Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Müstika w210 2,4 99a. jahutus probleemid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Jama siis selles et masinal tõuseb mootori temperatuur u 15min linnasõidul üle 80c ja masin lihtsalt sureb välja ja enne ei käivitu kui temp tiba alla 80c.
Sõites temp ei jõua 90c masin sureb enne lihtsalt välja.
Maanteel sõites u 100 kmh püsib temp üle 80c ja aeglustades näiteks 50 kmh sureb masin välja.

Töötava mootoriga salongi vent toimib ja kütab salongi kenasti soojaks (alandas mõne kraadi võrra mootori temp-i).

Mootori jahutus radika ülemine voolik on kuum ja alumine kõigest leige.
Paisupaagis on samuti leige tosool.

Arvati et termostaadi viga sai vahetatud uue vastu ( 87c ).
Viga ikka sama.
Lisaks mulle tundus tiba müstiline see kui jahutus vent hakkas tööle siis kui keerasin salongi vendi tööle ja kui välja lõpetas töö ( seda sai proovitud nii oma 10 korda ).

Kas keegi oskaks öelda mis temperatuuri juures w210 2,4 125 kw, max temp 120c mootoril jahutus vent ültse tööle peaks hakkama?
Ise kahtlustan veepump või mingi anduri viga.
Tänud ette
Selleks,et jahutusvedelik saaks oma tööd teha peaks ta radikast vabalt läbi liikudes seda ka tegema , aga kui alumise ja ülemise lõdviku vahel on märgatav temperatuuri vahe siis võib see radikas sul lihtsalt umbes olla . Teine asi mis ei luba jahutusel toimida on putukad ja igasugu heinapebred mis kogunevad radika pinnale ja ei lase õhul sealt vabalt läbi liikudes jahutusvedelikul jahtuda. ( aga seda oleks pidanud märkama ka see mees kelle juures sa termostaati vahetasid)
Kolmas asi on tõesti võimalus ,et veepump ei tekita piisavalt tsirkulatsiooni süsteemis, et vedelik saaks jahutuses ehk radikas maha jahtuda. Sellest ka võimalik puht füüsikaliselt , et lõdvikutes selline temperatuuride vahe. Neljandaks tekkis küsimus , et ega sa viimasel ajal pole akut vahetanud või mingil muul põhjusel akuklemmi maha võtnud. Küsimus tekkis lihtsalt sellepärast, et minu w210-il hakkas kah temp näidik peale nö. restarti üle 80 kraadi ronima . Võib olla on  asi ka kuumas ilmas, Aga äkki hoopis selles , et aju on midagi ära unustanud ja vaja esinduses juhe taha panna ja MB tehis intellektile uued käsud anda, et ta ennast ullu peaga maha ei põletaks.
  Sai suht segane jutt, aga eks targemad oskavad öelda kas puhtalt minu isiklikul arvamusel põhinev juturida ka mõnes kohas paika peab.
Edu... ja anna teada kuidas mure lahendasid (või koorub selle probleemi tuum siinse keskustelu vältel)
Kusjuures aku klemm oli pikemat aega maas umbes 1-2 kuud.
jahutusradikas väliselt korras.
Eks kasulik oleks aju kallal lasta käia enne kui veepumpa vahetama hakata.
aga ei tee ka ju paha uuesti aku klemm nii ööpäevaks maha võtta. ehk teeb aju nüüd puhta restardi(see lahendab paljudel autodel aju "streikimisi"), võis ju ka aju seepärast jukerdama hakata, et kui viimati aku klemmi peale panid, sai ta sellist katkendlikku voolu(ei saand nagu korralikku ühendust kohe), elektroonika ju voolukõikumiste suhtes väga tundlik.

teist juttu kaa...näiteks tuttava golf 2-l vahetati 2 korda aju lihtsalt sel põhjusel et aku-klemm oli vale. viga avastati küll kahjuks alles pärast auto müümist :S mida sellega ütelda tahan on see, et voolu kõikumine võib kergesti mõjutada aju tööd...