Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W126 küsimus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kuna antud info mida mul vaja on igal pool laiali, siis koguks kõik ühte. Nimelt, vaja teada w126 plusse ja miinuseid, ükskõik mida, arvamused, kriitika, positiivsus jm. Eriti huvitab selline versioon, kui 2.8 bensukamootor on vahetatud 3.0 disla vastu. Teema sellepärast, et selle info põhjal otsustan kas võtan endale sellise "lehma" või ei. Jagage oma teadmisi.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9268

Eks neid 3 liitriseid isearetatud dislasid on seinast-seina, kõik sõltub mootori olukorrast ja võimsusest. Kuid parajad uimpsid on valdavalt kõik, pole kerge nii rasket autot edasi vedida. Mina tean Eestis ainult ühte isearetatud diisel126-te mis ikka liigub ka mõistlikult, sellel 1994a. 124-a pealt võetud turbodiisel.
Nu ei kurda ise ka eriti oma 3L aretuse peale.... Õnneks ise ei aretanud aga rsk töötab nagu surematu.... Kiirendust just massist tulenevalt ja KW-st sõltuvalt ei ole ja nagu väidetakse siis kiirendus just kalendrimõõdustikus ka ei toimu.... alla 60sek saab ikka 110km/h sisseEusa_dance
Disla + on see et ta on öko ja egas siis sadakakskümmendkuus on ka vaid sobilik lowride-ks ju
Muidu on aga 126 ülalpidamine kulukas.... kui just masin prillikas pole nagu kodanik Karlil (au talle ja ta sõiduk-armukesele)
Reddog Kirjutas:Muidu on aga 126 ülalpidamine kulukas....

Mis seal siis nii kulukat on kui mootor ja kast ok? Veermik? Pole ju midagi eriti kallist. Järeljooksupadjad on suht kallid, muu pudi pigem odavapoolne ja valik suur erinevatse hinnaklassides.

Samas jah, kes mida odavaks ja kalliks peab ja mis konditsioonis tahab autot hoida. Kuid nii mõnegi muu Mersuga võrreldes siiski kuue pidamine päris odav.
Tekst minu silmadeleIcon_smile Väga hea, et keegi ikka vastab. Ootan endiselt veel järelkaja antud auto kohta. Kuna huvi on suur sellise masina vastu.
Kõige tavalisem teema - kui võtad ligi rondi, siis lähiajal kahetsed ja kirud W126 (Jah, kogu seeria) maapõhja. Ei jõua ära kuulata, et see ja too ei tööta.

Kui ostad korraliku pilli, korras tehnikaga, siis naudid ja sõidad. Vahetad õli, filtreid ja muid kuluosi, mis ei maksa tervet varandust.

Kui pead aga hakkama kere keevitama, siis palju õnne, nii suure ja põhjalikult tehtud auto puhul on see paras peavalu, isegi väiksemate juures. Ja saad taastatud raipe.
Reddog Kirjutas:ja nagu väidetakse siis kiirendus just kalendrimõõdustikus ka ei toimu.... alla 60sek saab ikka 110km/h sisseEusa_dance

minutiga sada sees....Icon_lol nigu pirukamosse, hallil aaal mõõtsin, tulemus oli minut kakskend. Badgrin
Ausalt öeldes ei otsi ma kiirendus autot. Vaja mugavat ja suurt ja enam vähem ikka vastupidavat. Ise olen kuulnud, et selline Mercedes-Benz on ka vastupidav kui teda hooldada vastavalt???
kristo1990 Kirjutas:Ausalt öeldes ei otsi ma kiirendus autot. Vaja mugavat ja suurt ja enam vähem ikka vastupidavat. Ise olen kuulnud, et selline Mercedes-Benz on ka vastupidav kui teda hooldada vastavalt???

Jahh, on küll vastupidav kui teda hooldada vastavalt. Kuid kas ta enne sind on vastavalt hooldatud, tegemist ikkagi päris vana autoga mida omajagu ümber ehitatud?

Ühesõnaga, Hentsi vastus päris põhjapanev ja õige. Kuid eks vana auto ostmine ongi üks suur loterii. Loodetavasti sul läheb selle auto ostuga õnneks (kui ikka ostad ära) ja kui ei lähe, siis palun selles mitte süüdistada automarki ega seda keremudelit. Minul on hetkel neljas W126 ja ma julgen väita teda vastupidavaks autoks (tõsi, minu omad kõik 2. generatsiooni omad olnud).
Tervist.Ise omanud ja sõitnud väga palju km. läbi sellise autoga.
Tegemist ilmselt siis Igen. mersuga.
Vana r5 dislamoto ülilihtne ja "pommikindel".Hommikul natuke suitseb, sõidab igat värvi masuudiga, uimane rahulik.
S klass on S klass.Varuosad mõistliku hinnaga, eriti tihti vahetama ei pea.
Mõned kellad streigivad, sõltub kes motot vahetas. Muidu ok.

Väga lollikindel ja tubli tööloom. Vanast mersust vastupidavamat liikurit annab otsida.

Seda teemat siin päris korduvalt lapatud.