Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 190E mootorite vahe
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,

Oleks tõsine soov sügisel soetada w201 kerega Mercedes-Benz ning just nimelt veidi suurema ning võimsama mootoriga. Seega küsiksin targematelt, et kuidas antud isendi mootorid, st. 2.3, 2.6 ja 3.0 (või on ka 2.8?) vastu peavad ning kas oleks tark mõte vastavaid soetada? Müügis on neid igatahes jõle vähe, seepärast huvitabki, et kas neid on üleüldse vähe või siis lihtsalt need kellel olemas on ei taha müüa?

Ette tänades,

Mikk.
Millele nad vastu peavad pidama? Mõõda surved ära ostetaval mootoril ja kui surved on korras, siis anna tuld, mootor peab vastu.

R4 M102 mootoreid on 1.8, 2.0 ja 2.3
R6 M103 mootoreid on 2.6 (W201 ja W124) ja 3.0 (W124)
R6 M104 mootoreid on 2.8, 3.0 ja 3.2 (W124 omad nt)

Mootori valik sõltub eelkõige kasutaja vajadustest, ootustest.

Minul on 3.2 R6 mootor ja olen peaaegu rahul, jõudu on keskmiselt.

Kahjuks pole võrdlusmomenti 2.6/3.0 mootoritega.

Minu jaoks aga poleks mõtet teha swap`i nt 2.6 või 3.0 mootori vastu. Sama häst võiks R4 mootoriga auto keret veits kergemaks teha ja kiirusomadused jäävad samaks.

Kui juba, siis juba, ehk kõige võimsam, mis 1:1 vahele istub, ehk 3.2 või mõni ülekäidud selline.

On olemas ka 2.3 ja 2.5 16-ventiili mootorid, mida Eestis saada ilmselt pole, või siis kalli raha eest.
hents99 Kirjutas:Minu jaoks aga poleks mõtet teha swap`i nt 2.6 või 3.0 mootori vastu. Sama häst võiks R4 mootoriga auto keret veits kergemaks teha ja kiirusomadused jäävad samaks.

Kergeks tehtud 2,0-i ja tavaraskuses 3,0-i kül omavahel võrrelda ei anna. 3,0-il on ju kilovatte 1/3 võrra rohkem kui 2,0-il.
Okei, vbl väljendasin end veidi valesti. Põhimõtteliselt soovisin sellega, et kuidas nad ´´vastu peavad`` teada saada, kuidas on nende ülalpidamine võrreldes teiste mootoritega. St. et kas mul oleks pigem pointi võimsama mootoriga isendit endale soetada(ma ei pea siin silmas mingit kütusekulu) kui lahjema(näiteks 2.0).

P.S Ostsid sa enda auto Eestist või kus kohast?

Aga tänud info eest.
Ega kilowatt üksi ei kiirenda. Vahet pole, see on minu arvamus tuginedes oma R6 autost.

Oleneb, mis korras sul auto on. Mina vaataks nii, et kui tahad W201 kere peale jääda, siis vali kõige korralikum kere, mis võimalik. Tehnikat annab vahetada.

Ma soovitaks aga W124 E320/320E - lihtsalt kulgemiseks.


Minu auto on Eestist ostetud siis, kui ta värskelt siia saabus (täpselt ei mäleta, aga päris ammu)
Algselt oli 1.8 mootor, mis mind küllalt kiiresti külmaks jättis ja sundis uut mootorit otsima. Tegelikult oli üks foorumiliige minu swapi põhjustajaks, kes pani soodsalt mootori müüki, ega ma pikalt ei mõelnud.

Alguses oli stock ajuga see 3.2
Siis aga hakkasid selle mootori juhtmed omadega otsa saama (isolatsioon pudeneb küljest) ja otsustasin uue juhtmestiku teha koos uue programmeeritava ajuga - olid ka turbomõtted kohe mootorit ostes plaanis, kuid nüüd aga enam turbot ei plaani kasutada (kuigi turbokollektor on olemas), vaid pigem on tarvis pöördevahemik sujuvamaks ja kiiremaks saada, mis on ka hetkel tegemises.

Ühesõnaga dynosheet näitas 221hp ja 330Nm`i tagarattast - ja ma ütleks, et see on suht poolik seade. See mootor ei tohiks nii jõuetu olla, kui seade paigas on.


Edu!