Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 3.0 24v bensukale atm kast manuaali asemele
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure siis selline ,et tahaks endale manuaali asemel panna atm kasti aga asi siis selles ,et kas 5 käiguline kast läheb 1:1-le alla sinna või on vaja hakata monteerima? tegu siis kahe nukaga 24klappiline ja 138kw mootor..? Mis see asi mul üldse maksma võib minna?
maario123 Kirjutas:Mure siis selline ,et tahaks endale manuaali asemel panna atm kasti aga asi siis selles ,et kas 5 käiguline kast läheb 1:1-le alla sinna või on vaja hakata monteerima? tegu siis kahe nukaga 24klappiline ja 138kw mootor..? Mis see asi mul üldse maksma võib minna?

Sellist mootorit pole küll Mercedes-Benz seeriatootmisesse lastud.
132/138kW on ühe nukaga 12-klapiline mootor.
huvitav küll aga mis need siis linnapeal siin liiguvad?Big Grin ja mul passis ka ju 138kw ja kirjas 24v? mis see siis olema peaks?
Auto Registri Keskuse järjekordne eksimus või sisi nii öelda nende poolne üks tüüpvigadest!
maario123 Kirjutas:huvitav küll aga mis need siis linnapeal siin liiguvad?Big Grin ja mul passis ka ju 138kw ja kirjas 24v? mis see siis olema peaks?

Kui sa meid lolliks pead, siis vaata seda lehte: Mudelid ja nende tenilised näitajad.
huvitav mis see paremast reast kümnes siis on?:S
altpoolt alusteades kümnes mb 300ce 24


C124 300 CE-24


Antall sylindre 6 (rekke)
Antall ventiler 24
Boring/slaglengde 88,5 / 80,2 mm
Slagvolum 2960 cm3
Kompresjon 10,0
Effekt 220 HK ved 6400 o./min.
Dreiemoment 265 Nm ved 4600 o./min.
Drivstofftank 70 liter
Felger 6 1/2 J x 15 H 2; med sportsunderstell: 7 J x 15 H 2
Dekk 195/65 ZR 15; med sportsunderstell: 205/60 ZR 15
Topphastighet manuelt: 237 km/t
automat: 232 km/t
Akselerasjon 0-100 km/t manuelt: 8,0 sekunder
automat: 7,8 sekunder
Forbruk per 10 km
-ved 90 km/t manuelt: 0,81 liter
4-tr. automat: 0,89 liter
5-tr. automat: 0,83 liter
-ved 120 km/t manuelt: 1,00 liter
4-tr. automat: 1,08 liter
5-tr. automat: 0,99 liter
-ved bykjøring manuelt: 1,48 liter
4-tr. automat: 1,40 liter
5-tr. automat: 1,46 liter
Transmisjon 5-trinns manuelt gir, 4-trinns automatgir, 5-trinns automatgir

Akselavstand
271,5 cm
Sporvidde foran / bak 150,1 / 149,1 cm; Sportline: 151,8 / 150,9 cm
Lengde 465,5 cm
Bredde 174,0 cm
Høyde 139,4 cm; Sportline: 137,5 cm
Snudiameter 10,99 meter
Totalvekt 1930 kg; fra 02/1992: 1980 kg
Egenvekt 1480 kg
iflg. DIN 70020 (med drivstoff, reservehjul og verktøy)
Kindel on see, et kui sa automaatkasti sama tüübi mootori pealt võtad siis sobib. Samas tuleks vahetada ka juba differ. Kuigi väga suurt erinevust ei tohiks olla. Kardaani esimene osa tuleb nagunii vahetada. Idee järgi peaksid kõik selle aasta kastid sinna alla sobibma ka diisli omad. Väikeseid erinevusi võib esineda...
OT: vaatan su väljatoodud infost, et automaadiga kiirendus koguni parem. Tuleneb sellest ka kasti vahetus ? Icon_smile
138kW on 3.0 12 klappi ja 3.0 24 klappi on 162kW
5 automaadil on  pisut elektroonikat kuulduse järgi. 4 kast puhta mehaaniline. 1:1 on suhteline. Mootori ots on sama mõlema kasti puhul.
Maksma läheb see nii palju kui kasti vahetaja küsib, siin on seda raske ennustada. Erinevus on ilmselt ka ülekannetes, kardaanis, + kindlasti veel millegis.
Lihtsaim viis sellise asja teostamiseks on 3.0 automaat kastiga doonor kõrvale vaadata.
ei sellest kastivahetus ei tule..minu arvamus on lihtsalt see ,et Mercedes-Benz peaks ikka atm olemaTongue
kas see millel 162 kW on pole mitte 3.2 162kw ja amg variant 3.4 ja 200kW?
3.0 24v ja 3.2 on mõlemad 162kW 3.2 on el. pritsung 3.0 vana KE-Jet
Oota, aga 3,0 24v on ju kah KE Jetiga?. (Icon_eek) Minuarust?
Jah, tõesti, nii ongi. Laur ka täpselt nii mainis.