Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K: W123 250 mootor
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mida arvata 2,5L rida 6st, pole vist eriti levinud meil, kas keegi teab, mis selle mootori tugevad/nõrgad küljed, mida ostul vaadata? Tundus, et küünalde vahelt õli immitseb, muidu käis tühikäigul ja pöördeid tõstes täitsa korralikult. Ja selline probleem ka, et gaasi andes hakkas tagasilla juurest undamist kostma(sellist üsna kõrgetoonilist), niikui gaas lahti lasta, lõppeb ka undamine. Tagasillareduktori laagrid vms? Kuidas 123 varuosade kättesaadavusega ka on?
Tänud,
Tauno
hensmen Kirjutas:Mida arvata 2,5L rida 6st, pole vist eriti levinud meil, kas keegi teab, mis selle mootori tugevad/nõrgad küljed, mida ostul vaadata? Tundus, et küünalde vahelt õli immitseb, muidu käis tühikäigul ja pöördeid tõstes täitsa korralikult. Ja selline probleem ka, et gaasi andes hakkas tagasilla juurest undamist kostma(sellist üsna kõrgetoonilist), niikui gaas lahti lasta, lõppeb ka undamine. Tagasillareduktori laagrid vms? Kuidas 123 varuosade kättesaadavusega ka on?
Tänud,
Tauno

Varuosad pole probleem . 250 R6 on suht vähelevinud eriti meie maal .
Paljalt jagajakaane ja rootori ootamine võõtis terve igaviku . Tegu ju pea 30 aastat vana tegelasega seega on raske öelda mida selle mootoriga ennem eestisse jõudmist tehtud on (vaevalt midagi) ja eestis olles pole peale sõitmise midagi kindlasti tehtud . Karpa on kindalsti üks peenike värk millele mina sain abi Telliskivi tänaval asuvast servisest . Sealne mees suutis vähemalt vaakumid õieti kokkupanna ja tellida ka originaal remontkomplekti .

Aga me ei tea veel millise aastakäigu mootoriga tegu on . Minul 1984 aasta ...
Masin ise 83.a väljalase. Auto ise suhteliselt vähe sõitnud, üle 10a ühe omaniku käes olnud, eriti suuri kilometraaže pole läbitud. Teoorias vähemalt..
hensmen Kirjutas:Masin ise 83.a väljalase. Auto ise suhteliselt vähe sõitnud, üle 10a ühe omaniku käes olnud, eriti suuri kilometraaže pole läbitud. Teoorias vähemalt..

Siis pole ju muret rohkem kui iga vana autoga . U 5000 krooni maksab autoosad. ee st amordid, pidurikettad, klotsid ,sarniirid, puksid, rooliotsad jne kokku .

Minu esimesel 123 240 Diesel mille soetasin 2006 aastal sai need osad kõik sealt tellitud . Siiani masin liigub ei ühtegi kolinat kobinat ega muud probleemi peale rooste ja masin on olnud tõsine tööloom 40.000 km aastas miinimum . ostuhind 10.000 kulud u 7.000 remondile . + kütus ja veidi õli ning filtreid. Kilomeetreid u 100.000 ja ühe km hinnaks umbes 1 kroon ja 50 senti .
Ma kuskilt saksa lehe pealt lugesin,et 250 oli aind Coupe, T, ja Long versiooni 123'l. Kas on nii, või pandi ka tavalisele sedaanile seda?
Sedaanile ikka ka. Päris palju neid auto24-s müügist läbi käinud.
Vot 250 CE'd pole küll kunagi kuskil näinud ega kuulnud, et selline olemas oleks. Isegi internetis pole ette jäänud. Minu teada pandi kupeele ainult 2.3 ja 2.8 bensiinimootorit ning 3.0 diislit (nii turboga kui ilma).