Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kesklukk ja alarm jamavad
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere. On küsimus S124 MB 230 TE kohta.

Probleem nüüd selline, et kesklukku ei saa enam ei puldist, ega ka seest peale.

Autos istudes on kuulda kuidas pump töötab ja juhiistme all olev plokk ka "käriseb".
Samas pulti näppides ei lüli ka suunatuled end enam.

Kas on asjale mingi suhteliselt lihtne seletus, või on vaja tõsisemat tööd asjaga teha

Korra kiskusin aku maha ja eemaldasin vaakumpumba juhtmed ja eemaldasin ka juhiistme all oleva euroseci keskseadmelt pistikud.

Ei saa selliselt autot  maja ette jätta ju äkki pätipoisid panevad rottiBig Grin


Lisaks küsiks- nimelt peale juhipoolse esimese rattalaagri vahetust hakkas ka selle ratta abs rakenduma igal pidurdamisel vahetult enne seismajäämist. Sama küsimus- kas on lihtsat lahendust või vaja tõsisemalt vaeva näha

Tänud ette.
võta voolikud lahti ja aku klemm maha ja siis võtmest uksed lukku
hea vastus, aga kahjuks ei keera võti ühestki august.Icon_smile
Võtme saab uuesti keerama. Lukk maha ja haamriga lahti. kui võti enam ei keera siis läheb küll üks rant pisut puruks aga saab kokku tagasi.
Ilma ühegi keerava lukuta võid kusagil parklas päris lolli näoga vahtima jääda teinekord. Crybaby
Aitüma!!

Eks püüan neid nõuandeid järgida!
Keegi siin pakkus, et võin jääda mingi hetk lolli näoga passima kui lukkusid võtmest käima ei saa. Ja oh imet- pühapäeval viru keskuse parklas saingi sellise mõnusa elamuse osaliseks. (Küll mitte keskluku pärast aga ilmselt signa pärast)


Vahepeale update uste lukustamise probleemi peale. Kruttisin oma vaakumpumba välja ja käisin sõbra juures proovimas kas töötab- tulemus kõik ok. Vahepealsete ilusate ilmadega suvitasin korralikult ja pühapäevaks olid ilmsel mingid probleemsed kohad ära kuivanud. Kesklukk töötas nigu vana mees. Aga siis
15 minutit hiljem sõitsin südame rahuga viru keskuse parklasse ja välja sain sealt alles nööri otsasIcon_cry

Nüüd tundub et signa on immo peale lükanud ja enam masinat käima ei saa.
Keskseade on Euroseci karbis.
Oskab keegi selle peale öelda kas kuidagi bypassi on võimalik teha?
KristoS124 Kirjutas:Nüüd tundub et signa on immo peale lükanud ja enam masinat käima ei saa.
Keskseade on Euroseci karbis.
Oskab keegi selle peale öelda kas kuidagi bypassi on võimalik teha?
eurosecil on 2 musta jämedat juhet katkestus. väljuvad plokist teiselt poolt kust ülejäänud juhtmed.
Ehk yhendan need omavahel ilma keskseadmest läbi laskmata?
KristoS124 Kirjutas:Ehk yhendan need omavahel ilma keskseadmest läbi laskmata?

täpselt, lisaks peaks mainima, et väga loll koht ploki paigaldamiseks. ilmselt on plokk kõvasti niiskust saand.

abs'i kohta võiks mainida, et kas on anduri juhe katki või andur paigast ära nihkunud.
Aitäh Marek, kahju et hetkel autot kõrval ei ole. kui hakkama ei saa teen pildid peaplokist ja küsin edasi. Mul praegu mälu järgi tundus, et kõik juhtmed sisenevad plokki pistikute kaudu ja ühelt poolt.
KristoS124 Kirjutas:Aitäh Marek, kahju et hetkel autot kõrval ei ole. kui hakkama ei saa teen pildid peaplokist ja küsin edasi. Mul praegu mälu järgi tundus, et kõik juhtmed sisenevad plokki pistikute kaudu ja ühelt poolt.
siis sul peaks olema vanem eurosec. pilt alati abiks.
Nii. Töönädal hakkab õhtusse jõudma ja leidsin aega ka oma kaubalifti jaoks.

Keskseade on Eurosec E50

Enami juhtmeid sisenevad keskseadmesse ühelt poolt pistikute kaudu. Teiselt poolt siseneb vaid 1 jämedam must juhe mis on lihtsalt katki lõigatud.



sisenevad juhtmed bvasakult paremale pistikute kaupa
1 pistik
Punane/must  (selle kohta ei oma enam kindlust kumba pidi ta seal sees olema peab olen seda kokku lahti kakkunud ja pead ei anna et õigetpidi on)

2 pistik
Sinine/kollane/roheline/must ja punane (viimased 2 on ka katki lõigatud)

3 pistik
must/roosa/sinine/lilla/pruun/roheline/hall/valge/kollane/kollane/punane/must


need on siis keskseadmest tulevad värvilised juhtmed. kui osadest nendest allapoole liikuda on nii mõnedki neist tegelikult mustad.


Mõnusal kombel muidugi on teise pistiku esimene sinine juhe ka peale pildistamist suure liigutamise peale jootekohast lahti tulnud
leidsin arvutist juhendi ka.
aitäh
Nüüd et immot bypassida oleks vaja ühendada omavahel punane ja must juhe mis on samas satsis pagasi ukse ja kapoti lõpplülitiga?
KristoS124 Kirjutas:Nüüd et immot bypassida oleks vaja ühendada omavahel punane ja must juhe mis on samas satsis pagasi ukse ja kapoti lõpplülitiga?
eiei, need on väljundid ja need on sul pildil ühendamata!

pildi järgi tundub, et käivitusblokeeringut polegi signale pandud.


kas eraldi kuskil pole mingit immot või salanuppu?
Müüja kunagise jutu järgi kuskil roolivarda peal nagu pidavat olema aga mina küll suht tähelepanelikult otsisin sealt ja ei leidnud.

Kas mingi võimalus oleks ka kogu see kompott vahelt välja võtta, selliselt et masinaga sõita saaks... pole nagu vajadust uksi lukus hoida töö juures ja maja ees
niimoodi.

Veel üks nädalakene möödas ja Mercedes-Benz ikka seisab ja seisab.

Vahepalaks siis niipalju et ehk keegi oskab aidata mind S124 230 TE bensupumba asukohaga.

Signa puldis pole siis neid immo juhtmeid üldse veetud. Säde oli olemas, ja kahtlustan bena pumpa või mehaanilist katkestust. Tahaks ära kontrollida kas pumpa vool peale tuleb.

Lisaks sellele peaks nüüd vist teema ka kuskile mujale alamfoorumisse tõstma äkki?
pump on paremal pool tagaistme kohal põhja all. juhtmele pääsed ligi ka paremast uksepakust, selline jämedam juhe millel riidest isolatsioon. on juhtund ka seda, et pumba klemmid on ussitand, siis pole poole juhtme pealt mõõtmisest kasu. üldiselt peaks kuulma süüte sisse keeramisel pumba häält.
Googeldades sain ka pumba asukoha juba teada aga aitäh igaljuhul Marek.

Peab mainima, et oleks kohe mul elektrikel aega olnud tunnike abis olla oleks ilmselt kiireltpeale seismajäämist asja korda saanud.

Tõstsin auto tõstukiga üles ja võtsin pumba katte maha. Veendusin et süüdet keerates ei kippu ega kõppu.
Kutsusin elektriku appi kes tõmmas otse juhtme pumbale peale- töötas.

Viga iseenesest väga lihtne- instaleeritud on vahelüliti mis katkestab pumba toite. Küsimuseks jääb et kui tegemist on sellise kohaga millele ligi eriti ei saa siis kuidas ta iseeneslikult end välja lülis.

Õnneks olen jälle oma auto koha pealt targem nüüd.

Aitäh kõikidele nõuandjatele



Niimoodi teema lukku.