa teinud (milline meeldiv aroom).
Ega siis praeguseks muud midagi kui ,et kohe kohe tuleb hakata keretöid teostama ja see pole mitte kerge.
noo nii vahepeal on siis palju pahtlit libetaks lihvitud hetkeseis siis selline
[Pilt: P9280001.JPG]
Eile sai siis Mercedes-Benz omale uue korteri Big Grin
saab teise sooja ajada ja keretöödega pihta hakkata
eile siis kogematta said sebitud 17*8.5
RH ZW1 polditavad veljed mingi väga kõva sulamiga
[Pilt: velg.jpg]
eile käisin oma kullakest jälle treilerdamas Big Grin
juba teist korda.
nüüd ta veeres siis uude kohta kust ta peaks juba omal jalal Pärnusse kulgema, suvel tahaks ju sõita Big Grin
nüüd siis aktiivsemalt meruga tegelema jaanipäevaks tahaks teedel olla Big Grin Big Grin
mõned pildid hetkeseisust
[Pilt: P3030031.JPG]
[Pilt: P3030034.JPG]
[Pilt: P3030033.JPG]
Lehti: 1 2