Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: probleem W140 350td 95a. (peeglil vilguvad kordamööda roheline ja punane tuli)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure sai alguse eile. Autod käivitades hakkasid peegli küljes tuled vaheldumisi vilkuma. Auto läks käima, aga jõudu ei ole. Ei lähe pöördesse. Natuke aega seisis, siis nagu poleks midagi olnutki. Käivitus korralikult, kuni täna õhtul jälle sama jama.Tuled vilguvad ja jõudu pole. Kas äkki immo jamab? Paluks abi targematelt.
INFOKS....Kui vilgub ainult roheline  siis on toimunud kesklukustuse avamine. Kui vilgub punane ,siis on kesklukustuse  sulgemine. SEDA teavad ilmselt kõikIcon_razz... Kui vilguvad punane  ja  roheline  üheaegselt uksi avades ja sulgedes  siis on märk sellest, et võtme patareid hakkavad  tühjaks saama......Ja nüüd sinu  mureKui vilguvad   punane  ja  roheline kordamööda süüde sisse  keerates, siis ei ole saanud Immo plokk ühendust Käivitusplokeeringu plokiga
Kuna sinul on 350 TD siis sellel varjandil ei olnud veel mootori aju.Oli mehaaniline  pump  ja seda ei olnud võimalik kuidagi surmata,et ta  ilma käivitusloata käima ei läheks.
Nendel  oli enne  pumpa elektrooniline  kütuse kraan, kes sai käivitusloa CAN-i kaudu infrapuna plokilt(IFZ) ja  lubas  kütusel pumpa voolata. Ilmselt on sul selle  KRAANIGA mingi jama  ja  see ei anna  immo plokile  vastust enda olemasolust. Siis on  imma  plokk pahane ,et tema on üksi jäetud  ja  väljendab oma  pahameelt  punast ja rohelist   kordamööda vilgutades.
See et ta  sul käima  läks  on  märk sellest ,et see kraan ei suuda  väga tihedalt sulgeda  pealeminevat kütust, küll aga niipalju,et mootoril jõudu väheseks jääb. Lõpuks peaks  ta sul ikka välja surema.

Seda  klappi saab tellida ainulut esindusest ja vaja omaniku isiku andmeid. Sisseõptamine  käib  tehase testriga. Sinna  kirjutatakse ühekortselt  elektrooniline  VINkood sisse ja   rohkem seda  teise masina peale panna ei saa. Langeb ära  ka  lammutuse  variant.
Lihtsam moodus on sedasi, et tuleb  üks  otse auk puurida sealt klappi seest ja  harjud  ära oma vilkuvate tuledega.nad vilguvad teatud aja ja siis on edasi kõik tumm jälle. Siis aga   ei ole enam sul ka käivitus takistus.
   Jõudu  otsustamisel  :-D
Tänud kiire ja asjaliku vastuse eest.
Väike tähelepanek veel, et viga esineb sooja mootoriga. Hommikuti kõik ok.
95% see klapp ise defektne. Ilmselt on kütus sinna sisse lekkinud ja segab elektroonika tööd. Võibolla ka mingi külmjoode või elektroonika komponendi viga. Aga vahet pole eriti, sest ega seda klappi lahti võetavaks pole tehtud.
99% saad siis teada vea, kui viid selle diagnostikasse vea esinemise hetkel. Üldiselt on see maru kehvasti kontrollitav süsteem, sest diagnoosimine käib läbi selle klapi. See et sul käivitus luba pole on kahe erineva aju omavahelise kommunikatsiooni tõrge. EL. KÜTTEKLAPP ja INFRAPUNA IMMO PLOKK. Diagnoosimine käib Aga nii TESTER <--diag juhe--> EL KÜTTE KLAPP <-- CAN--> INFRAPUNA IMMO
Lühidalt öeldes pääseb testriga infrapuna plokki siis kui CAN võrk toimib kahe ploki vahel. Kui aga sul tuled vilguvad ongi probleem can ahelas. Miks ei saa EL.KLAPP INFRAPUNA PLOKIGA ühendust see ongi üks suur küsimärk. Sest samal ajal ei pääse ka testriga INFRAPUNA plokki ,et vaadata mis tema asjast arvab.

Ühesõnaga: Siiamaani on asi saanud alati korda kui see klapp on ära vahetatud, kuidi kindlasti tuleks eelnevalt välistada igasugused toitevoolu ära kadumised.
Sellest jutust võib vist kleepsu teha Big Grin
kustkohast küll sellised teadmised tulevad?
aix19 Kirjutas:kustkohast küll sellised teadmised tulevad?

Äkki amet eeldab? Icon_razz
aix19 Kirjutas:kustkohast küll sellised teadmised tulevad?

ma loen ka selle mehe juttu siin aeg-ajalt ja imestan... hea on see, et isegi täiesti võhik saab jutust aru.
Tõmbasin klapi küljest pistiku lahti, näib nagu oleks pistik seest kütusest märg. Kas seda klappi saab ka koduste vahenditega pumba küljest eemaldada?
wdb240 Kirjutas:INFOKS....Kui vilgub ainult roheline  siis on toimunud kesklukustuse avamine. Kui vilgub punane ,siis on kesklukustuse  sulgemine. SEDA teavad ilmselt kõikIcon_razz... Kui vilguvad punane  ja  roheline  üheaegselt uksi avades ja sulgedes  siis on märk sellest, et võtme patareid hakkavad  tühjaks saama......Ja nüüd sinu  mureKui vilguvad   punane  ja  roheline kordamööda süüde sisse  keerates, siis ei ole saanud Immo plokk ühendust Käivitusplokeeringu plokiga
Kuna sinul on 350 TD siis sellel varjandil ei olnud veel mootori aju.Oli mehaaniline  pump  ja seda ei olnud võimalik kuidagi surmata,et ta  ilma käivitusloata käima ei läheks.
Nendel  oli enne  pumpa elektrooniline  kütuse kraan, kes sai käivitusloa CAN-i kaudu infrapuna plokilt(IFZ) ja  lubas  kütusel pumpa voolata. Ilmselt on sul selle  KRAANIGA mingi jama  ja  see ei anna  immo plokile  vastust enda olemasolust. Siis on  imma  plokk pahane ,et tema on üksi jäetud  ja  väljendab oma  pahameelt  punast ja rohelist   kordamööda vilgutades.
See et ta  sul käima  läks  on  märk sellest ,et see kraan ei suuda  väga tihedalt sulgeda  pealeminevat kütust, küll aga niipalju,et mootoril jõudu väheseks jääb. Lõpuks peaks  ta sul ikka välja surema.

Seda  klappi saab tellida ainulut esindusest ja vaja omaniku isiku andmeid. Sisseõptamine  käib  tehase testriga. Sinna  kirjutatakse ühekortselt  elektrooniline  VINkood sisse ja   rohkem seda  teise masina peale panna ei saa. Langeb ära  ka  lammutuse  variant.
Lihtsam moodus on sedasi, et tuleb  üks  otse auk puurida sealt klappi seest ja  harjud  ära oma vilkuvate tuledega.nad vilguvad teatud aja ja siis on  edasi kõik tumm jälle.  Siis aga   ei ole enam sul ka käivitus takistus.
   Jõudu  otsustamisel  :-D

Tõsiselt hea on lugeda asjatundja juttuNod
Jumal tänatud, et sa siin oled...
selle klapi saab ikka koduste vahenditega kätte, kuid iseasi on tagasisaamine Icon_smile seal nimelt ühekordne polt, millel kinnikeerates pea küljest ära murdub. Alati oleks soovitav uus polt osta ja siis samuti puruks see pea keerata. Siis on kindlalt kinni. Ettevaatust vana poldi lahtivõtmisel. Kui meisliga hooletult ja mõtlematult lahti lüüa siis võib ka uut pumba korpust vaja minna.
Puuritud klapp läbi, aga kas on võimalik seda vilkumist kuidagi "kinni keerata"? Pimedad õhtud juba, suht häiriv.
220d Kirjutas:Puuritud klapp läbi, aga kas on võimalik seda vilkumist kuidagi "kinni keerata"? Pimedad õhtud juba, suht häiriv.

Võta peegel lahti, ja eemalda pirnid Icon_rolleyes
(ma ei tea, kui tõsiselt Sa seda küll võtad, aga minu kõige kergem lahendus oleks selline) Wink
ei tahaks, keskluku märgutuled samad vist. Aga hea pakkumine.
Saab eemaldada küll . Mul sama auto ja probleemgi oli enam vähem sama . Võtsin klapi vahelt ära . Vajaliku vahejupi sain hüdroscand poest . Nüüd jah tuled algul vilguvad aga nagu eespool mainit siis sellega harjub ära.
Endal sama auto, oli ka sellega probleeme ,sai käidud silberautos niiöelda võtmeid õpetamas maksin selle eest 250 kr ja asi korras(patareid said ka uued pandud).Toimis kõik ilusti kuni ükspäev lihtsalt pult ei avanud uksi enam üldse, pika pusimise peale lõpuks sain ikka uksed lahti,nüüd ei lähe nad enam kinni.Kas viga on puldis või milleski muus?Endal on kakas pulti ja mõlemad ei toimi, ennem seda toimisid mõlemad kas on võimalik et mõlemad puldid korraga läbi läksid?Oskab keegi aidata.